رپورتاژ اگهی

راهنمای خرید کالسکه مسافرتی

سفر رفتن خانواده‌هایی که نوزاد یا فرزند کوچک زیر دو سال دارند، بدون کالسکه سبک مسافرتی اشتباه محض است! بله… خرید کالسکه‌ی مناسب سفر برای کودک و والدین به یک اندازه منفعت خواهد داشت. عموماً نوزادان و کودکان زیر دو سال خیلی زود دچار خستگی و خواب‌آلودگی شده و مایلند در یک بستر نرم و راحت بخوابند. با این اوصاف پدر یا مادر در طول سفر و تفریحات خود ناچار به بغل‌کردن کودک خواهند شد، که البته ساعات طولانی در آغوش‌ماندن هم برای کودک آزاردهنده‌ است. به همین دلیل خرید یک کالسکه تاشو مسافرتی به خانواده‌های با فرزندان کوچک توصیه می‌شود. در واقع با خرید کالسکه هم راحتی و آسایش به کودک هدیه داده می‌شود و هم مادر و پدر با خیالی آسوده از وضعیت کودک خود به تفریحات سفر می‌پردازند. البته خرید یک کالسکه مناسب نیز مستلزم شناخت برندها و مدل‌های مختلف موجود در بازار است که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

خرید کالسکه مسافرتی

ویژگی‌های یک کالسکه‌ی خوب مسافرتی

اولین و مهمترین اطلاعاتی که می‌بایست پیش از خرید به خریداران داده شود، آن است که کالسکه‌های مسافرتی با نمونه‌های دیگر دارای تفاوت‌های بارزی هستند. این نوع از محصولات که مخصوص مسافرت ساخته می‌شوند، با نام کالسکه کم‌حجم مسافرتی نیز معرفی می‌گردند. کالسکه‌های کم حجم به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که وزن کم، اما مقاومت بالایی داشته‌باشند تا به راحتی درون صندوق عقب خودرو و… جا شده و فضای زیادی را اشغال نکند؛ هم‌چنین امنیت و سلامت کودک در زمان استفاده از کالسکه تامین باشد.

تمامی کالسکه‌های ساخته شده برای مسافرت به صورت تاشو جمع می‌شوند و باز و بسته‌کردن آن نیز مشقت خاصی به همراه ندارد؛ بنابراین حمل کالسکه تاشو مسافرتی نیز کار خیلی سختی به نظر نمی‌رسد؛ لذا انتخاب و خرید آن کاملاً هوشمندانه و معقولانه خواهد بود.

سفر رفتن با کودک سخت نیست!

متاسفانه بسیاری از والدین با تصور این‌که سفر رفتن با کودک یا نوزاد چند ماهه کار اشتباه و طاقت‌فرسایی است، فرصت سفر و تفریحات لذت‌بخش را از خود می‌گیرند. این در حالی است که با وجود اهمیت سلامت کودک، اما با یک تصمیم عاقلانه و هوشمندانه می‌توان سفری جذاب و آرامش‌بخش را برای کل خانواده ترتیب داد. خرید کالسکه کم حجم مخصوص مسافرت، می‌تواند تمامی مشکلات و نگرانی‌ها را از بین ببرد. خوشبختانه تولیدکنندگان در زمینه تولید سیسمونی کودک، انواع کالسکه سبک مسافرتی را طراحی و تولید کرده‌اند که با انتخاب و خرید یکی از مدل‌های آن می‌توان با خیال آسوده با کودک به سفر رفت.

آشنایی با انواع کالسکه سبک مسافرتی برای خرید

همان‌طور که گفته شد، بسیاری از تولیدکنندگان، انواع لوازم سیسمونی را با خلاقیت و دانش بالا به گونه‌ای طراحی و تولید می‌نمایند که استفاده از آن در سفر آسان باشد. از جمله ابداعات ایشان در زمینه تولید کالسکه طراحی کالسکه کم حجم عصایی بوده‌است، این محصول که دسته‌ای به شکل عصا بالای سر دارد به راحتی به حرکت در می‌آید و عموماً برای سفر استفاده می‌شود. کالسکه عصایی که به عنوان یکی از تولیدات خاص مسافرت در بازار موجود است، توسط برندهای مختلفی در ایران و کشورهای خارجی تولید و عرضه می‌شود. برخی از کالسکه‌های درجه یک از برندهای خوب بازار عبارت هستند از:

  • کالسکه عصایی دلیجان مدل max
  • کالسکه elele مدل jet و plane
  • کالسکه کم حجم مامالاو
  • کالسکه جی بی پوکت پلاس آل ترین
  • کالسکه سابیکس و…

گزینه‌های فوق تنها بخشی از مدل‌های موجود در بازار است و مدل‌های مختلف دیگری نیز موجود خواهد بود، اما نمونه‌های ذکرشده از جمله بهترین و خاص‌ترین کالسکه‌های مسافرتی شناخته می‌شوند.

خرید کالسکه کم حجم برای دوقلوها

ممکن است افراد تصور کنند برای فرزندان دوقلو نمی‌توانند کالسکه تاشو مسافرتی خریداری نمایند، در حالی که بسیاری از برندهای مطرح سیسمونی نمونه‌های دوقلویی را نیز طراحی و تولید کرده‌اند؛ بنابراین خانواده‌ها حتی اگر فرزند دوقلو هم داشته‌باشند، می‌توانند نسبت به خرید کالسکه اقدام نمایند. البته ممکن است از لحاظ قیمت کمی هزینه‌ی بیشتری به همراه داشته‌باشد، اما ارزش سلامتی و راحتی کودک در طول سفر را خواهد داشت.

کالسکه مسافرتی برای سفر خارجی

کالسکه تاشو مسافرتی چقدر قیمت دارد؟

قیمت کالسکه بسته به عوامل مختلفی تعیین می‌گردد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به برند تولیدکننده ایرانی یا خارجی، مدل، جنس پارچه به کار رفته، تکی یا دوقلوبودن آن اشاره کرد؛ بنابراین قیمت هر محصولی با دیگری تفاوت دارد، اما با توجه به کاربردهای بسیار زیاد و آرامشی که برای کودک و والدین به بار می‌آورد، بسیار ارزشمند نیز خواهد بود. البته بسیاری از فروشگاه‌های لوازم سیسمونی، محصولات را با قیمت‌های تخفیفی و مناسب به فروش می‌رسانند تا مشتریان با هر توان مالی بتوانند برای فرزندانشان خرید نمایند؛ بنابراین خرید کالسکه عصایی یا سایر انواع کالسکه سبک مسافرتی برای هیچ خانواده‌ای غیرممکن نیست، اگر فروشگاه مناسبی را برای خرید انتخاب کنند. به طور کلی فروشگاه‌هایی که به صورت رسمی و قانونی در حال فعالیت بوده و محصولات را به صورت اصل و اورجینال به فروش می‌رسانند، انتخاب مناسبی برای خرید انواع سیسمونی از جمله کالسکه محسوب می‌شوند.

کالسکه مسافرتی برای سفر خارجی

از جمله مزیت‌های ویژه‌ی خرید کالسکه سبک مسافرتی آن است که می‌توان در سفرهای خارجی نیز کالسکه را به همراه داشت. امروزه حمل و نقل کالسکه با قطار، اتوبوس و هواپیما نیز به راحتی فراهم شده تا افراد برای سفرهای خود بدون نگرانی اقدام نمایند. البته از این نوع کالسکه‌های کم حجم استفاده‌های خاص دیگری نیز می‌شود؛ به طور مثال برای خانواده‌هایی که در سفرهای معنوی پیاده روی اربعین حضور خواهند یافت، داشتن یک کالسکه عصایی و کم حجم بسیار کاربردی خواهد بود. با در اختیار داشتن یک کالسکه مناسب و باکیفیت، نگرانی‌ها برای بردن کودک در طول مسیر کم شده و زائرین با آرامش بیشتری قدم بر می‌دارند.

 

بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت، خرید کالسکه تاشو مسافرتی برای سفرهای داخلی و خارجی به یک اندازه کاربردی بوده و به هیچ وجه نباید پشت گوش انداخته شود. خوشبختانه بسیاری از فروشگاه‌ها نیز امروزه به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند که خانواده‌ها بتوانند تنها با چند کلیک ساده به صورت آنلاین ثبت سفارش کرده و کالسکه را درب منزل تحویل بگیرند. با این اوصاف هیج بهانه‌ای برای سفرنکردن خانواده‌ها وجود نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *