وبلاگ

آسیاب خوب چی بخرم؟

آسیاب برقی یا آسیاب کن، دستگاهی است که برای آسیاب قهوه، مواد غذایی جامد و خشک، ادویه‌جات، هل، دارچین، زنجبیل، سبزیجات خشک‌شده، دانه فلفل، مغزها و…، کاربرد دارد. برای افراد علاقه‌مند به آشپزی و کسانی که این کار را به‌صورت حرفه‌ای و جدی دنبال می‌کنند، داشتن یک آسیاب خوب، امری ضروری است. با کمک این دستگاه، می‌توان غذاهای مختلف و نوشیدنی‌ قهوه را با تازه‌ترین مواد اولیه، تهیه کرد‌. قیمت آسیاب، به برند تولیدکننده و کیفیت این محصول، بستگی دارد. در این مطلب، قصد داریم نکات مهم در خرید آسیاب خوب را توضیح دهیم و ۳ مورد از پرفروش‌ترین برندهای آسیاب برقی، شامل آسیاب قهوه دلونگی، آسیاب سیلور کرست و آسیاب بوش را معرفی کنیم.

قیمت انواع آسیاب برقی خانگی و خرید آسیاب قهوه حرفه ای در سایت ایمالز

چه عواملی قیمت آسیاب را تحت تأثیر قرار می‌دهند؟‌

عوامل متعددی، قیمت انواع آسیاب‌های برقی موجود در بازار را تحت تأثیر قرار می‌دهند‌. یکی از مهم‌ترین عوامل، میزان قدرت موتور دستگاه‌ است‌. هرچه توان مصرفی و قدرت موتور دستگاه آسیاب کن، بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود‌. عامل بعدی، ظرفیت دستگاه است. قیمت آسیاب‌‌هایی که ظرفیت بالایی دارند و می‌توانند مقدار بیشتری از مواد غذایی خشک را آسیاب کنند، همواره بیشتر است. میزان مقاومت و کیفیت جنس بدنه نیز قیمت مدل‌های مختلف آسیاب را تحت تأثیر قرار می‌دهند. برند تولیدکننده، عامل دیگری است که قیمت دستگاه‌های آسیاب کن برقی، به آن وابسته است. قیمت محصولات برندهای معتبر و مطرحی که کیفیت و کارایی تولیدات آن‌ها نزد مشتریان به اثبات رسیده، معمولاً نسبت به برندهای شناخته‌نشده، گران‌تر است.

یک آسیاب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟‌

قبل از اینکه به معرفی ویژگی‌های یک آسیاب خوب بپردازیم، باید به یک نکته بسیار مهم درباره قیمت آسیاب، اشاره‌کنیم. توجه داشته باشید که قیمت لوازم برقی خانگی، نباید تنها فاکتوری باشد که با تکیه‌بر آن، بخواهید عملکرد یک محصول را موردبررسی قرار دهید. گاهی اوقات، یک آسیاب با قیمت بسیار بالا، ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشد. از سویی دیگر، آسیاب‌های خیلی ارزان نیز به دلیل کیفیت پایین قطعات، بعد از مدت کوتاهی، از کار می‌افتند و خراب می‌شوند. بنابراین، آسیابی را برای خرید انتخاب کنید که علاوه بر برخورداری از قیمت مناسب، ویژگی‌های زیر را نیز داشته باشد:

  • برخورداری از تیغه مقاوم و قدرتمند

  • کیفیت بالای جنس بدنه دستگاه

  • کیفیت بالای جنس و نوع محفظه زیر تیغه

  • برخورداری از لرزه‌گیر؛ به‌منظور جلوگیری از حرکات و لرزش‌های غیرعادی آسیاب

  • قدرتمند بودن موتور و بالا بودن توان مصرفی آن

  • بالا بودن سرعت دستگاه

  • داشتن فن موتور برای جلوگیری از داغ شدن آن

  • مناسب بودن ظرفیت آسیاب، با توجه به میزان مصرف خانواده

  • صدای پایین دستگاه هنگام آسیاب کردن مواد

  • داشتن قفل کودک و بالا بودن میزان ایمنی

  • مناسب بودن اندازه طول سیم برق آسیاب

  • برخورداری از قابلیت شستشوی قطعات

  • برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش

بهترین آسیاب‌های موجود در بازار، معمولاً دو تیغه قدرتمند از جنس استیل ضدزنگ دارند. بدنه آن‌ها نیز از جنس ABS ساخته‌شده است تا در مقابل ضربه و خط و خش، مقاوم باشد. همچنین، محفظه زیر تیغه که مواد بعد از آسیاب شدن، در داخل آن می‌ریزد، از جنس استیل ضدزنگ، پلاستیک شفاف یا شیشه است‌.

آسیاب قهوه

معرفی ۳ مورد از پرفروش‌ترین دستگاه‌های آسیاب موجود در بازار

برندهای مختلفی درزمینه تولید لوازم برقی مانند، آسیاب کن، مشغول فعالیت هستند‌. برندهای معتبر، معمولاً باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب، در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در ادامه، با ۳ مورد از پرفروش‌ترین آسیاب‌های برقی موجود در بازار، آشنا خواهیم شد.

آسیاب قهوه دلونگی

یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم آشپزخانه که به‌صورت ویژه‌ای درزمینه تولید آسیاب قهوه فعالیت می‌کند، برند دلونگی است. آسیاب‌های قهوه دلونگی، برای استفاده در منازل، کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها، طراحی و تولیدشده‌اند. قیمت آسیاب‌های دلونگی، با توجه به مدل و ظرفیت آن‌ها، متفاوت است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول پرطرفدار، می‌توان به برخورداری از موتور پرقدرت، کارایی بالا، قابلیت آسیاب کردن دانه‌های قهوه در اندازه‌های دلخواه، ایمنی بالا، خاموشی خودکار در صورت قرار نگرفتن مخزن در جای خود، متوقف شدن حرکت تیغه با برداشتن مخزن پودر قهوه و…، اشاره کرد.

لیست قیمت آسیاب دلونگی DeLonghi در ایمالز

آسیاب سیلور کرست

یکی دیگر از برندهای نام‌آشنای صنعت تولید لوازم‌خانگی که به دلیل کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت آسیاب‌ها و سایر محصولات خود، به شهرت بالایی دست پیداکرده، برند سیلور کرست است. تیغه‌های فولادی آسیاب‌های سیلور کرست، قادر هستند موادی به‌سختی سنگ را به پودر تبدیل کنند! برخورداری از ویژگی‌هایی مانند، توان بالا، موتور قدرتمند، بدنه استیل مقاوم و ضدزنگ، لوازم جانبی مانند، تیغه اضافه و فرچه مخصوص برای نظافت مخزن، گارانتی و خدمات پس از فروش، این نوع آسیاب را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار تبدیل کرده است.

آسیاب بوش

برند بوش، یک برند آلمانی مطرح و معروف است که در حوزه تولید لوازم‌خانگی، فعالیت دارد و محصولات آن، در ایران نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است. آسیاب برقی بوش، برای تهیه پودر قهوه، پودر فلفل و آسیاب کردن سایر مغزها، کاربرد دارد. قیمت آسیاب‌های بوش، با توجه به مدل و ظرفیت آن‌ها، متفاوت است‌. قدرت بالای موتور، تیغه‌های پرقدرت و مقاوم در برابر رطوبت، دوام زیاد، طراحی ظاهری شیک و زیبا و کیفیت بالا، از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل‌های مختلف این محصول به شمار می‌روند‌.

لیست قیمت آسیاب بوش Bosch در سایت ایمالز

آسیاب قهوه

مشاهده لیست قیمت آسیاب‌های برقی، در وب‌سایت‌های جستجوگر کالا

در این مطلب، راجع به عوامل تأثیرگذار بر قیمت انواع آسیاب، صحبت کردیم و توضیح دادیم که یک آسیاب خوب، چه ویژگی‌هایی دارد. در ادامه، ۳ مورد از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار را معرفی کردیم. اگر قصد خرید آسیاب‌های دلونگی، سیلور کرست و بوش را دارید، برای خرید آنلاین این محصولات، می‌توانید به یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های جستجوگر کالا، یعنی وب‌سایت ایمالز، مراجعه کرده و لیست قیمت انواع آسیاب را مشاهده کنید.

در وب‌سایت‌های جستجوگر کالا، کاربران می‌توانند محصول موردنظر خود را با ارزان‌ترین قیمت، از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنند. درواقع، این وب‌سایت‌ها به‌روزترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهند و به‌عنوان یک واسطه، به مشتریان و فروشگاه‌های اینترنتی کمک می‌کنند تا با یکدیگر در ارتباط باشند. کاربران با مراجعه به وب‌سایت‌های جستجوگر کالا، می‌توانند تمام آسیاب‌های برندهای مختلف را به همراه قیمت‌ آن‌ها، در یک لیست، مشاهده کنند و بعد از مقایسه قیمت‌ها و پیدا کردن ارزان‌ترین آسیاب، به وب‌سایت فروشگاه موردنظر مراجعه کرده و محصول منتخب خود را به‌صورت آنلاین، خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *