رپورتاژ اگهی

بهترین شارژر وایرلس برای ایفون کدام است؟

استفاده از شارژر بی سیم، شارژ کردن گوشی تلفن همراه را بسیار ساده کرده و به ویژه در خصوص گوشی‌های برند اپل، شارژر‌های باکیفیتی در بازار وجود دارد. با استفاده از بهترین شارژر وایرلس برای ایفون، ‌می‌توانید به راحتی گوشی تلفن همراه اپل خود را شارژ کرده و دیگر نیازی نیست که وابسته به اتصال کابلی در مدت شارژ باشید. در این مطلب قصد داریم به تعدادی از بهترین شارژر وایرلس برای آیفون اشاره کنیم که هر یک در شمار پرفروش‌ترین‌های این گروه کالایی، قرار دارند. با ما همراه بمانید.

بهترین شارژر بی سیم برای ایفون

از جمله بهترین شارژرهای بدون سیم برای گوشی‌های اپل، موارد زیر قابل توجه هستند:

شارژر دیواری اپل مدل ۲۰ وات دو شاخه

شارژر دیواری اپل مدل ۲۰ وات دو شاخه، با جریان خروجی ۳.۰ آمپر، هم برای شارژ کردن گوشی‌های اپل مناسب است و هم تبلت‌های این برند. این شارژر دیواری، یک عدد درگاه خروجی تایپ C نیز دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. این شارژر برای گوشی‌های آیفون ۸ به بعد و همه مدل‌های آیپد و اپل واچ و همین طور ایرپاد، کارایی دارد. به این ترتیب این محصول را می‌توان به نوعی بهترین شارژر وایرلس برای ایفون ۱۱ نیز دانست.

شارژر دیواری اپل مدل ۲۰ وات B/A

ولتاژ ورودی این شارژر دیواری اپل بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است و شدت جریان خروجی آن به ۳.۰ آمپر می‌رسد. شما می‌توانید تمام محصولات اپل، از گوشی‌های آیفون گرفته تا اپل واچ را با این شارژر دیواری وایرلس، شارژ کنید. شارژر دیواری اپل مدل ۲۰ وات B/A را باید بهترین شارژر وایرلس برای ایفون ۱۳ دانست.

لازم به ذکر است که این شارژر از نوع سه شاخه بوده و برای استفاده در ایران، باید از تبدیل سه شاخه به دو شاخه استفاده کنید. ابعاد آن نیز ۴۸ در ۵۲ در ۵۴.۵ میلی متر است و وزن آن به ۸۰ گرم می‌رسد.

شارژر وایرلس

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

یکی دیگر از شارژرهای دیواری اپل که اتفاقا ظاهری جذاب و خاص نیز دارد، شارژر بی سیم اپل مدل MagSafeاست. این شارژر به اندازه ۵ ولت، ولتاژ ورودی دارد و عملکرد آن کاملا رضایت بخش است. لازم به ذکر است که شارژر مگ سیف، برای گوشی‌های ایفون ۱۲ به بعد مناسب است و از این جهت نسبت به مدل قبلی، محدودیت در پشتیبانی محصولات اپل دارد.

شارژر بی سیم فورس مدل FPMSINDSTAND15WW MagSafe

این شارژر بدون سیم، برای شارژ تمام دستگاه‌هایی که با شارژر بی سیم سازگار هستند، مناسب است. ولتاژ خروجی آن، ۵ ولت است و شدت جریان خروجی آن به ۳ آمپر می‌رسد. این شارژر بی سیم عملکرد خوبی دارد و طبق گزارش مشتریان، طول عمر عالی در زمان استفاده از خود نشان می‌دهد.

شارژر بی سیم بلکین مدل WIB003vf توان ۷.۵ وات

این شارژر بی سیم از برند بلکین، برای تمام گوشی‌های موبایل یا تبلت و ساعت هوشمند که قابلیت شارژ شدن وایرلس را دارند، مناسب است. به این شکل، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از WIB003vf برند بلکین، هر کدام از این دستگاه‌ها که در منزل دارید را شارژ کرده و دیگر از وابستگی به شارژر سیمی، خلاص شوید.

حداکثر توان خروجی این شارژر بلکین، به اندازه ۷.۵ وات است و ولتاژ خروجی آن نیز به ۵ ولت می‌رسد. به علاوه سبک بودن این شارژر، باعث شده تا طرفداران زیادی داشته و در حمل و نقل نیز یک وسیله مناسب به حساب بیاید.

شارژر بی سیم فن دار ایس فست مدل E2

یکی دیگر از شارژرهایی که برای گوشی‌های آیفون مناسب به نظر می‌رسد، شارژر بدون سیم فن دار ایس فست مدل E2 است. حداکثر توان خروجی این شارژر به اندازه ۱۰ وات بوده و برای شارژ شدن سریع، یک محصول ایده آل است. ابعاد این شارژر، به ترتیب ۲۸ در ۶۳ در ۶۳ میلی متر بوده و وزن آن نیز در حدود ۸۸ گرم است. به علاوه ولتاژ ورودی شارژر بی سیم فن دار ایس فست مدل E2، به ترتیب ۵، ۹ و ۱۲ ولت بوده و برای دستگاه‌های مختلف که پذیرای شارژ شدن وایرلس هستند، مناسب است.

خرید بهترین شارژر وایرلس برای آیفون

شارژر بی سیم پرومیت مدل Synergy

برند پرومیت نیز در تولید بهترین شارژر وایرلس برای ایفون، حرف زیادی برای گفتن دارد. به ویژه مدل شارژر بی سیم پرومت Synergy، یکی از پرفروش‌ترین‌ها بوده و توانسته رضایت مشتریان را در حد زیادی به دست بیاورد. این شارژر توان خروجی تا حداکثر ۵۴ وات دارد که یک عدد رضایت بخش در این زمینه به نظر می‌رسد. شما می‌توانید از شارژر Synergy برند پرومیت، برای دستگاه‌هایی که از شارژ بدون سیم و وایرلس پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. همین طور این شارژر با شدت جریان خروجی ۱ آمپر، برای شارژ کردن اپل واچ مناسب است. به جز این لازم به ذکر است که همراه این شارژر برند پرومیت، یک کابل تایپ سی وجود داشته و خود شارژر نیز دو درگاه تایپ سی دارد.

جمع بندی

در بالا نگاهی به لیست بهترین شارژر وایرلس برای ایفون انداختیم و تعدادی از بهترین شارژرهای وایرلس را معرفی کردیم. به جز موارد معرفی شده در بالا، شما چه نوع شارژرهای دیگری می‌شناسید که به عنوان بهترین شارژر بی سیم برای ایفون کاربرد داشته باشند؟ حتما نظرات خود در این باره را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید. همین طور پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود که محصولات اپل دارند و به دنبال خرید بهترین شارژر وایرلس برای آیفون هستند، ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *