رپورتاژ اگهی

روش‌های کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه‌ی اولیه

راه‌اندازی یک کسب و کار به صورت فیزیکی تقریبا بدون داشتن سرمایه‌ی اولیه‌ی نسبتا زیاد امکان‌پذیر نیست. زیرا شما نیاز به پرداخت هزینه برای محل کسب و کار، وسایل مورد نیاز مانند ویترین، میز و صندلی و … خواهید داشت. اما شما می‌توانید کسب و کار اینترنتی خود را با هزینه‌ی اندک و یا حتی بدون هزینه راه‌اندازی کنید. برای این کار تنها نیاز به ایده و یک بستر برای فعالیت در دنیای اینترنت مانند پیج اینستاگرامی و سایت خواهید داشت.

در ادامه‌ی این مقاله برخی از ایده‌های کلی برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی با سرمایه‌ی بسیار کم و یا حتی بدون سرمایه را معرفی می‌کنیم. در صورتی که به دنبال افزایش میزان درآمد خود هستید، می‌توانید از این ایده‌ها به عنوان شغل دوم استفاده کنید.

روش‌های کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه

کسب درآمد اینترنتی از منزل یا به عنوان شغل دوم و حتی شغل اصلی، همیشه نیاز به سرمایه‌ی اولیه‌ی زیاد ندارد. شما می‌توانید با خرید سایت و همچنین راه‌اندازی یک پیج اینستاگرامی، با هزینه‌ی بسیار پایین، درآمدهای بسیار بالایی داشته باشید. برخی از بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه‌ی اولیه، به صورت زیر است:

۱-     فروش محصولات دیگران

اگر قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را در زمینه‌ی فروش محصولات فیزیکی راه‌اندازی کنید، لازم نیست خودتان دست به تولید محصول بزنید بلکه می‌توانید از تأمین‌کنندگان محصولات کمک بگیرید. به این صورت که شما با تولیدکنندگان مورد نظر صحبت می‌کنید تا اجازه دهند تصاویر و اطلاعات محصولاتشان را در پیج یا سایت خود قرار دهید و در صورت ثبت خرید و پرداخت هزینه از سوی مشتریان، محصولات را با قیمتی پایین‌تر از تأمین کننده گرفته و به مشتریان خود تحویل دهید. به مرور زمان و با جمع‌آوری سرمایه و تجربه، می‌توانید برخی از محصولات را از قبل تهیه کنید و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

روش‌های زیادی برای پیدا کردن تأمین‌کنندگان محصولات وجود دارد. در ادامه برخی از بهترین این روش‌ها را معرفی می‌کنیم:

استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف

محصول مورد نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام جستجو کنید. تولیدکننده‌های زیادی برای فروش عمده‌ یا جزئی محصولاتشان و معرفی آن‌ها، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با این افراد از طریق شماره تماس و یا دایرکت ارتباط برقرار کنید.

کسب درآمد اینترنتی

جستجو در گوگل

بسیاری از تولیدکننده‌ها، وبسایت دارند. همین موضوع موجب می‌شود تا گوگل، یک منبع عالی برای پیدا کردن تأمین‌کننده‌ها باشد. برای استفاده از این ابزار برای پیدا کردن تأمین‌کننده، کافی است عبارت‌های مرتبط مختلف را در گوگل جستجو کنید.

استفاده از دایرکتوری ها

اطلاعات بعضی از تولیدکننده‌ها در یک سری دایرکتوری مثل دایرکتوری اداره صنعت و معدن، دایرکتوری شهرک‌های صنعتی و … ثبت شده است. شما می‌توانید این دایرکتوری‌ها را در گوگل جستجو کرده و از سایت آن‌ها اطلاعات تولید‌کننده‌های محصولات موردنظر را پیدا کنی. البته استفاده از برخی اطلاعات کامل از بعضی از دایرکتوری‌ها نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه دارد.

استفاده از سایت‌های آگهی

می‌توانید از سایت‌هایی مثل دیوار، شیپور و سایت‌های آگهی دیگر برای پیدا کردن تأمین‌کننده‌ها استفاده کنید. به این صورت که به دسته‌بندی‌های مربوط به کسب و کار مراجعه کنید و یا جستجوی عمومی در این سایت‌ها انجام دهید.

 استفاده از سایت “کتاب اول”  (avval.ir)

سایت‌هایی مثل “کتاب اول”، بانک اطلاعاتی مشاغل هستند. شما می‌توانید عنوان محصولات مورد نظر خود را در این سایت‌ها جستجو کنید و مشخصات مشاغل را در آن‌ها ببینید. با خرید پلن از این سایت می‌توانید به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشید.

مراجعه حضوری

بعضی از مناطق در تولید یا ارائه‌ی عمده‌ی برخی از محصولات معروف‌ هستند. می‌توانید به صورت حضوری به این مناطق مراجعه کنید و با تأمین‌کننده‌ها ارتباط حضوری داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی

 

۲- تولید محصولات آموزشی

در این روش شما می‌توانید از مهارت‌هایی که دارید، کسب درآمد کنید. محصولات آموزشی در دو حالت فیزیکی و دانلودی قابل ارائه هستند. شما محصولات آموزشی را تولید می‌کنید و آن‌ها را از طریق ابزارهای کسب و کار اینترنتی از جمله سایت و پیج اینستاگرام به فروش می‌رسانید. با طراحی سایت فروشگاهی دانلودی امکان فروش محصولات دانلودی به صورت مستقیم برای شما فراهم می‌شود.

۳- ارائه‌ی خدمات

مانند روش قبل، در این روش هم شما تنها به دو مورد نیاز دارید: مهارت و ابزار برای معرفی و ارائه. شما می‌توانید خدمات و مهارت‌های خود را در این ابزارها معرفی کنید، خود را به عنوان فرد متخصص نشان دهید و در واقع از این طریق برای خدمات خود بازاریابی انجام دهید.

۴- تولید محتوا

تولید محتوا در زمینه‌های مختلفی مانند طنز، خبر، دلنوشته، تصویر، تخصصی و … و به صورت متنی، ویدئویی، عکس و … امکان‌پذیر است. در این روش شما می‌توانید با تولید محتوای باکیفیت و خوب، بازدید و تعامل با رسانه‌ی خود (پیج، سایت و …) را بالا برده و از طریق تبلیغات، کسب درآمد کنید.

از طرفی دیگر، در صورتی که محتوای ارزشمند ویدئویی تولید کرده باشید، می‌توانید آن را در یوتیوب به اشتراک گذاشته و این طریق هم کسب درآمد کنید.

۵- برگزاری لایو و کلاس‌های آموزشی

لایو و وبینارهای آموزشی هم یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه هستند. حتی می‌توانید با ضبط لایو، وبینارها و کلاس‌های آنلاین و فروش آن‌ها به صورت مجزا هم کسب درآمد کنید.

 

جمع‌بندی…

در این مقاله تعدادی از بهترین روش‌های کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه و برای افراد مختلف با هر علاقه، سلیقه، مهارت و توانایی را معرفی کردیم. برای استفاده از این روش‌های شما تنها به ابزارهای کسب درآمد اینترنتی مانند وبسایت و پیج اینستاگرامی نیاز دارید.

شاید بگویید هزینه‌ی طراحی سایت بسیار بالا است. برای خرید سایت شما نیاز به پرداخت هزینه‌ی زیاد ندارید، بلکه می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کم یک سایت عالی راه‌اندازی کنید. اگر تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی با هر میزان از قیمت و امکانات را دارید،  در صورت تمایل با سایت ساز زرین تماس بگیرید و خدمات مشاوره‌ی رایگان طراحی سایت دریافت کنید. برای دریافت مشاوره‌ی رایگان از این سایت ساز می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۰۴۳۲۶۲۲۵ و یا ۰۲۱۷۱۰۵۳۹۳۳ تماس بگیرید و یا به سایت آن به آدرس sitesazz.ir  مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. میشه گفت حال حاضر بهترین روش درآمد خانگیه. با توجه به بیماری کرونا و افزایش سرچ تو گوگل همه رفتن دنبال طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *