رپورتاژ اگهی

معرفی عطرهای زنانه و مردانه مخصوص پاییز و زمستان

انتخاب عطر و ادکلن برای هر فصل و حتی در مناطق گرم‌سیری و سردسیری نوع عطر و ادکلن انتخابی متفاوت خواهد بود. این موضوع روی ماندگاری و پخش و حتی حس خوب بویایی یک عطر تاثیر دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین های زنانه و مردانه مخصوص فصل های سرد پاییز و زمستان را معرفی کنیم.

عطرهای زنانه مخصوص پاییز و زمستان

بانوان به عنوان مشتریان پروپاقرص عطر و ادکلن همیشه بازه بزرگی از خریداران عطر را تشکیل می‌دهند در ابتدا به بررسی عطرهای زنانه مخصوص فصل های سرد می پردازیم:

عطر گودگرل زنانه

شاید بتوان گفت عطر گود گرل معروف ترین عطر زنانه است. رایحه گرم و شیرین حاوی نت های بادام، قهوه گل یاس، گل مریم، دانه تونکا و کاکائو رایحه بسیار دلنشین برای گودگرل ساخته است.

این ادکلن رایحه شیرین، تند و گرمی دارد  و به همین دلیل  مناسب فصل‌های سرد سال است. گودگرل در سال ۲۰۱۶ توسط برند مشهور آمریکایی کارولینا هررا وارد بازار شد و از همان ابتدا طرفداران زیادی پیدا کرد.

عطر زنانه Lancome La Vie Est Belle

لاویه ست بل با رایحه گرم و شیرین معروف ترین عطر برند لانکوم است. این عطر با نت های گلی، میوه‌ای برای فصول سرد مخصوصا فصل زمستان بسیار مناسب است.

عطر دیور جادور

عطر دیور جادور از محبوب‌ترین عطرهای برند دیور است که در سال ۱۹۹۹ توسط عطر ساز مشهوری به نام کالیس بیکر در کشور فرانسه به بازار عرضه شد و نوگرایی را به همراه آورد. دیور جادور از نت های گلی و میوه ای تشکیل شده است و بیشتر مناسب فصل پاییز است.

عطر زنانه آلین

عطر زنانه Alien با رایحه گرم و شیرین، گروه بویایی چوبی شرقی دارد. ادکلن Alien (الین موگلر) در سال ۲۰۰۵ در کشور فرانسه ساخته شد. این عطر از نت های گل یاسمن، نت‌های چوبی و کهربا ساخته شده است.

عطرهای زنانه و مردانه مخصوص پاییز و زمستان

عطرهای مردانه مخصوص پاییز و زمستان

عطرهای مردانه تنوع بیشتری نسبت به عطرهای زنانه دارند و حتی گاهی بانوان نیز از عطرهای مردانه استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی عطرهای مردانه مخصوص فصول سرد می‌پردازیم.

عطر بلک افغان

میتوان گفت عطر بلک افغان معروف ترین عطر مردانه مناسب فصول سرد سال است. رایح متشکل از شاهدانه و حشیش این عطر بسیار معروف است. بلک افغان از نت‌های چوبی، عودی و اسموکی تشکیل شده است. این عطر معروف ترین عطر برند ناسوماتو به حساب می‌آید.

عطر مردانه آزارو پورهوم

عطر آزارو پورهوم رایحه چوبی و طبع گرمی دارد و برای فصول سرد سال مناسب است. این عطر از نت های مرکباتی، گلی، کهربا و دانه‌های معطر تشکیل شده است.

عطر پگاسوس مردانه

عطر مارلی پگاسوس در سال ۲۰۱۱ روانه بازر شد و طبع گرم و شیرین دارد که بسیار مناسب فصول سرد سال است. پگاسوس از نت‌های مرکبات، گل و بادام تشکیل شده است.

سخن نهایی

در این مقاله سعی شد تعدادی از عطرهای مناسب فصول سرد سال معرفی شود. لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها در مورد این مقاله بنوسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *