وبلاگسبک زندگی

رنگ مسی با چه رنگی ست می شود؟

رنگ مسی با چه رنگی ست می‌شود

گاهی اوقات ست کردن رنگ لباس‌ها کاری گیج‌کننده به نظر می‌رسد، به خصوص اگر از رنگ‌های خاصی مثل رنگ مسی در لباس‌های خود استفاده می‌کنیم. حتی اگر از بهترین برندها و خوش‌دوخت‌ترین لباس‌ها هم استفاده کنید، اگر در هماهنگ کردن رنگ آن‌ها اشتباه کنید، نه‌تنها زیبایی لباس‌هایتان محو می‌شود، بلکه ممکن است بعدها به عنوان فاجعه از آن یاد کنید. پس بهتر است پیش از انتخاب لباس، اصولی را برای ست کردن رنگ‌ها بدانیم. در این مقاله می‌خواهیم شما را با نحوه ست کردن رنگ مسی در لباس آشنا کنیم.

ست کردن رنگ مسی در لباس

مسی یک رنگ گرم، درخشان و خاص است که از ترکیب رنگ‌های قرمز، سبز و آبی تشکیل شده است. پوشیدن این لباس ویژگی‌های شخصیتی مانند سرزندگی، شادابی، هیجان و اعتماد به نفس را نشان می‌دهد. ویژگی خاص این رنگ درخشش متالیک آن است که باعث جذابیت هر چه بیشتر آن می‌شود. بسیاری از برندها و طراحان مد و فشن از این رنگ جذاب در طراحی‌های خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید شومیز، دامن، شلوار، پیراهن و کت به رنگ مسی بپوشید و با ست کردن اصولی آن‌ها، یک استایل خاص، جذاب و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

رنگ مسی

برای ست کردن رنگ مسی از چه رنگ هایی می‌توان استفاده کرد

با وجود ویژگی‌های خاص رنگ مسی تعداد زیادی رنگ وجود دارد که با این رنگ هماهنگی خوبی دارند و ترکیب زیبایی ایجاد می‌کنند. رنگی که با مسی ست می‌شود بهتر است تا حدودی سرد و خنثی باشد. این رنگ‌ها به خوبی با مسی ست می‌شوند:

  • کرمی: رنگ کرمی از سفید و زرد تشکیل می‌شود و چون رنگی خنثی است ترکیب آن با رنگ‌های دیگر به خصوص رنگ‌های تند ترکیب زیبایی از آب در می‌آید. مسی در کنار کرمی کنتراست زیبایی ایجاد می‌کند و به آن گرما می‌بخشد.
  • زرد: اگر چه طبیعت رنگ زرد به دلیل گرما و سرزندگی به رنگ مسی شباهت دارد، اما برخی تناژهای رنگ زرد مانند زرد مایل به نارنجی یا سبز با مسی ترکیب هماهنگی ایجاد می‌کنند.
  • سرمه‌ای: سرمه‌ای رنگی ست که نماد وقار و سادگی است. قرار گرفتن آن در کنار رنگ پرشوری مانند مسی، ظاهری جسور و در عین حال باوقار به شما می‌دهد.
  • زرشکی: رنگ زرشکی رنگ اشرافی و شیکی است، به دلیل این‌که مانند رنگ مسی گرم و پرهیجان است، برای قرار گرفتن این دو در کنار هم باید به تفاوت بافت لباس‌ها توجه داشت.
  • سبز سدری: سبز رنگی خنثی است که در ترکیب با رنگ‌های گرم و سرد هماهنگی ایجاد می‌کند. به دلیل تضادی که بین رنگ سبز سدری و رنگ مسی ایجاد می‌شود و با قرار دادن دو بافت مشابه می‌توان به ترکیب زیبایی دست پیدا کرد.
  • مشکی: مشکی رنگ حنثی ایست که در کنار بیشتر رنگ‌ها ایجاد جلوه‌ای زیبا می‌کند. ترکیب رنگ مسی در کنار مشکی باعث جذابیت هر چه بیشتر هر دو رنگ می‌شود.
  • سفید: سفید هم مانند مشکی خنثی است و به آسانی در کنار رنگ مسی قرار می‌گیرد، رنگ سفید حس معصومیت بیشتری را به رنگ مسی می‌دهد و کمی از هیجان آن را کم می‌کند.

رنگ مسی را با این رنگ‌ ها نپوشید

قرار گرفتن بعضی رنگ‌ها در کنار رنگ مسی، جلوه زیبایی ایجاد نمی‌کنند و ست کردن آن‌ها با رنگ مسی کاملا اشتباه است. این رنگ‌ها شامل خاکستری، قرمز، بنفش، آبی روشن، نارنجی و صورتی هستند.

ست کردن کت رنگ مسی

وجود یک کت مسی رنگ در کمد لباس شما می‌تواند بسیار کاربردی باشد. ست کردن این کت کار سختی نیست. می‌توانید آن را به همراه یک بلوز و شلوار جذب مشکی،کفش و کیف قهوه‌ای بپوشید. شال، اسکارف یا کلاهی که برای این ست انتخاب می‌کنید می‌تواند از ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی باشد. انتخاب دیگر می‌تواند یک شلوار جین سورمه‌ای جذب باشد. کیف، کفش یا کلاهتان را می‌توانید سبز سدری یا قهوه‌ای روشن انتخاب کنید. یک پیراهن کرم رنگ یا قهوه‌ای می‌تواند ترکیب زیبایی با یک کت رنگ مسی ایجاد کند. کبف، کفش و اسکارف شما می‌تواند کرم یا قهوه‌ای روشن تا تیره باشد. از اکسسوری‌های رنگ مسی هم غافل نشوید.

ست کردن شومیز رنگ مسی

شومیز یا بلوز رنگ مسی را می توانید با یک شلوار جین تیره بپوشید و اطمینان داشته باشید که بسیار خوش پوش شده اید. همراه با شومیز مسی و شلوار جین استفاده از کیف و کفش و شال قهوه‌ای رنگ می‌تواند جذابیت ظاهر شما را چند برابر کند. شلوار جذب، راسته و گشاد در رنگ‌های کرمی و مشکی قابلیت ست شدن با بلوز یا شومیز مسی‌رنگ را دارند. اگر بلوز اورسایز مسی‌رنگ دارید، می‌توانید دامن تنگ مدادی یا کوتاه مشکی، سفید یا قهوه‌ای با آن ست کنید. یک کت یا پالتوی بلند قهوه‌ای رنگ روی این ست‌ها برای روز‌های سرد می‌تواند هماهنگی خوبی ایجاد کند. اگر به دنبال ترکیب جسورانه‌تری برای ست کردن شومیز رنگ مسی هستید، شلوار یا دامن سبز سدری، زرشکی و سرمه‌ای هم انتخاب‌های مناسبی هستند.

رنگ مسی

ست کردن دامن رنگ مسی

برای دامن‌های مدادی مسی رنگ، بلوز‌های گشاد کرمی، سفید و مشکی بسیار مناسب هستند. برای دامن‌های کوتاه مسی رنگ، از بلوزهای تنگ در رنگ‌های سدری، کرمی، مشکی و سرمه‌ای می‌توان استفاده کرد. برای آن‌که بیشتر به چشم بیایید رنگ‌های زرشکی و زرد هم می‌توانند انتخاب خاصی برای بلوز باشند. بهتر است رنگ کیف و کفش را در تناژ رنگی بلوز انتخاب کنید و رنگ کلاه یا اسکارف به رنگ قهوه‌ای انتخاب شود.

ست کردن شلوار رنگ مسی

شلوارهای گشاد و راسته مسی رنگ را می‌توان با بلوز یا شومیز تنگ در رنگ‌های مشکی، سفید، کرمی و سبز ست کرد. شلوارهای تنگ مسی رنگ ترکیب خوبی با بلوزهای گشاد سرمه‌ای، کرمی، سفید و مشکی می‌سازند. کیف و کفش را می‌توانید از رنگ‌های زرد و سبز انتخاب کنید تا ظاهر سرزنده‌تر و هیجان‌انگیزتری پیدا کنید. البته همچنان انتخاب رنگ زرشکی و قهوه‌ای در آیتم‌هایی که لازم است همراه با شلوار مسی‌رنگ بپوشید وجود دارد.

ست کردن مانتو رنگ مسی

خب می‌رسیم به یکی از مهم‌ترین آیتم‌های لباس بانوان در ایران. مانتوی مسی رنگ می‌تواند ظاهر زیبا و برازنده‌ای به شما بدهد. برای این‌که به این هدف برسید بهتر است مانتوی مسی رنگ را با یک شلوار مشکی یا جین تیره‌رنگ ست کنید. در این صورت شال یا روسری سدری، مشکی یا قهوه‌ای، کیف و کفش مشکی یا قهوه‌ای تناسب خوبی ایجاد می‌کنند. مانتوی مسی رنگ را می‌توانید با شال یا روسری و شلوار سبز سدری یا سفید هم به خوبی هماهنگ کنید.

سخن آخر

رنگ مسی را در طراحی لباس به عنوان قرمزی می‌شناسند که در طلایی مخلوط شده. این رنگ به تمامی رنگ پوست‌ها به جز رنگ پوست سبزه تیره می‌آید، چون پوست را تیره‌تر نشان می‌دهد. پوشیدن رنگ مسی نشان‌دهنده جسارت و شادابی فرد است و اگر بتوان آن را به خوبی با دیگر آیتم‌های لباس هماهنگ کرد می‌توان ظاهری جذاب و جسورانه و در عین حال گرم و صمیمی پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن