رپورتاژ اگهیوبلاگ

مکان‌های مخفی کالاف دیوتی موبایل


بازی Call of Duty: Mobile یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی‌های پلتفرم موبایل است. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و این موضوع باعث شده تا گیمرها به دنبال نکات مخفی و بهترین مکان برای فرود در کالاف دیوتی موبایل باشند.

گیمرهای حرفه‌ای در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌دانند که اهمیت فرود و پیدا کردن یک مکان مناسب برای موفقیت در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل نیاز است تا دید قابل توجهی نسبت مکان‌های مخفی در بازی Call of Duty Mobile داشته باشید تا از این طریق بتوانید شانس موفقیت خود در بازی را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به بررسی بهترین مکان‌های مخفی در مپ‌های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل انداخته و در مورد نحوه پیدا کردن این مکان‌ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا شما را با این مکان‌های مخفی آشنا کنیم.

مکان مخفی جرثقیل در مپ High Rise

یکی از مکان‌های مخفی که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد در مپ High Rise است. به منظور پیدا کردن این مکان باید به سمتی بروید که بخش تاور کرین‌های نقشه را در بخش دوردست نقشه مشاهده کنید.

در بین گیمرها معمولا مکان مخفی High Rise با نام جرثقیل شناخته می‌شود. به منظور دسترسی به این بخش شما باید اقدام به بالا رفتن از نردبان سمت راست کرده و به بخش بالایی جرثقیل غول پیکر موجود در این بخش بروید. سپس باید به سمت تیر آویزان شده در این بخش رفته و از آن برای عبور به سمت جرثقیل دیگر استفاده می‌کنید. این مکان مخفی که در مپ High Rise قرار دارد، یک مکان عالی برای تک تیرانداز است.

مکان مخفی Reclaim

مکان مخفی Reclaim

یکی دیگر از مکان‌های مخفی که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد، مکانی است که در نقشه Reclaim قرار گرفته است. نکته جالبی که باید بدانید این است که مپ Reclaim یکی از زیباترین و جذاب ترین نقشه‌های موجود در بازی است.

برای پیدا کردن این مکان مخفی نیاز است تا به سراغ بخشی از مپ بروید که در تصویر مشخص شده است. سپس شما بدوید و به سمت نزدیکترین بنر موجود در این مپ بپرید. در این بخش یک دیوار مخفی وجود دارد که می‌توانید در آن قرار بگیرید و از این طریق شروع به تیراندازی به سایر دشمنان داخل بازی کنید.

بخش Farm در نقشه بتل رویال

بی شک یکی از استراتژیک ترین بخش‌های موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل که در نقشه بتل رویال بازی قرار دارد، بخش Farm است. نکته مهمی که باید بدانید این است که Farm در بخش مرکزی نقشه بازی قرار گفته است و در این بخش گان‌ها بسیار زیادی وجود دارد.

همچنین در این قسمت از نقشه بازی شاهد مکان‌های مختلفی هستیم. بخش اول این قسمت که مخفی است و افراد گیمرهای کمی به سراغ آن می‌روند، تونلی است که در قسمت بالایی این منطقه قرار دارد. شما می‌توانید در این قسمت باکس‌های بسیار زیاد و متنوعی را مشاهده کنید.

بخش دوم وسط Farm است. در این بخش از نقشه یک زامبی غول پیکر نیز وجود دارد که با از بین بردن آن می‌توانید به تجهیزات عالی نظیر گان لجندری دست پیدا کنید.

همچنین مکان مخفی دیگری که در این قسمت قرار دارد، آسیاب بادی است. آسیاب بادی که در بخش Farm قرار دارد مکانی عالی برای اسنایپرها محسوب می‌شود و در صورتی که اقدام به بالا رفتن از این بخش کنید، می‌توانید دید بسیار خوبی نسبت به اطراف تان پیدا کنید.

بخش Skitown در کالاف دیوتی موبایل

بخش Skitown در کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از بخش‌هایی که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد و افراد کمی به سراغ آن می‌روند، قسمت Skitown در مپ بتل رویال بازی است. به منظور معرفی این بخش از مپ بازی باید گفت که Skitown یک منطقه کوهستانی و برفی در بازی است که در قسمت شمالی مپ بازی قرار گرفته است.

در صورتی که به سرعت به این منطقه از بازی بیایید، می‌توانید هم به گان‌های متنوعی دسترسی پیدا کرده و هم اسنوبردهای زیادی بدست بیاورید. همچنین موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که در این منطقه شاهد یک پیست اسکی طولانی و یک تله کابین هستیم که می‌توانید از آن‌ها به منظور جا به جایی سریع تر استفاده کنید.

مکان مخفی Port در COD Mobile

گیمرها با توجه به سبک بازی خود به دسته بندی‌های مختلفی تفکیک می‌شوند. برخی از گیمرها هستند که اولویت اصلی آن‌ها در بازی زنده ماندن طولانی و مخفی شدن در بخش‌های خاص نقشه است.

انجام این کار باعث می‌شود تا در وهله اول شما جز گیمرهایی که در ابتدا بازی به سرعت کشته می‌شوند نخواهید بود و می‌توانید با گذشت زمان و از بین رفتن درصد قابل توجهی از گیمرها، شانس خود را برای پیروزی افزایش دهید.

در صورتی که جز این دسته از گیمرها هستید، نیاز است تا مکان مناسبی را برای مخفی شدن و به اصطلاح کمپ کردن پیدا کنید. یکی از این مناطق بخش Port یا بندر است که در نزدیک دریا قرار دارد. در بندر شاهد یک پل مخفی هستیم که این پل به نحوی است که دو بخش Pier  و  Nuketownرا به یکدیگر متصل می‌کند.

در صورتی که شما جز آن دسته از گیمرها هستید که هدف تان زنده ماندن و کمپ مردن است، می‌توانید در زیر پل مخفی شوید و هر زمانی که دشمنان به شما نزدیک شدند، به سرعت آن‌ها را از بین ببرید.

منطقه مخفی Crash در مپ بتل رویال

یکی دیگر از مناطق مخفی که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد، معدن و غار مخفی است که در بخش Crash وجود دارد. Crash منطقه‌ای در بازی است که می‌توانید در بخش شمالی آن یک غار مخفی پیدا کنید.

طراحی این بخش از نقشه به نحوی است که می‌توانید به راحتی در غار موجود در آن پنهان شوید. با انجام این کار هم از نبردهای اولیه بازی دور خواهید بود و هم جز گیمرهای کشته شده در ابتدا بازی نخواهید بود.

از سوی دیگر، اگر به سرعت به این بخش از نقشه بیاید و مکان خوبی را پیدا کنید، می‌توانید دشمنانی که به شما نزدیک می‌شوند را بهتر مشاهده کرده و شروع به از بین بردن آن‌ها کنید.

ساختمان‌های موجود در بخش Launch base

در صورتی که جز گیمرهایی هستید که به دنبال یک مکان عالی برای اسنایپ کردن دشمنان می‌گردید، پیشنهاد ما این است که در ابتدا بازی به سراغ بخش Launch base بیایید. از نظر طراحی مپ، در Launch base شاهد ساختمان‌های بسیار زیادی هستیم. نکته مهمی که در مورد این بخش از نقشه بازی کالاف دیوتی موبایل باید به آن توجه داشته باشید این است که در بالاترین قسمت‌های ساختمان‌های موجود در بخش Launch base، شما می‌توانید بهترین سلاح‌ها را پیدا و همچنین در این بخش دید قابل توجهی نسبت به سایر گیمرها پیدا کنید و به سرعت آن‌ها را از بین ببرید.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با بخش‌های مخفی موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل آشنا کرده و بیان کنیم که به منظور رفتن به بهترین مکان برای فرود در کالاف دیوتی موبایل بهتر است تا به سراغ چه بخش‌هایی بروید. در صورتی که بخش مخفی را در بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل می‌شناسید، می‌توانید این بخش‌ها را در قسمت کامنت‌ها به سایر گیمرها معرفی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *