رپورتاژ اگهی

نمایندگی تصفیه آب آکوا

نمایندگی تصفیه آب آکوا با نام تجاری آبگونه پالایش گستر نوین، یکی از برترین تولید‌کنندگان و واردکنندگان قطعات انواع دستگاه تصفیه آب در ایران است. این شرکت با ارائه محصولات با‌کیفیت و خدمات مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی، موجبات جلب رضایت حداکثری مشتریان خود را فراهم نموده است.

در وبسایت فروشگاهی این نمایندگی، انواع دستگاه تصفیه آب در مدل‌های گوناگون با قابلیت‌های مختلف و تکنولوژی‌های جدید تصفیه مانند اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون، اشعه UV و پیش تصفیه عرضه می‌شوند. همچنین این نمایندگی با ارائه خدمات پس از فروش مادام العمر به خریداران، ضمن جلب اعتماد و رضایت آنها، در ایجاد یک ارتباط مستمر و پایدار با مشتریان خود نیز موفق بوده است.

با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت آبگونه و انتخاب قسمت مربوط به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت آکوا، محصولات متنوع و باکیفیت برندهای آکوا پرو، آکوا لایف، آکوا اسپرینگ، آکوا لاین، آکوا پیور و آکوا کلیر را مشاهده خواهید نمود. همچنین با مراجعه به وبلاگ شرکت آبگونه، از مطالب مفید و تخصصی در حوزه تصفیه آب و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با انواع دستگاه تصفیه آب آگاهی کامل خواهید یافت.

کمکدون

پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب

آبگونه بعنوان نمایندگی رسمی انواع دستگاه تصفیه آب شرکت آکوا، با پشتیبانی تیمی مجرب از مشاوران فنی، کارشناسان فروش و تکنسین‌های کارآزموده در خدمت شما عزیزان بوده و بهترین راهکارهای مورد نیاز در صنعت تصفیه آب را در اختیار مشتریان گرامی مجموعه قرار خواهد داد.

جهت برقراری تماس با کارشناسان فروش و یا مشاوران فنی در واحد خدمات پس از فروش، در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۰۲۱۹۱۰۱۵۳۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۱۵۳۳۵ و در ساعات غیراداری یا روزهای تعطیل، با تلفن همراه ۰۹۹۱۲۰۳۰۵۳۰ تماس حاصل فرمایید.

شرکت آبگونه مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه با مدل‌ها و برندهای مختلف و متنوع با قیمتی مناسب جهت خرید، در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در صورتی که به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب برای منزل، دفتر کار، اداره، کارخانه و یا اماکن تجاری دیگر هستید، ابتدا با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید.

کارشناسان مجرب شرکت آبگونه با سالها تجربه در زمینه فروش انواع دستگاه تصفیه آب و با آگاهی کامل نسبت به کیفیت آب موجود در اکثر نقاط کشور، راهنمایی و مشاوره لازم را به خریداران محترم ارائه خواهند نمود. توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدام جهت انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب مورد نظر، ابتدا با اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان فروش آبگونه، شناخت و آگاهی خود در مورد دستگاه تصفیه آب را افزایش دهید.

تصفیه آب

بهترین راهکارهای تصفیه آب

شرکت آبگونه با همکاری تیم پشتیبانی فنی مجرب، شما را در جهت استفاده از بهترین راهکارها در زمینه انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب و استفاده بهینه از آن، یاری خواهد نمود. میزان سختی و کیفیت آب در هر نقطه از کشور متفاوت است. مشاوران فنی مجموعه با بررسی پارامترهای کیفی آب منطقه و آنالیز شرایط و ویژگی‌های محیط شما، بهترین راهکارهای حوزه تصفیه آب را به شما ارائه خواهند داد.

با خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه، از آبی پاک و سالم برخوردار گردیده و از بروز بیماری‌های ناشی از آب آلوده ممانعت خواهید نمود. انواع دستگاه تصفیه آب ارائه شده توسط شرکت آبگونه، ضمن بهره‌مندی از طراحی کارآمد و جذاب، دارای قابلیت نصب و بهره‌برداری آسان می‌باشند. شما به راحتی می‌توانید انواع مدل‌ها را در هر محیطی نصب و استفاده نمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب و صرفه جویی در هزینه ها

خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه نمایندگی محصولات تصفیه آب آکوا در ایران، باعث صرفه جویی در هزینه‌های مصرفی خانواده خواهد شد. شرکت آبگونه با ارائه مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع دستگاه تصفیه آب با قیمت‌های رقابتی و منصفانه، بستری مناسب در جهت خرید آسان و مطمئن شما فراهم نموده است.

با خرید دستگاه تصفیه آب ضمن دسترسی به آب شرب سالم و دائمی، از خرید بطری‌های آب آشامیدنی بی‌نیاز شده و با عدم رها سازی پلاستیک‌های غیر قابل بازیافت، محیط زیست سالم‌تری خواهید داشت. انواع دستگاه تصفیه آب عرضه شده توسط این مجموعه، با تکنولوژی مدرن و طراحی کارآمد، قابلیت تصفیه آب به شکل کامل را داشته و می‌توانید از آب پاک برای مصارف مختلف خود استفاده کنید.

شرکت آبگونه گارانتی طلایی ۲۴ ماهه تعویض قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر را جهت خرید دستگاه تصفیه آب منتخب شما فعال نموده است. همچنین ارسال و نصب انواع دستگاه تصفیه آب جهت خریداران محترم در شهر تهران و حومه رایگان بوده و جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نخواهید نمود.

همچنین با خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه، پکیج کاملی شامل دستگاه و کلیه لوازم و متعلقات ضروری دریافت خواهید نمود و نیازی به پرداخت هزینه جهت تهیه هریک از آنها نخواهید داشت. کلیه قطعات و لوازم موجود در بسته بندی هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به شرح ذیل می‌باشد:

  • دستگاه تصفیه آب
  • مخزن ذخیره سازی آب
  • شیر برداشت
  • شیر مخصوص مخزن آب
  • شلنگ تصفیه آب
  • آچار مخصوص تعویض فیلترها
  • بست فاضلاب
  • شیر انشعاب آب ورودی
  • سه راهی استیل

تصفیه آب

گارانتی انواع دستگاه تصفیه ‌آب شرکت آکوا

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین با تلاش برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش و جلب رضایت خریداران، محصولات خود را با گارانتی طلایی ۲۴ ماهه تعویض قطعات همراه با شماره سریال منحصر به فرد عرضه می‌نماید. همچنین با بهره‌گیری از کارشناسان فنی و تکنسین‌های مجرب، خدمات پس از فروش مادام العمر و خدمات ارسال و نصب رایگان، انواع دستگاه تصفیه آب را به مشتریان گرامی خود ارائه نموده است.

ضمانت نامه طلایی ۲۴ ماهه تعویض قطعات، نشان دهنده کیفیت بالای قطعات دستگاه تصفیه آب خریداری شده توسط شماست. در صورت بروز هرگونه خرابی یا ایراد، با واحد خدمات پس از فروش آبگونه تماس حاصل نموده و مراتب را به کارشناسان مربوطه اطلاع دهید. تکنسین‌های مجرب شرکت آبگونه در سریع‌ترین زمان ممکن در منزل شما حضور یافته و نسبت به رفع ایراد و یا تعویض قطعات معیوب اقدام خواهند نمود.

لازم به ذکر است با توجه به تورم حاکم بر کشور و افزایش قیمت قطعات انواع دستگاه تصفیه آب، ارائه گارانتی حتی در دوره یکساله توسط اکثر شرکت‌ها مقدور نبوده و گاها حتی جوابگوی مشتریان خود نیستند. در حقیقت گارانتی ارائه شده در زمان خرید دستگاه تصفیه آب از این شرکت‌ها، کاغذی فاقد اعتبار می‌باشد.

تصفیه آب

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از نمایندگی آکوا

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین به عنوان یکی از نمایندگی‌های معتبر شرکت آکوا در ایران، با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در خدمت شماست.

شما مشتریان گرامی با مراجعه به بخش دستگاه‌های تصفیه آب آکوا، به راحتی می‌توانید با مدل‌های مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی این شرکت آشنا شده و از اطلاعات کامل و تخصصی در مورد هر یک از دستگاه‌ها بهره مند شوید. شرکت آبگونه فروش آنلاین انواع دستگاه تصفیه آب آکوا شامل مدل‌های اسمز معکوس(RO) ، اولترا فیلتراسیون (UF) و اشعه فرابنفش (UV) را فعال نموده و در اختیار شما عزیزان قرا داده است.

همچنین جهت خرید انواع قطعات و فیلتراسیون مربوط به تمامی برندهای دستگاه تصفیه آب، می‌توانید به قسمت پشتیبانی و خدمات پس از فروش وبسایت شرکت آبگونه مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. انواع فیلترها با عکس و مشخصات کامل و تنوعی بی‌نظیر، در فروشگاه آبگونه قرار گرفته و امکان خرید آنها به صورت آنلاین و با قیمت مناسب فراهم می‌باشد.

در فروشگاه آنلاین شرکت آبگونه پالایش گستر نوین، محصولات اصلی و اورجینال شرکت آکوا عرضه می‌گردد. مشتریان گرامی مجموعه می‌توانند با اطمینان کامل نسبت به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا از نمایندگی رسمی شرکت اکوا در ایران اقدام نمایند. جهت رفاه حال و آسایش خاطر خریداران گرامی، تحویل کالاها در کوتاهترین زمان ممکن، با رعایت نکات بهداشتی و با حمل و نقل رایگان صورت خواهد گرفت.

با خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه پالایش گستر نوین، یکبار برای همیشه به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود جهت تامین آب شرب سالم، پاک و دائمی خاتمه داده و از گارانتی و خدمات پس از فروش بی‌نظیر ما بهره‌مند شوید. با کارشناسان ما در تماس باشید و با خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، سلامتی خود و خانواده را تضمین نمایید. هدف ما سلامتی شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *