رپورتاژ اگهی

نحوه خرید تتر با قیمت لحظه ای از کیف پول من

اگر شما هم جزء طرفداران ارزهای دیجیتال هستید مطمئنا با ارز دیجیتالی به نام تتر آشنا شدید که کاربردهای بسیار زیادی را برای سرمایه‌گذاران و تریدرها دارد. در ادامه به بررسی مزایای این ارز دیجیتال می پردازیم اما در ابتدا نیاز است به این نکته اشاره کنیم که ما قصد داریم تا در این مقاله به نحوه خرید تتر و همچنین مشاهده قیمت لحظه‌ای از طریق صرافی کیف پول من اشاره کنیم که شما بتوانید به شکل ساده‌ای تمامی این مراحل را انجام دهید. صرافی کیف پول من یکی از بهترین صرافی های ایرانی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال است که امکانات جالبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این صرافی امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال مختلفی را در اختیار افراد قرار می دهد و آن‌ها می توانند به بسیاری از پروژه هایی که در صرافی های دیگری لیست نشده اند دسترسی داشته باشند. به طور مثال یکی از پروژه‌هایی که به تازگی معرفی شده و طرفداران زیادی هم دارد Mobox است که توکن محلی آن Mbox است که صرافی کیف پول من وجود دارد و کاربران می‌توانند به سادگی آن را خرید و فروش کنند. مطمئنا اگر سری به بسیاری از صرافی‌ها بزنید متوجه خواهید شد که چنین ارز دیجیتالی در آن ها لیست نشده و این یک مزیت بسیار خوب در مورد این صرافی است که امکان خرید و فروش بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید را به کاربران خود می دهد.

نحوه خرید تتر

قبل از اینکه به بررسی نحوه خرید این ارز دیجیتال بپردازیم بهتر است کمی شما را با کاربردهای آن آشنا کنیم. در بخشی از کاربردهای این ارز دیجیتال، کاربران با استفاده از آن می توانند امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال مختلفی را داشته باشند. به طور مثال اگر دقت کرده باشید در صرافی های خارجی جفت ارز هر ارز دیجیتالی با تتر وجود دارد و کاربران می توانند با استفاده از این رمزارز امکان خرید تمامی ارزهای دیجیتال را داشته باشند.

اما چرا از این ارز دیجیتال برای خرید استفاده می‌شود؟ چون قیمت تتر همیشه ثابت و برابر با یک دلار آمریکا است و به عنوان یک استیبل کوین شناخته می‌شود. اینگونه ارز ها که قیمت ثابتی دارند در واقع کاربردهای مختلفی دارند و افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها از نوسانات شدیدی که در بازار به وجود می‌آید در امان باشند.

نحوه خرید تتر با قیمت لحظه ای از کیف پول من

یک مثال جالبی که می‌توان برای اینگونه ارزها در نظر گرفت این است که، زمانیکه کاربر ارز دیجیتالی را در قیمت پایین خریداری می کند؛ می‌تواند با افزایش قیمت، آن را با قیمت بالاتری بفروشد و سرمایه خود را به تتر تبدیل کند. با انجام این کار، فرد تمامی دارایی خود را که در ارز دیجیتال مورد نظر وجود داشت را به دلار آمریکا تبدیل کرده و حال به همان اندازه دلار دارد و اگر ارز دیجیتالی که آن را فروخته بود دچار ریزش شدید شود و حتی ۵۰ درصد هم افت کند، هیچ مشکلی برای این سرمایه گذار به وجود نمی‌آید چراکه او با استفاده از تتر از این نوسان شدید در امان مانده است. چنین امکانی به بسیاری از تریدر های مبتدی و حرفه ای کمک می کند تا بتوانند سود های خود را ذخیره کنند و در مواقع دیگر از آن استفاده کنند.

کاربرد تتر برای ایرانی ‌ها

 

اما موضوع تنها به اینجا ختم نمی‌شود و این ارز دیجیتال کاربردهای بسیاری برای سرمایه‌گذاران ایرانی دارد. بسیاری از کاربرانی که قصد دارند تا از صرافی های خارجی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال استفاده کنند، نمی توانند به صورت مستقیم مبلغی را به این صرافی های خارجی واریز کنند و باید از روش‌های دیگری برای این کار استفاده کنند. به طور مثال زمانی که می خواهید با استفاده از بیت کوین مقدار موجودی را به این صرافی ها انتقال دهید ممکن است که در هنگام انتقال بازار دچار نوساناتی شود که این نوسانات به نفع شما نباشد.

در صورتی که شما می توانید با استفاده کردن از تتر این کار را انجام دهید و بدون اینکه نگران افت ارزش سرمایه خود باشید، هر میزان از سرمایه مورد نظر خود را به صرافی خارجی منتقل کنید. برای این کار شما می توانید با استفاده از خرید تتر از صرافی‌های ایرانی این کار را انجام دهید و آن را به صرافی خارجی انتقال دهید. تنها دقت کنید که از شبکه اتریوم برای این انتقال استفاده نکنید، چون هزینه کارمزد این شبکه بسیار بالا است و اصلاً به صرفه نیست که انتقالات خود را با استفاده از این شبکه انجام دهید. برای این کار شما می توانید با استفاده از شبکه ترون این کار را انجام دهید.

نحوه خرید تتر با قیمت لحظه ای از کیف پول من

 خرید تتر  از کیف پول من

 

تا به اینجا در مورد کاربردها و مزیت های این ارز دیجیتال صحبت کردیم و حال نوبت به این می‌رسد که با استفاده از صرافی کیف پول من امکان خرید این ارز دیجیتال را داشته باشید. روند ثبت نام در این صرافی بسیار ساده است و مانند سایت های مختلفی که در آن‌ها ثبت نام می کنید، می توانید روند ایجاد حساب کاربری در کیف پول من را انجام دهید. کافی است تا به صفحه اصلی این وب سایت به آدرس Kifpool.me مراجعه کنید و با استفاده از دکمه ثبت نام به صفحه ایجاد حساب کاربری وارد شوید. در صفحه ای که به آن مراجعه می‌کنید شما می توانید با استفاده از ایمیل، نام کاربری و شماره تماس و همچنین رمز عبوری که تعیین می کنید؛ امکان ثبت‌نام در این صرافی را داشته باشید. همچنین در مرحله بعد شما با استفاده از همین ایمیل و رمز عبور می توانید به این صرافی وارد شوید و به پنل کاربری خود که مانند تصویر زیر است؛ دسترسی داشته باشید.

هنگامی که با این صفحه مواجه شدید پس شما ثبت‌نام خود را با موفقیت انجام دادید و وارد پنل کاربری خود شدید. با استفاده از این پنل می توانید به بخش های مختلف دسترسی داشته باشید. توصیه ما این است که احراز هویت خود را با استفاده از منوی سمت راست انجام دهید تا بتوانید امکان واریز مبلغ دلخواه را به کیف پول اختصاصی خود داشته باشید. مراحل انجام احراز هویت بسیار ساده است و به طور کامل توضیح داده شده که چه کارهایی باید انجام دهید تا احراز هویت شما با موفقیت انجام شود.

بعد از اینکه احراز هویت شما با موفقیت انجام شد می‌توانید امکان واریز ریالی را در این صرافی داشته باشید که از طریق آن خرید تتر را تجربه کنید. پس از اینکه موجودی خود را افزایش دادید با استفاده از منوی سمت راست می توانید روی گزینه خرید و فروش که با فلش قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید تا به صفحه خرید و فروش ارزهای دیجیتال وارد شوید. زمانی که این مراحل را انجام دهید شما به صفحه ای مانند تصویر زیر وارد می شوید که در آن نیاز است در قسمت انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر به جای خرید بیت کوین آن را به خرید تتر تغییر دهید.

زمانی که این کار را انجام دهید می توانید در سطر اول قیمت لحظه ای تتر را مشاهده کنید و در بخش دوم نیز موجودی کیف پول ریالی خود را مشاهده می کنید که از طریق آن امکان خرید تتر برای شما وجود دارد. همچنین در قسمت پایین تر می توانید مشاهده کنید که چه میزان ارز دیجیتال تتر در اختیار شما قرار گرفته می شود. تمامی مراحل به همین سادگی است و حال کافی است تا روی خرید تتر کلیک کنید تا موجودی کیف پول تتر شما افزایش پیدا کند.

جمع بندی

همانگونه که در بالا مشاهده کردید روند خرید ارز دیجیتال تتر با استفاده از صرافی کیف پول من به همین سادگی است و شما می توانید در سریعترین زمان این ارز را خریداری کنید. بسیاری از کاربران ایرانی از این روش برای انتقال موجودی به صرافی های خارجی استفاده می‌کنند که شما می توانید با استفاده از صرافی کیف پول من این کار را انجام دهید. اما اگر می خواهید که از صرافی ایرانی برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید کیف پول من امکان خرید و نگهداری بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن‌ها می توانید سرمایه‌گذاری مطمئنی را در ارزهای دیجیتال مختلف داشته باشید. همچنین برای آن‌هایی که می خواهند به صورت رایگان به این بازار جذاب وارد شوند کیف پول من یک خبر خوشحال کننده دارد که آن‌ها می‌توانند با استفاده از ثبت نام در این صرافی از ارزهای دیجیتالی به صورت رایگان بهره مند شوند و ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان تجربه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *