رپورتاژ اگهی

شنیون جدید مو و نحوه یادگیری کامل شنیون

آرایشگری یکی از مهارت‌های عالی به خصوص برای زنان است که می‌توان از راه آن به درآمد خوبی رسید. کسب درآمد از طریق آرایشگری، مستلزم کسب نکات تخصصی این حرفه است. هر روز متد جدیدتری برای شنیون مو و میکاپ ارائه می‌شود که شما به عنوان یک آرایشگر باید آن را بلد باشید. در این مطلب راجع به شنیون جدید مو و نحوه یادگیری کامل شنیون صحبت می‌کنیم.

شنیون جدید مو چیست؟

معنای لغوی شنیون یا (Chignon)، بستن و جمع‌کردن موها در پشت سر است. چندی پیش شنیون مو تنها شامل بستن موها در پشت یا در بالای سر بود اما اکنون هر روز یک شنیون جدید مو ارائه می‌شود. این روزها دیگر کسی به سراغ مدل‌های شنیون شلوغ و شلخته نمی‌رود، اکثر عروس‌ها به دنبال سادگی و یک شنیون و میکاپ مینیمال هستند. ویژگی مهم این نحوه شنیون برای مو این است که تاریخ انقضا ندارد! عروس هم الان و هم ۵ سال بعد، از مدل موهای خود راضی و خشنود خواهد بود.

شنیون مو برای چه موهایی قابل انجام است؟

در گذشته اگر کسی به عروسی دعوت می‌شد، برای اینکه شنیون مو داشته باشد موهای خود را تا چند وقت کوتاه نمی‌کرد. در واقع در سال‌های نه چندان دور تنها کسانی از شنیون موهای خود راضی بودند که موهای بلندی داشتند. سایر افراد شامل کسانی که موهای کوتاه یا فر داشتند، هیچ حق انتخابی نداشتند و نهایتا با موهای سشوار کشیده به عروسی می‌رفتند.

این در حالی است که شنیون جدید مو برای هر مدل مویی با هر اندازه‌ای قابل اجرا است. شنیون مو تنها برای افراد مو بلند نیست و همه می‌توانند موهای خود را به زیبایی تمام شنیون کنند!

انواع شنیون برای مو

شنیون مو به دو نوع بسته و باز تقسیم می‌شود. شما به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای باید نوع شنیون مو را بر اساس شکل صورت، اندازه موها و حجم آن‌ها انتخاب کنید. گاهی برخی افراد شنیون موی خود را از قبل انتخاب می‌کنند و شما باید تمام هنر خود را به کار بگیرید تا دقیقا همان مدل را برای زیباجوی خود اجرا کنید. شنیون باز نسبت به شنیون بسته راحت‌تر است. این مدل شنیون برای کسانی که موهای کم حجم و کوتاهی دارند انتخاب مناسبی است زیرا به پرپشت‌تر نشان‌دادن موها کمک می‌کند. برای افرادی که موهای پرپشت‌تری دارند، می‌توان شنیون باز به همراه بافت انجام داد. در این مدل می‌توانید قسمتی از موها مثلا موهای جلوی سر را ببافید و بقیه موها را حالت دهید.

شنیون بسته بیشتر برای موهای بلند اجرا می‌شود. در این شنیون می‌توانید از پروتز مو استفاده کنید تا حجم موها بیشتر نشان داده شود. این روزها که شنیون موی روسی طرفداران زیادی دارد، انتخاب شنیون بسته با پروتز یک انتخاب عالی است. مزیت شنیون جدید مو این است که می‌توان آن را برای مهمانی ساده، دورهمی و تولد اجرا کرد.

شنیون مو برای مراسمات رسمی

شنیون جدید مو برای مراسمات رسمی، کمی جمع و جورتر است. برای مراسمات رسمی می‌توانید یک دسته از موها در هر طرف گوش را جدا کرده، بپیچانید و در پشت سر آن‌ها را با هم ببندید. سپس موهای آزاد را از درون موهای بسته شده رد کنید و آخرین بخش موها را به کمک سنجاق فیکس کنید. این شنیون یک شنیون عالی برای مراسمات رسمی مثل نامزدی است و با یک میکاپ ساده تکمیل می‌شود. می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و این مدل شنیون را با موهای بافته شده زیباتر کنید.

شنیون جدید مو برای موهای خیلی کوتاه

امروز شنیون جدید مو برای هر مدل مویی در هر اندازه‌ای قابل اجرا است. حتی کوتاه‌ترین موها را هم می‌توان شنیون کرد. موهای کم حجم و کوتاه را اول حالت دهید تا پرپشت‌تر به نظر بیاید. سپس دسته کوچکی از موها را از طرفین بردارید، آن‌ها را بپیچانید و به شکل ضربدری در پشت سر با سنجاق ببندید. این کار را تا انتها انجام دهید و در نهایت موهای باقی‌مانده را با سنجاق به داخل موهای دیگر فیکس کنید. اگر اندازه موها خیلی کم باشد، می‌توانید این کار را تنها یک بار انجام دهید و به کمک گل سر شنیون مو را کامل کنید.

نحوه یادگیری کامل شنیون مو چگونه است؟

شما به عنوان یک آرایشگر باید آموزه‌ها و مهارت‌های خود را آپدیت نگه دارید. برای این کار باید شنیون جدید مو را در یک مدرسه مخصوص زیبایی فرا بگیرید. مدرسه زیبایی مونا بهرام، یکی از بهترین مراکزی است که می‌توانید در آن مهارت‌های آرایشگری خود را تکمیل کرده و مطابق با آخرین متدهای جهانی آن‌ها را به‌روز کنید. از مزایای دوره‌های مدرسه زیبایی مونا بهرام، شروع به کار در آکادمی و اعطای مدرک فنی و حرفه‌ای پس از اتمام دوره آموزشی است. تمام افراد از سطح مبتدی تا پیشرفته می‌توانند با دوره‌های آموزشی این مجموعه به درآمد برسند و پیشرفت کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۸۴۵۵۸۵۳ تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *