رپورتاژ اگهیوبلاگ

راهنمای سفارش بالبینگ چهره

به تندیس‌های نوری با رنگ بندی های متنوع، بالبینگ گفته می‌شود. بالبینگ چهره یک هدیه ویژه و منحصر به فرد برای تمامی افرادی است که به اشیاء دکوری علاقمند هستند. علاوه بر آن بالبینگ چهره به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی در حافظه افراد باقی می‌ماند که بسیار ارزشمند است. شما می‌توانید بالبینگ‌ها را در انواع متفاوت، طرح‌ها و سایزهای گوناگون متناسب با سلیقه خود تهیه کنید. همچنین با ارسال عکس و یا طرح دلخواه می‌توانید این کادوی فانتزی را از سایت آسمان رسا سفارش دهید تا در اسرع وقت به دستتان برسد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با انواع بالبینگ به توضیح مختصری درباره آن می‌پردازیم.

ویژگی شاخص بالبینگ‌ها چیست؟

بالبینگ‌ها به عنوان یک تندیس نوری در نورپردازی مدرن بسیار تاثیرگذار است. از آنجایی که نور نقش مهمی در زیباسازی فضا دارد، بالبینگ نوری پدیده‌ای نو و تازه در صنعت دکوراسیون مدرن است. علاوه بر زیباسازی نور محیط، بالبینگ‌ها جلوه خاصی به محیط می‌بخشند. شما می‌توانید از این شیء زینتی در اتاق خواب، بوفه، کتابخانه، روی کنسول، روی میز تلویزیون و یا هر جایی که فکرش را کنید، قرار دهید. طراحی بی‌نظیر از چوب، شیشه و اکریلیک سبب خلق یک وسیله تزیینی و چشم نواز شده است که سلیقه تمامی افراد را در بر می‌گیرد. همچنین سادگی موجود در آن به همراه جذابیت، طرح های متنوع و زیبا با قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های بالبینگ محسوب می‌شود. ناگفته نماند که بالبینگ‌ها از جمله بالبینگ چهره از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و مصرف برق آن بسیار ناچیز است. تنوع نوری موجود در بالبینگ و برخورداری از طرح‌های سفارشی از جمله ویژگی‌های ممتازی است که توجه اغلب افراد را به خود جلب می‌کند.

انواع بالبینگ کدام‌اند؟

علاقمندان می‌توانند بالبینگ‌ها را با طرح‌های گوناگونی تهیه کنند. همانطور که گفته شد خاصیت اصلی بالبینگ‌ها زیباسازی محیط و نورپردازی فضاهای محدود است. در نتیجه با توجه به آنکه ماهیت تمام بالبینگ ها یکسان است، اما شما می‌توانید برای ثبت سفارش، طرح و یا عکس مورد نظر خود را به سایت آسمان رسا ارسال کنید. علاوه بر آن امکان خرید از طرح‌های از پیش حاضر شده در سایت موجود است. در ادامه به انواع بالبینگ اشاره می‌کنیم.

بالبینگ چهره

یکی از پرفروش ترین انواع بالبینگ‌ها، بالبینگ چهره است. به‌خصوص قشر نوجوان و جوان از این نوع بالبینگ استقبال فراوانی می کنند. بالبینگ چهره یا آباژور چهره بیشتر برای تزیین گوشه‌های اتاق خواب و یا میز توالت استفاده می‌شود. این نوع بالبینگ به دلیل سفارش طرح چهره، بسیار به یاد ماندنی است. به همین دلیل از این بالبینگ به عنوان یک هدیه ارزشمند و کالای سفارشی اغلب استفاده می‌شود. شما می‌توانید با هدیه دادن آباژور چهره به دوست، همسر و یا اعضاء خانواده‌تان، یک هدیه بسیار خاطره انگیز را به آن‌ها تقدیم کنید.

بالبینگ سه بعدی

بالبینگ سه بعدی همانطور که از نامش پیداست، طرح داخل آن به صورت سه بعدی بوده و از تمامی جهات دیدنی است. به این نوع بالبینگ، چراغ خواب یا آباژور سه بعدی هم گفته می‌شود. انواع طرح‌های سه بعدی روی سطح چراغ حکاکی شده که با ترکیب نور و رنگ جلوه زیبایی به محیط می‌دهد.

بالبینگ تایپو گرافی

بالبینگ تایپوگرافی یا چراغ خواب متن. این تندیس بیشتر مورد توجه کسانی است که به دستنوشته، شعر و یا ادبیات توجه ویژه‌ای دارند. در این نوع بالبینگ، متن و یا شعر درخواستی روی صفحه چراغ طراحی می‌شود. حتی امکان سفارش بالبینگ چهره به همراه بالبینگ تایپوگرافی هم وجود دارد. معمولاً استفاده از طرح‌های سه بعدی همراه با بالبینگ تایپوگرافی تأثیر‌پذیری بیشتری را در افراد به همراه می‌آورد.

بالبینگ تندیس نوری

بالبینگ تندیس نوری که به چراغ خواب لوگو هم معروف است. این نوع بالبینگ با توجه به آرم و یا طرح خاص، ویژگی‌های منحصر به خود را شامل می‌شود. البته استفاده از این بالبینگ یه مقدار جلوه جدیتری می‌تواند داشته باشد. انتخاب آرم و یا لوگو به سلیقه مشتری روی صفحه چراغ حکاکی می‌شود.

انتخاب پایه برای بالبینگ چهره

انتخاب پایه در جلوه بالبینگ تأثیر بسیار زیادی دارد. به طوریکه بخش بسیاری از زیبایی بالبینگ را پایه روشنایی آن تشکیل می‌دهد. در این بخش به توضیح مختصری درباره انواع پایه برای بالبینگ چهره می‌پردازیم.

 

پایه چوبی همراه با روشنایی

بالبینگ چهره یکی از خاص‌ترین انواع بالبینگ‌ها است. این تندیس نوری ویژه را می‌توانید با پایه نوری سفارش دهید. از آنجایی که این نور از طریق LED های به کار رفته منعکس می‌شود، جلوه بسیار رمانتیکی به تندیس می‌دهد. رنگ نوری پایه‌ها متنوع بوده و از نظر کیفیت بسیار خوش ساخت است.

پایه موزیکالیته

ویژگی اصلی پایه موزیکال، پخش موزیک با استفاده از آپشن شخص موزیک از فلش و رم است که از طریق کابل به گوشی متصل می‌شود. پایه موزیکال سبب شده تا بالبینگ چهره به یکی از لوکس‌ترین کالاهای زینتی تبدیل شود.

پایه موزیکال به همراه بلوتوث

از دیگر پایه‌های کاربردی که می‌توان برای بالبینگ چهره استفاده نمود، پایه موزیکال با قابلیت اتصال به بلوتوث است. امکان اتصال پایه از طریق بلوتوث به گوشی موبایل از جمله قابلیت‌های این پایه محسوب می‌شود. در هر صورت استفاده از این پایه، آباژور چهره سفارشی شما را به یک کالای ارزشمند و بی‌نظیر تبدیل می‌کند. این شی ء زینتی علاوه بر ایجاد جلوه خاص به محیط، با وجود پایه موزیکال و قابلیت اتصال آن به بلوتوث، بسیار به یاد ماندنی و تاثیر گذار است.

پایه فول آپشن

اگر می‌خواهید بالبینگ چهره شما از تمامی امکانات برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب پایه فول آپشن است. این پایه تمامی ویژگی‌های گفته شده را به طور یک‌جا داراست. جنس پایه از چوب با پوشش طلایی آینه‌ای است. ایجاد روشنایی، پخش موزیک و همچنین قابلیت اتصال به بلوتوث از جمله ویژگی‌های ممتاز پایه فول آپشن مخصوص بالبینگ چهره است.

ارسال تصویر درخواستی برای بالبینگ چهره

در منوی سایت آسمان رسا، گزینه‌ای برای ارسال عکس و یا تصویر مورد نظر درج شده است. شما می‌توانید طرح درخواستی خود را برای ما ارسال کنید تا طراحان ما در کمترین زمان ممکن تندیس نوری شما را طراحی کنند. همچنین امکان ارسال چند عکس برای یک قالب خاص بالبینگ وجود دارد. بدین ترتیب طراحان ما با کنار هم قرار دادن و چیدمان تصاویر، بالبینگ مورد نظر شما را در یک قالب خاص طراحی می‌کنند. پیشنهاد می‌شود که حتماً از بخش فروش محصولات و نحوه ارسال تصویر در سایت دیدن نمایید.

چگونگی خرید و سفارش بالبینگ چهره

بالبینگ چهره به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر فرد، یک هدیه همیشگی و به یاد ماندنی است. کیفیت نوری بالا، جنس مرغوب، طول عمر بسیار و همچنین قیمت مناسب از جمله مشخصه‌های اصلی تندیس نوری به شمار می‌آید. یک چراغ خواب اختصاصی با ویژگی‌های جذاب که برای شخص شما ساخته و طراحی می‌شود. جهت خرید و ثبت سفارش می‌توانید به بخش فروش و پشتیبانی سایت آسمان رسا مراجعه کنید. خرید انواع بالبینگ به‌خصوص خرید بالبینگ چهره با ارسال عکس و تصویر دلخواه و همچنین سفارش پایه مورد نظر در سایت آسمان رسا به راحتی امکان‌پذیر است. از جمله خدمات آسمان رسا، ثبت سفارش بالبینگ در کوتاهترین زمان ممکن و طراحی ساخت با تضمین بهترین قیمت بازار است. برای خرید بالبینگ مورد نظرتان همین حالا ثبت سفارش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *