وبلاگسبک زندگی

تعبیر خواب افتادن دندان

یکی از مرسوم ترین خواب‌هایی که ممکن است هر فرد در طول زندگی خود ببیند، خواب افتادن دندان است. در این بین سوال بسیار مهمی که مطرح می‌شود این است که تعبیر خواب افتادن دندان چیست؟ در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که اگر خواب افتادن دندان‌های خود دیده اید، باید به این نکته توجه داشته باشید که افتادن دندان در خواب با توجه به جزئیات خواب شما تعابیر مختلفی دارد.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعبیر افتادن دندان آشنا کرده و معنی این خواب اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

تعبیر خواب افتادن دندان از نگاه غربی ها

در بین معبرین غربی، کتاب تعبیر خواب وانگا یکی از برترین منابع است که می‌توانید از این کتاب برای تعبیر خواب افتادن دندان است کنید. در همین راستا اگر بخواهیم افتادن دندان در خواب را از نگاه وانگا تعبیر کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعبیر بیرون افتادن دندان از دهن

بر اساس این کتاب اگه در خواب خود ببینید که دندان تان از دهن بیرون می‌افتد، تعبیر این خواب آن است که شما برای خانواده تان حامی هستید و همچنین همواره نگران هستید که خانواده تان رو از دست بدید و این افکار و ترس‌ها شما در عالم خواب به این شکل نمایش داده می‌شود.

تعبیر افتادن دندان با خون ریزی

در صورتی که در خواب ببینید که دندان‌های تان همراه با خون ریزی بیافتد، این مسئله می‌تواند علامت و نشانه مرگ یکی از نزدیکان یا فامیل‌های تان باشد.

تعبیر کشیدن دندان

در صورتی که در خواب ببینید که دندان‌های تان را می‌کشید، این مسئله بیانگر اتفاقات مثبتی در زندگی تان است و اگر مشکلی خاصی دارید، تعبیر خواب افتادن دندان به واسطه کشیدن بیانگر خلاص شدن از این مشکل است.

تعبیر دندان لق

اگر در خواب ببینید که دندان شما لق است، می‌توان این خواب را به این شکل تعبیر کرد که شما در آینده مجبور خواهید شد تا برای رسیدن به هدف‌های خود سختی‌های زیادی رو تحمل کنید و همچنین به احتمال خیلی زیاد مجبور خواهید شد تا بسیاری از موارد را در زندگی‌های تان کنار بگذارید.

تعبیر افتادن دندان در خواب با زبان

اگر خواب افتادن دندان به کمک زبان را ببینید، بر اساس کتاب وانگا این است شانس و موفقیت در انتظار شما است و در زندگی تان اتفاقات خوشی در پیش رو دارید.

تعبیر خواب کشیدن دندان توسط دیگران

در صورتی که در خواب ببینید که فرد دیگری دندان‌های شما را می‌کشد، این مسئله می‌تواند بیانگر بیماری شدیدی باشد.

تعبیر افتادن دندان جلو

در صورتی که در خواب ببینید که دندان‌های جلویی شما ریخته است، این مسئله بیانگر دوری از اقوام و افراد نزدیک شما است و همچنین می‌توان تعبیر کرد که به احتمال خیلی زیاد نمی‌توانید با اقوام و افراد نزدیک خود ارتباط برقرار کنید.

تعبیر خواب تکه‌های دندان

دیدن خواب تکه‌های دندان نشانه یک درگیری فامیلی بزرگ در آینده است و تعبیر این خواب این است که بعد از درگیری با فامیل خود مدت بسیار زیادی با آن‌ها قطع ارتباط خواهید کرد.

افتادن دندان

تعبیر خواب افتادن دندان از نگاه معبرین اسلامی

از نگاه معبرین اسلامی نیز افتادن دندان در خواب معانی مختلفی دارد. امام صادق اعتقاد دارد که دیدن دندان در خواب شش نشانه دارد. دیدن دندان در خواب می‌تواند به موارد زیر تعبیر شود:

  • خانواده و افراد فامیل
  • مال و ثروت
  • سود و منفعت
  • غم و حزن
  • آسیب و صدمه
  • جدایی از خانواده و خویشاوندان

اگر بخواهیم نگاهی به معنا خواب افتادن دندان کرده و در مورد آن از نگاه خواب گزاران اسلامی صحبت کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعبیر افتادن دندان در خواب

حضرت یوسف می‌گوید که اگر کسی در خواب ببیند که دندان او افتاده است، تعبیر این خواب آن است که یکی از نزدیکان تان از شما جدا خواهد شد و دوری در پیش است.

تعبیر افتادن دندان‌های جلویی

منوچهر مطیعی اعتقاد دارد که اگر در خواب ببینید که یکی از دندان‌های جلویی شما افتاده است، این خواب به آن معنا است که یکی از اقوام شما ازدواج خواهد کرد. تعبیر دیگر این خواب از نگاه منوچهر مطیعی این است که یک سفری در پیش رو دارید.

از سوی دیگر از نگاه ابن سیرین اگر دندان جلویی شما بیافتد و کثیف نشود، معنا این خواب آن است که در آن صاحب برادر، خواهر و یا فرزند می‌شوید. از سوی دیگر ابن سیرین اعتقاد دارد که اگر دندان جلویی شما بیافتد و کثیف شود یعنی برادر، خواهر و یا فرزند شما می‌میرد.

از نگاه امام صادق (ع) در صورتی که در خواب ببینید که دندان‌های جلو شما بدون خونریزی بیافتد این مسئله بیانگر آن است که در آینده از عزیزان خود دور خواهید شد. این دوری می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. مرگ، مسافرت و… یکی از دلایل دوری است. از سوی دیگر اگر در خواب ببینید که پس از افتادن دندان جلویی خونی از دهان شما نمی‌آید، تعبیر افتادن دندان مهاجرت و یا مسافرت یکی از نزدیکان شما است.

تعبیر افتادن دندان‌های کناری

از نگاه منوچهر مطیعی اگر در خواب ببینید که دندان‌های کناری شما افتاده است، تعبیر افتادن دندان کناری شما این است که یکی از اقوام دور شما ازدواج خواهد کرد.

تعبیر افتادن دندان‌های عقبی

تعبیر خواب افتادن دندان عقبی از نگاه منوچهر مطیعی این است که یکی از بزرگان فامیل شما به مسافرت می‌رود. همچنین تعبیر دیگر این خواب آن است که احتمالا یکی از بزرگان فامیل شما می‌میرد.

تعبیر خواب گم شدن دندان افتاده

در صورتی که در خواب ببینید که دندان شما افتاده است و آن را گم کردید، از نگاه منوچهر مطیعی این خواب بیانگر آن است که در آینده یکی از اقوام شما فوت خواهد کرد.

تعبیر خواب دندان شکسته

حضرت یوسف اعتقاد دارد که اگر دندان کسی در خواب شکسته باشد، تعبیر این خواب آن است که مصیبت و دعوا و جدل در پیش خواهد بود.

از سوی دیگر امام صادق (ع) اعتقاد دارد که دیدن دندان نیمه شکسته در خواب به معنی بیماری یکی از دوستان یا آشنایان شما است. اگر دندان شکسته شما جز دندان‌ها بالایی باشد، این مسئله نشان دهنده مرد است و اگر دندان پایین باشد بیانگر زن است. اگر دندان شما جز دندان‌های عقبی باشد نشان دهنده پدر و مادر و همسر است و اگر دندان جلویی باشد به خواهر و برادر و فرزند اشاره دارد.

تعبیر افتادن دندان در خواب خراب

اگر در خواب ببینید که دندان پوسیده است و سپس می‌افتد تعبیر این خواب آن است که شما سود و منفعتی به دست می‌آورید و رفتارهای بد شما نیز در آینده از بین خواهد رفت.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا به صورت کامل از نگاه معبرین اسلامی و غربی به بررسی تعبیر خواب افتادن دندان پرداخته و در مورد معنا افتادن دندان در خواب اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. در انتها باید به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که برای تعبیر افتادن دندان باید به جزئیات خواب خود توجه داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن خواب خود را تعبیر و آن را معنا کنید. مسئله دیگری که باید بدانید این است برخی از خواب‌ها به هیچ عنوان تعبیری ندارند و به همین دلیل شرایط خوابی که تعبیر دارد را بررسی کنید تا اگر خواب شما جز رویاهای بدون تعبیر باشد، بتوانید سریعا آن را تشخیص دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن