رپورتاژ اگهی

راهنمای اقامتی ارزان در اردبیل

با قدم زدن در طول تاریخ با شهرهای متعددی به عنوان مراکز مهم سیاسی و فرهنگی آشنا می‌شوید. از آن جا که هر سلسله از گوشه‌ای از کشور پدیدار شده، بدیهی است که مرکز اقامت همه آن‌ها یک شهر واحد نبوده و هر یک در شهر متفاوتی پادشاهی خود را پایه‌گذاری کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین شهرها که خاستگاه موسس سلسله صفویه محسوب می‌شود و تاریخی ۴۰ هزارساله دارد، اردبیل است. این شهر در نزدیکی مرز کشور آذربایجان، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران به حساب می‌آید که در این مقاله به آن می‌پردازیم. برای آشنایی با بهترین هتل های اردبیل و همچنین ارزان‌ترین آن‌ها، همراه ما باشید.

در چه فصلی هتل‌ های اردبیل ارزان‌ترند؟

اگر کاهش هزینه‌ها برای سفر به اردبیل برایتان اولویت دارد، می‌بایست به آب‌وهوا توجه ویژه‌ای داشته باشید. آب‌و‌هوا می‌تواند تقاضای مسافران را کاهش داده و در نتیجه سبب کاهش قیمت‌ها شود.

آب و هوای اردبیل عموماً به سرد بودن شهرت دارد؛ زیرا بخش قابل توجهی از شهر، کوهستانی است و همین مسئله، آن را به منطقه‌ای سردسیر تبدیل می‌کند. فصل گرما در اردبیل به‌طور مشخصی وجود ندارد و آب‌وهوا در فصل‌های بهار و تابستان هم معتدل است؛ اما فصل سرما، بخش قابل توجهی از سال را در این استان به خود اختصاص می‌دهد. جالب است بدانید که فصل بارش در اردبیل می‌تواند بین ۵ تا ۸ ماه باشد؛ یعنی علاوه بر پاییز و زمستان، ۲ ماه از بهار هم بارانی هستند.

اواخر بهار، تابستان و اوایل پاییز، بهترین زمان‌هایی هستند که می‌توانید برای لذت بردن از طبیعت اردبیل به این استان سفر کنید. در این زمان، هوا معتدل و مطبوع است؛ به همین خاطر و باتوجه‌به زیاد شدن تعداد مسافرین، قیمت هتل‌ ها نیز در این فصول افزایش می‌یابند.

اگر می‌خواهید از ارزان‌ترین قیمت هتل‌ ها بهره‌مند شوید، باید در فصل زمستان سفر کنید. البته باید بدانید که اردبیل همیشه با بحران بارش برف سنگین مواجه است؛ بنابراین اگر به تفریحات زمستانی علاقمند باشید این سفر می‌تواند برایتان جذاب باشد.

 

اقتصادی‌ترین هتل‌ های اردبیل برای اقامتی ارزان

آشنایی با هتل‌ های اقتصادی شهر ادبیل، روشی برای کنترل هزینه‌ها در مسافرت به این استان محسوب می‌شود. در هر یک از شهرهای توریستی در کنار هتل ‌های لوکس و پنج ستاره، هتل‌ های اقتصادی و ارزان قیمتی هم برای مسافران در نظر گرفته می‌شود كه تمام افراد بتوانند از سفر به این شهر زیبا و دیدنی لذت ببرند. هتل‌ هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه دارند.

هتل سبلان

اگر ۲۲ دقیقه از فرودگاه اردبیل به سمت خیابان امام خمینی رانندگی کنید، به هتلی سه ستاره می‌رسید که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامتی ارزان در اردبیل است. هتل سبلان با موقعیت جغرافیایی استثنایی، فاصله کمی نسبت به اغلب جاذبه‌های دیدنی اردبیل دارد.

این هتل هر ۲۸ اتاق خود را با قیمتی نسبتاً مناسب ارائه کرده و امکانات مطلوبی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل در طبقه دوم تا چهارم آن قرار دارند و هر یک از آن‌ها با امکاناتی نظیر یخچال، اینترنت، مینی بار و … به شما تحویل داده می‌شوند. با اقامت در این هتل می‌توانید در کمتر از ۱۵ دقیقه به دریاچه شورابیل برسید و با ۴ دقیقه رانندگی از پل هفت چشمه بازدید نمایید.

هتل شورابیل

همان طور که می‌دانید، شورابیل یکی از جاذبه‌های دیدنی اردبیل است که دیدن منظره باصفای آن، روح را جلا می‌دهد. در نزدیکی دریاچه، هتلی با نام شورابیل تأسیس شده و دارای اتاق‌هایی با چشم‌انداز بی‌نظیر دریاچه است.

خبر خوب این که هتل شورابیل، یک هتل دو ستاره است که قیمت پایینی دارد و می‌توانید با کمترین قیمت، اتاق‌های آن را رزرو کنید. این اتاق، ۲۸ اتاق دارد که همه آن‌ها رو به طبیعتی بکر و بی‌نظیر قرار گرفته‌اند. رستوران هتل شورابیل یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که بهترین غذاهای سنتی و فست فودها را ارائه می‌کند.

هتل شورابیل

مهمانسرای ایده آل

یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای اقامتی ارزان در اردبیل، مهمانسرای ایده آل است. این مهمانسرا اگر چه امکاناتی در حد هتل‌ های چند ستاره ندارد؛ اما به سبب ارائه محیطی تمیز و گرم، بسیار مورد توجه مافرین قرار گرفته است.

این مهمانسرا ۱۲ اتاق دارد که همگی از امکانات اولیه مورد نیاز برای اقامتی مطلوب برخوردار هستند. از سوی دیگر این اقامتگاه به مراکز مهم شهر نزدیک است و با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به اغلب نقاط مهم دسترسی داشته باشید. برای رسیدن به مرکز خرید الماس شهر تنها ۵ دقیقه راه پیش رو خواهید داشت. لازم به ذکر است که این مهمانسرا برای کودکان زیر ۵ سال، هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

هتل دریا

هتل دریا یکی از هتل‌ های سه ستاره اردبیل است که امکانات رفاهی را در حد مطلوبی ارائه می‌کند. اغلب اتاق‌های این هتل، دیزاینی ساده و در عین حال شیک دارند که مهم‌ترین اصل در آن‌ها، فراهم کردن محیطی راحت برای مسافران است. امکانات در حد مطلوبی برای مراجعین فراهم شده و به‌همین دلیل می‌توانید از مدت زمان اقامت خود در هتل دریا لذت ببرید. اتاق‌ها در انواع یک، ۲ و ۳ تخته وجود دارند و برای تعداد نفرات بیشتر می‌توانید سوئیت‌ها را رزرو نمایید.

هتل نگین

آخرین هتلی که به شما معرفی خواهیم کرد، یکی دیگر از هتل‌ های سه ستاره اردبیل است که در ۲ طبقه با ۳۰ باب واحد اقامتی ساخته شده است. در سال ۱۳۷۹ هتل نگین، فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون، همواره به عنوان یکی از بهترین هتل های اردبیل شناخته می‌شود. اگر بازدید از آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی را در برنامه سفر خود دارید، هتل نگین دسترسی خوبی به این بنای تاریخی فراهم کرده است.

راهنمای اقامتی ارزان در اردبیل

رزرو هتل‌ های اقتصادی از فلای تودی

راه دیگری که برای داشتن اقامتی ارزان در اردبیل به شما پیشنهاد می‌کنیم، رزرو هتل از مجموعه فلای تودی است. این مجموعه اغلب تخفیف‌های باورنکردنی را بر قیمت هتل‌ ها اعمال می‌کند که بهترین فرصت برای رزرو هستند؛ البته برای خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما هم فلای تودی بهترین انتخاب است.

برای این کار کافیست وارد وبسایت شده و از قسمت رزرو هتل، هتل مد نظر خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک، آن را رزرو نمایید. لازم به ذکر است، بلیط‌های هواپیما نیز با قیمتی استثنایی در مجموعه فلای تودی عرضه می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک بار با این مجموعه همسفر شوید تا از سفری بی‌نقص، لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن