رپورتاژ اگهی

سرور مجازی فارکس چیست؟

سرور مجازی نوع به خصوصی از سرور است، معمولا یک سرور فیزیکی توسط ماشین مجازی ساز به چند سرورمجازی جدا تقسیم می شود و علی رغم اینکه تمام این سروهای مجازی در یک دستگاه میزبانی می شوند عملکرد مستقل و منابع مختص خود را دارند. کاربران سرور مجازی می توانند سرور خود را به صورت کامل کنترل کنند گویی که از یک سرور اختصاصی بهره می برند برای مثال امکان نصب سیستم عامل دلخواه خود و قدرت را راه اندازی مجدد سرور خود را دارند.

دلیل استفاده از سرور مجازی برای فارکس

حال شاید این سوال پیش بیاید که ارتباط سرور مجازی و بازار فارکس چیست؟
معامله گران فارکس که تازه وارد این تجارت شده اند ممکن است فواید استفاده از VPS را در نظر نداشته باشند. با این حال، هنگامی که شروع به استفاده از سرورمجازی می کنید، برخی از مزایا می توانند تأثیر قابل توجهی بر تجارت شما داشته باشند.در ادامه به چهار دلیل می پردازیم که چرا به جای تجارت مستقیم در فارکس با کامپیوتر شخصی خود، باید از یک سرور مجازی فارکس استفاده کنید.

  1. سرعت زیاد

سرعت بسیار زیاد سرور مجازی یکی از دلایلی است که باعث می شود VPS برای شما مفید باشد حتی اگر تمام فعالیت های خود را در فارکس به صورت دستی انجام دهید و از معاملات خودکار استفاده نکنید.
خرید VPS ارزان می تواند معاملات شما را سریع‌تر از کامپیوتر شخصی شما پردازش کند زیرا به دلیل سرعت بالای انتقال اطلاعات، سرعت اعمال سفارشات در فارکس را بالاتر می برد. گاهی کمی تاخیر در انجام معاملات می تواند هزینه زیادی در بر داشته باشد. بنابراین یک راه عالی برای پیشگیری از ضرر و سریع بودن، استفاده از vps است.

  1. امنیت بالا

سرورهای VPS بهترین امنیت عرضه می شوند سرورهای VPS مدیریت شده به طور منظم برای اطمینان از عملکرد صحیح آنها بررسی می شوند و اکثرا ۹۹.۹ درصد آپتایم را تضمین می کنند. شما همچنین به طور کلی آنتی ویروس و ابزارهای دیگری برای امنیت را دریافت می کنید تا مطمئن شوید که سیستم شما از آسیب پذیری در امان است.

  1. تجارت در فارکس حتی زمان قطع برق

اگر برای تجارت خود به معاملات خودکار و اتوماتیک متکی هستید و سیستم خودکار شما بدون نظارت شما عملکرد خوبی دارد حتی در صورت قطع برق نیز می توانید به تجارت خود ادامه دهید زیرا شرکت های ارائه دهنده vps دارای برق پشتیبان می باشند و از خاموشی سیستم در زمان قطع برق جلوگیری می کنند.

  1. در هر  مکانی تجارت کنید.

با انجام معاملات با استفاده از سرور مجازی شما به دستگاه (موبایل با رایانه) محدود نیستید، تا زمانی که اتصال شبکه ای داشته باشید، می توانید از هر جایی به پلتفرم خود متصل شوید و به VPS خود برای تجارت وارد شوید، حتی یک هتل یا کافی نت.این چیزی است که می تواند برای کسانی که از رایانه شخصی برای تجارت استفاده می کنند دشوار باشد.

فارکس چیست

  1. محدودیت زمان ندارید

هنگامی که از VPS امن فارکس استفاده می کنید، می توانید تبادلات و معاملات را در هر زمانی از روز به طور موثر انجام دهید. شما مجبور نیستید محدود به ساعت خاصی برای تجارت در فارکس باشید،  از آنجایی که سیستم شما می تواند معاملات را انجام دهد اگر رایانه شما خاموش باشد یا حتی زمانی که خواب هستید می توانید احساس راحتی بیشتری داشته باشید زیرا معاملات شما در حال انجام است.

سرور مجازی فارکس ممکن است گران باشد، اما مزایای داشتن آن، هزینه خرید آن را توجیه می کند. می توان آن را به عنوان ابزار اصلی برای هر مبادلات فارکس مبتنی بر وب در نظر گرفت. برای تجارت در فارکس، VPS همیشه مفید خواهد بود.

نحوه استفاده از ربات های تریدر فارکس

برای آن دسته از تریدرهایی که قصد دارند با استفاده از ربات های تریدر اقدام به تجارت در فارکس کنند، VPS یکی از مؤلفه های مهمی است که باید داشته باشید. اغلب اوقات، برخی از افرادی که می خواهند ربات بخرند فکر می کنند که می توانند ربات را بدون استفاده از VPS اجرا کنند. اجرای ربات معامله گر در خانه و با استفاده از سیستم شخصی چندان قابل تصور نمی باشد . برای راه اندازی یک ربات معامله گر باید فاکتورهای زیادی در نظر گرفته شود، برخی از این قابلیت های رایانه ای است که از آن استفاده می کنید، مانند اینکه آیا رایانه شما می تواند ۵ روز و ۲۴ ساعت در هفته کار کند؟ آیا کامپیوتر شما همیشه به اینترنت متصل است؟ اگر پاسخ مثبت است، عالی است. اما در صورتی که پاسخ منفی است، باید از سرورمجازی فارکس استفاده کنید.

https://www.doris.host/vps

VPS یک ابزار مفید است که به بهره وری هرچه بیشتر معامله گران فارکس کمک می کند. با استفاده از vps در هر زمان و مکانی می‌توانید مبادلات را به‌طور مداوم انجام دهید و  از حداکثر امنیت بهره ببرید و از محدودیت انجام معماملات توسط رایانه شخصی خود دوری کنید. اگر می خواهید یک سرویس VPS دریافت کنید، یک شرکت میزبان سرور قابل اعتماد آنچه شما نیاز دارید را ارائه می دهد. “دوریس هاست” یک شرکت خصوصی است که در در حال حاضر سرویس ” سرور مجازی برای فارکس ” را از چندین لوکیشن مانند فرانسه، انگلیس و کانادا ارائه می دهد. لیست سرور های این سایت را در آدرس زیر می توانید مشاهده کنید:

به خاطر داشته باشید که VPS می تواند یک سرویس گران قیمت باشد، اگرچه شما احتمالا فقط به حداقل منابع و فضای دیسک نیاز دارید، بنابراین سرورهای مجازی موجود در دوریس هاست را بررسی کنید تا بهترین هاست ها را بیابید، و با خدمات مشتری تماس بگیرید تا قبل از خرید ، در مورد منابع سیستمی که واقعاً نیاز دارید جویا شوید. دلیلی وجود ندارد که بیش از آنچه باید خرج کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *