رپورتاژ اگهی

بازی موبایل لجند (mobile legends bang bang)

بازی موبایل لجندز (mobile legends) یک بازی نبرد چندفره است که به صورت استراتژیک و جنگی پیاده سازی شده است. در این مقاله قصد داریم که در خصوص معرفی و بررسی این بازی نبرد چندنفره صحبت کنیم و همچنین نحوه خرید جم بازی موبایل لجندز را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

خرید جم موبایل لجند MOBILE LEGEND GEM

معرفی بازی موبایل لجندز:

در بازی استراتژیک و جنگی لجندز بازیکنان باید قهرمانانی را انتخاب کنند تا به نبرد با قهرمانان نیروهای دشمن بپردازند. سبک نبردهایی که در بازی موبایل لجندز موجود هستند بسیار جذاب و زیبا طراحی شده اند.

هر کدام از کاراکترهایی که در این بازی نبرد چندنفره وجود دارد، هر کدام به طور مجزا سمبل و قدرت خاصی را دارند. بازیکنان این بازی باید بتوانند قدرت و توانایی هر یک از این کاراکترها را بشناسند و از این قابلت ها به نحو احسنت استفاده کنند تا بتوانند قهرمانان تیم دشمن را شکست بدهند.

موبایل لجندز یا همان اسطوره نبرد که با نام بنگ بنگ هم آن را می شناسند یک بازی اکشن است که به صورت رایگان در گوگل پلی قرار داده شده است و طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است.

نبردها در بازی Mobile Legends: Bang Bang  بیشتر از ۱۰ دقیقه به طول نمی انجامد و همچنین برای انتخاب حریف موردنظر خود، ۱۰ ثانیه زمان دارید.

بازی نبرد چندنفره موبایل لجندز از نظر محیطی و کارهای نبردی شبیه به بازی ها در PC و کنسول های بازی است.

مزایای mobile legends :

  • بازی mobile legends یک بازی آنلاین است که اگر حین بازی اینتزنت شما قطع شود شما می توانید در حین نبردها آفلاین شوید، سیستم هدایت خودکار، به صورت اتوماتیک وارد بازی می شود و نبرد را ادامه می دهد. در صورت وصل شدن دوباره شما می توانبد بازی را ادامه بدهید و بار دیگر وارد نبرد شوید و کنترل کاراکترها را در دست بگیرید.
  • لوکیشن بازی چندنفره لجندز دارای ۴ محیط مختلف جنگی است.
  • کاراکترهای بازی Mobile Legends Bang Bang بسیار متنوع هستند.
  • گرافیک خوب
  • صداگذاری خوب
  • امکان ارتقاء توانایی کاراکتر ها
  • گیم پلی بسیار جذاب
  • تنوع کاراکترها و قابلیت ها

معایب  بازی موبایل لجندز:

بازی mobile legends bang bang نقاط ضعفی را به همراه ندارد.

ویژگی های بازی legends:

  • قابلیت شرکت در نبردهای آنلاین ۵ در مقابل ۵ با کاربران در سراسر جهان
  • در مکان های مختلف با طراحی های خص می توان به نبرد پرداخت
  • در بازی آنلاین مبارزه ای موبایل لجندز میتوان قهرمانان مختلفی را توسط خودتان انتخاب کنید.
  • برای هدایت کاراکترها کنترلرهای آسان و عالی قرار داده شده است.
  • می توان حریف ها در عرض ۱۰۰ ثانیه پیدا کرد و نبردهای ۱۰ دقیقه ای داشت.

 

نکاتی در رابطه با خرید جم موبایل لجندز:

۱-  بازی legends یک بازی اینترنتی و آنلاین است.

۲- برای اینکه بتوانید بازی کنید همیشه فیلترشکن تان باید فعال و روشن باشد. در غیراینصورت نمی توانید وارد بازی بشوید.

۳- دیتا و اطلاعات بازی با اجرای اولیه بازی، دریافت می شود.

۴- بازی موبایل لجندز نسخه مود ندارد و به همین دلیل هک نخواهد شد.

 

خرید جم موبایل لجند MOBILE LEGEND GEM

 

درباره بازی موبایل لجندز: بازی چندنفره آنلاین بیشتر بدانید:

این بازی استراتژیک و آنلاین جنگی، دارای بخش های مختلفی است که می تواندر قالب ۵ علیه ۵ انجام و پیاده سازی شود که شما می توانید در قالب تیم آبی یا تیم قرمر در نبرد با حریف آماده شوید.

بخش هایی از این بازی آنلاین و استراتژیک، با هوش مصنوعی که در واقع بخش آموزشی بازی استبه بخش های کلاسیک، رنک،  Brawl و بخش بتل رویال تقسیم می شود.

بازیکنان باید در طول بازی یک قهرمان را از بین سبک های مختلف مانند تانک، جنگجو، ساپورت و … را انتخاب کنند و بتوانند هماهنگی های بهتری را با تیم انجام دهند.

در نقشه کلاسیک بازی موبایل لجندز، مبارزه با هوش مصنوعی و رنک، بازیکنان ۳ مرحله برای حمله به دشمن و نابودی تاورها برای رسیدن به قلعه دارند که محیط های بازی شامل موجوداتی هستند که کشتن آنها برای شما مزیت هایی را به همراه دارند.

در حالت Brawl هر ۱۰قهرمان باید از یک مسیر حرکت کنند که مسیر مستقیم چالش های بیشتری را نسبت به حالت کلاسیک دارند که نیاز به تجربه و قهرمانی بیشتری دارد.

در حالت رنک،  بازی دارای ۲ محیط متفاوت است که محیط اول شبیه محیط کلاسیک است و محیط دوم نسخه متفاوت تری از آن نسبت به محیط اول بازی به شمار میرود.

 

چگونه بازی موبایل لجندز  را در دست بگیریم؟

اینکه بتوان کنترل بازی را در دست گرفت و از دکمه ها درست استفاده کرد از مهم ترین بخش های بازی است. چوبی که در سمت چپ قرار دارد برای کنترل کاراکترها استفاده می شود و در سمت راست یک دکمه چهار دکمه وجود دارد که برای جنگ با دشمنان است.

اولین دکمه ای که میزنید ضربه عادی شما است که استفاده از آن محدودیت ندارد.

اما ۳ قسمت دیگر استفاده از قدرت های ویژه قهرمان شماست که می توانید در ابتدای بازی آن را باز کرده و یا آن را ارتقا بدهید.

همچنین ویژگی دیگری وجود دارد همانند: افزایش نوار سلامت، بازگشت به خانه امن برای پر کردن نوار سلامت و …

بخش دیگری نیز وجود ارد که یک وِزگی اضافی که می توانید آن را تغییر بدهید مانند: توانایی سرعت بخشیدن به قهرمان یا افزایش نوار بهداشت.

همچنین بسته به اینکه عملکرد شما در بازی چطور است می توانید شخصیت خود را در طول بازی نیز ارتقا بدهید که شامل: بزرگتر شدن نوار سلامتی، کاهش تاثبر بر قهرمان، افزایش قدرت ضربه و ارتقا قدرت قهرمان است.

 

در پایان:

برای خرید جم بازی موبایل لجندز می توانید با بررسی موضوعات بالا آگاهی بیشتری را کسب کنید و بهترین نوع بازی و نبرد را از خود به نمایش بگذارید و با تیمی خوب و هماهنگ به پیش روید.

بازی موبایل لجندز (mobile legends) یک بازی موبایلی در سبک بازی های چندنفره و آنلاین است که گزینه خوبی برای گیمرها است.

شما می توانید از راهنمایی های بالا استفاده کنید و به راحتی بازی کنید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در فروشگاه وینوو ارتباط باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *