رپورتاژ اگهی

معرفی ۵ هتل ۳ ستاره در مشهد – کجا اقامت کنیم؟

شهر مقدس مشهد، با داشتن بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هر ساله میزبان میلیون­ها زائر و توریست از سراسر جهان است. با وجود جاذبه­های توریستی فراوان در این شهر، یکی از مهم­ترین نیازهای زائران و گردشگران، اقامت در هتل­های راحت و مناسب است. در این مقاله قصد داریم، ضمن معرفی ۵ هتل ۳ ستاره در مشهد، به مقایسه هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد نیز بپردازیم. هر دوی این هتل­ها با ارائه خدماتی مناسب و امکاناتی راحت و مدرن، زائران و گردشگران را در اقامت بهتر و لذت­بخش­تر در این شهر مقدس یاری خواهند کرد.

بهترین هتل ۳ ستاره در مشهد چه ویژگی­هایی دارد؟ + ۵ هتل برتر

از آن­جایی که هتل­های ۳ ستاره در مشهد، بر اساس استانداردهای مشخصی عمل می­کنند؛ لذا بسیاری از آن­ها در ارائه امکانات و خدماتی که شایسته مسافران هستند، تفاوت چندانی ندارند. اما بهترین هتل ۳ ستاره در مشهد باید موفق به جذب مشتریان بیشتری در مقایسه با رقبا باشد و از نظر قیمت و خدمات نیز مشتریان بیشتری را جذب نماید. در این راستا، هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد با ارائه امکانات و تجهیزات به روز؛ همچنین نزدیکی به حرم مطهر، توانسته­اند رضایت اکثر زائران و گردشگران را جلب نمایند. در ادامه به معرفی برخی از هتل­های ۳ ستاره مشهد می­پردازیم.


هتل پارمیدا

هتل پارمیدا بهترین هتل ۳ ستاره در مشهد است که در سال ۱۳۸۴ افتتاح گردیده است. این هتل ۵ طبقه دارد و با واقع­شدن در مرکز شهر، از موقعیت جغرافیایی مطلوبی برخوردار است؛ به همین دلیل جزء هتل­های­پرطرفدار گردشگری مشهد محسوب می­شود.

امکانات و خدمات هتل پارمیدا

هتل پارمیدا مشهد به عنوان معروف­ترین هتل ۳ ستاره در مشهد، با ارائه خدمات متفاوت و باکیفیتی همچون استخرف خدمات بیدارباش و خانه­داری، رستوران با منوی متنوع و سرویس اتاق ۲۴ ساعته، تمامی نیازهای میهمانانش را پوشش می­دهد.

یکی از ویژگی­هایی که هتل پارمیدا مشهد را از سایر هتل­های این شهر متمایز می­کند، وجود آکواریوم در لابی هتل است. این آکواریوم با بیش از ۱۰۰ نوع ماهی، بزرگ­ترین آکواریوم آب شیرین در مشهد است که به میهمانان هتل فرصت دیدن و لذت­بردن از ماهی­های رنگارنگ و زیبا را می­دهد.

هتل پارمیدا ۹۰ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق-های دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می­شوند. همگی این واحدها مجهز به امکاناتی همچون کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. سوئیت­های هتل با امکانات بیشتری مانند آشپزخانه کامل، حمام، جکوزی و بالکن با منظره­ زیبایی از شهر، برای مسافرانی که به دنبال اقامتی لوکس هستند، بسیار مناسب است.

هتل پارمیدا دارای رستورانی با ظرفیت ۱۷۰ نفر است که در آن، منوی چند سانسی با غذاهای محلی و بین المللی وجود دارد؛ به علاوه کافی­شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی­های گرم و سرد، محیطی دنج و آرام برای نشستن و استراحت میهمانان هتل فراهم می­کند. این هتل ۳ ستاره در مشهد، با ارائه امکانات دیگری از قبیل خشکشویی، پارکینگ و سرویس اتوبوس رایگان به حرم مطهر، نیازهای مسافران خود را تأمین می­کند.

با توجه به امکاناتی که هتل پارمیدا در اختیار میهمانان خود قرار می­دهد، می­تواند گزینه بسار مناسبی برای اقامت دلنشین در مشهد باشد.

هتل رضویه

هتل بزرگ­ترین و لوکس­ترین هتل ۳ ستاره در مشهد، هتل رضویه است که در سال ۱۳۸۵ با بیش از ۱۳ طبقه و ۹۲ واحد اقامتی، افتتاح شده است. این هتل با طراحی مدرن و لوکس خود، امکانات خوبی ارائه می­دهد که فراتر از انتظارات میهمانان هتل است.

یکی از مزیت­های بارز هتل رضویه مشهد، داشتن دو درب ورودی و خروجی است. این مزیت باعث می­شود که میهمانان هتل از هر دو طرف به راحتی به هتل دسترسی داشته باشند. در هتل رضویه درب ورودی اصلی سمت خیابان امام رضا و درب ورودی دوم که از سمت خیابان بهشتی است، باعث می­شود تردد ورودی و خروجی از هتل بهبود یابد.

امکانات و خدمات هتل رضویه

هتل رضویه با امکاناتی کامل و جذاب، سعی در ارائه خدمات رفاهی مناسب به میهمانان محترم است. این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی­شاپ، پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی است.

اتاق­های هتل رضویه مشهد، با طراحی لوکس و تجهیزات کامل رفاهی از جمله، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع به میهمانان ارائه می­شود. این واحدها شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته کلاسیک و دو تخته دبل می

­­

شوند. اتاق­های یک تخته در هتل رضویه مشهد با متراژی حدود ۲۰ متر مربع، بسیار شیک و راحت هستند. دسترسی به اینترنت پرسرعت در تمامی اتاق­های این هتل وجود دارد.

کافی­شاپ هتل رضویه با ظرفیت ۲۰ نفر که در طبقه همکف هتل واقع شده، یکی از مکان­هایی است که لحظات شاد و لذت­بخشی را برای شما به ارمغان می­آورد.


هتل مدائن

متفاوت­ترین هتل ۳ ستاره در مشهد که بیش از ۲۰ سال سابقه در تکمیل پروژه­های بازسازی داشته است، هتل مدائن است که بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه می­دهد. این هتل از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر و نزدیک به اماکن زیارتی معروف این شهر همچون حرم مطهر و گنبد سبز واقع شده است. با وجود این­ که هتل مدائن در رده هتل­­های ۳ ستاره قرار گرفته، امکانات و خدماتی که ارائه می­دهد، هم­ردیف هتل­های ۴ ستاره و ۵ ستاره مشهد است.

امکانات و خدمات هتل مدائن

هتل مدائن ۹۷ واحد اقامتی دارد که با دکوراسیون بسار شیکی ساخته شده­اند. تمامی اتاق­ها دارای وسایل رفاهی همچون یخچال، تلویزیون، آباژور و دراور هستند. سالن کنفرانس هتل مدائن نیز فرصتی برای برگزاری هر گونه جلسه و کنفرانسی را فراهم کرده است.

یکی از امکانات جالب هتل مدائن، دسترسی آسان به خط بی آر تی است که بیشتر مناسب مسافرانی است که می­خواهند بدون ترافیک به ایستگاه اتوبوس برسند. این خط در مسیری قرار دارد که از پشت هتل عبور می­کند و راهی سریع برای رسیدن به ایستگاه اتوبوس است.


هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

قدیمی­ترین هتل ۳ ستاره در مشهد، هتل آپادانا است که در سال ۱۳۴۳ به بهره­برداری رسید و جهت ارتقا سطح کیفی در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. بازسازی هتل باعث شده تا امکانات بهتری به میهمانان ارائه شود. هتل آپادانا دارای پرسنل حرفه­ای است که تمام تلاش خود را برای رضایت میهمانان انجام می­دهند. محیط هتل آپادانا آرام­بخش، تمیز و شیک است و با وجود طراحی مدرن، موفق به ایجاد حس گرم و صمیمی نیز شده است.

امکانات و خدمات هتل آپادانا

هتل ۳ طبقه آپادانا، ۴۱ واحد اقامتی دارد که شامل سوئیت­های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می­شوند. تمامی این واحدها مجهز به امکاناتی مانند رستوران، کافی­شاپ، سونا، استخر و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. به دلیل طراحی زیبا و ویژگی­های منحصربه­فرد هتل آپادانا، به عنوان یکی از مجلل­ترین ساختمان­های شهر مشهد شناخته شده است.

با توجه به موقعیت مکانی هتل آپادانا، میهمانان می­توانند به راحتی به اماکن زیارتی مشهد دسترسی داشته باشند.

از دیگر امکاناتی که در هتل آپادانا وجود دارد، تور گردشگری است. در این هتل با ارائه تورهای مختلف به اماکن زیارتی مشهد، بستری برای میهمانان به وجود آورده تا بهترین تجربه را در زمان اقامت خود داشته باشند.

در کنار این امکانات، اینترنت وایرلس نیز به صورت رایگان در تمامی اتاق­ها و اماکن عمومی هتل در دسترس میهمانان است. با وجود این­ که هتل مذکور پارکینگ ندارد، اما به میهمانان خود امکان ایستگاه­گذاری در خیابان­های اطراف هتل را می­دهد.


هتل زیتون


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از هتل­های باسابقه در صنعت هتل­داری است که در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده است. این هتل با داشتن تجربه طولانی در ارائه خدمات به مسافران به محبوب­ترین هتل ۳ ستاره در مشهد تبدیل شده است. یکی از مزیت­های بزرگ هتل زیتون، موقعیت مناسب آن است که تا حرم مطهر ۱۰ دقیقه فاصله دارد، بدین ترتیب میهمانان دسترسی راحتی به اماکن مقدس خواهند داشت.

امکانات و خدمات هتل زیتون

هتل زیتون مشهد دارای ۴۵ واحد اقامتی است که شامل اتاق­های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می­شوند. این واحدها با طراحی شیک و مدرن، دارای امکانات رفاهی و لوازم خواب باکیفیت بالا هستند. مینی­بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام، یخچال، کمد لباس و آشپزخانه از جمله این امکانات هستند.

رستوران هتل زیتون دارای کیفیت غذایی بسیار بالایی است. منوی این رستوران، شامل غذاهای ایرانی و بین المللی است که پاسخگوی ذائقه و سلیقه­های مختلف میهمانان است. کافی­شاپ هتل زیتون مشهد نیز با طراحی شیک و کلاسیک، محیط دوستانه­ای برای میهمانان فراهم کرده است. پخش موسیقی زنده نیز در این کافی­شاپ، باعث حس آرامش در میهمانان هتل می­شود.

هتل زیتون مشهد دارای خدمات رمپ معلولین نیز است. این خدمات شامل رمپ دسترسی به ورودی هتل، پارکینگ با دسترسی به آسانسور و اتاق­های ویژه است. سالن بدنسازی هتل زیتون نیز با تجهیزات نوین و حرفه­ای، امکان ورزش و تمرین برای علاقه­مندان به فعالیت­های ورزشی را فراهم کرده است.

جمع­ بندی

هتل­ها بخش مهمی از سفر و گردشگری را تشکیل می­دهند؛ به همین دلیل انتخاب هتل مناسب برای اقامت، نزد گردشگران بسیار حائز اهمیت است. با توجه به تفاوت­هایی که در هتل پارمیدا و هتل رضویه به عنوان هتل ۳ ستاره در مشهد وجود دارد، انتخاب بین آن­ها به سلایق و اهداف شما بستگی دارد. چنانچه به دنبال اقامت در نزدیکی مراکز تجاری هستید، هتل پارمیدا مشهد را انتخاب کنید، اما اگر خواهان اقامت در محلی نزدیک به حرم مطهر هستید، هتل رضویه مشهد بهترین گزینه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *