رپورتاژ اگهی

آشنایی با تاریخچه بازی پلاتو و منبع خرید سکه پلاتو

بازی پلاتو در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و محبوبیت زیادی در بین نوجوانان و خانواده‌ها به دست آورد. می‌توانید به راحتی گروه‌های ۱۰۰ نفره از دوستان، خانواده و غریبه‌ها را برای چت و بازی دعوت کنید. همچنین می‌توانید دوستان خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام دعوت کنید. در این مقاله شما را با پلاتو آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

بازی plato و چت آن

بازی پلاتو یک برنامه چت اجتماعی با بیش از ۴۰ بازی است که به صورت رایگان در اندروید و iOS در دسترس می‌باشد. این بازی دوستان و خانواده را در طول همه‌گیری ویروس کرونا جمع کرده، همه آن‌ها را به دور از آشفتگی در خانه سرگرم کرده است.

Plato Game Chat به شما این امکان را می‌دهد که در همان Plato بازی کنید در حالی که می‌توانید در هنگام بازی با افراد و دوستان چت هم بکنید. بدون شک، پلاتو مکان مناسبی برای چت و بازی چند نفره با هر کسی در هر جای دنیا است.

محبوبیت بازی پلاتو

پلاتو در بین نوجوانان بسیار محبوب است و بچه‌ها نیز می‌توانند از بازی‌های پلاتو لذت ببرند، اما نظارت والدین توصیه می‌شود. این بازی به ۲۴ زبان عرضه شده است، بدون تبلیغات آزاردهنده و فقط گیم پلی خالص است. بزرگ‌ترین مزیت پلاتو این است که برای دسترسی به بازی نیازی به ایمیل، شماره تلفن یا اکانت فیس بوک ندارید، بنابراین اصلا نگران حفظ حریم خصوصی نیستید.

بهترین ویژگی بازی پلاتو

بزرگ‌ترین ویژگی پلاتو احترام به حریم خصوصی و اطمینان از رمزگذاری پیام‌ها و ارسال به منبع مناسب است. استفاده از پلاتو رایگان است، اما خریدهای درون برنامه‌ای مانند تهیه سکه پلاتو برای دسترسی به مراحل پیشرفته بازی وجود دارد. پلاتو بیش از ۴۰ بازی گروهی در یک برنامه دارد، بنابراین لازم نیست همه بازی‌ها را یکی یکی نصب کنید.

ویژگی های کلی بازی plato

بازی پلاتو نیز مانند بسیاری از بازی‌های دیگر دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است که برای گیمرها بسیار هیجان‌انگیز و جذاب می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی عبارتند از:

  • این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین با دوستانی از سراسر جهان به رقابت بپردازند.
  • Plato حجم کمی دارد و نیازی به داده ندارد و می‌توان از آن در تلفن‌های ارزان قیمت استفاده کرد.
  • بازی‌های زیادی در سبک‌های مختلف وجود دارد.
  • امکان ایجاد گروه‌های چت دوستانه
  • این نرم‌افزار از امنیت بالایی برخوردار است.
  • ‌عدم نمایش تبلیغات
  • بازی دارای گیم پلی بسیار ساده و روان بوده که به راحتی قابل کنترل است.
  • امکان چت با رقبا در طول مسابقه باعث افزایش حس دوستی بین گیمرها می‌شود.
  • گرافیکی رنگارنگ و جذاب در این بازی وجود دارد.
  • برای پلتفرم‌های اندروید و IOS رایگان و بدون تحریم و فیلترینگ ارائه می‌شود.

بازی پلاتو

لیست بازی های چند نفره پلاتو

بازی‌های چند نفره Plato از تعداد زیادی تشکیل شده است که بعضی از آن‌ها شامل:

۱. Table Soccer

این بازی دیگر نیازی به معرفی ندارد، زیرا محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. هرتیم باید مهره‌های شبیه توپ هاکی خود را حرکت دهد و به تیم حریف گل بزند.

۲. Pool

همان بازی بیلیارد است که با مجموعه‌ای از ۸ توپ بازی می‌کنید. توپ اولی که به درون تور بیتدازید، مشخص می‌کند باید تا انتهای بازی کدام توپ‌ها را استفاده کنید. البته خود بازی هم هشدار می‌دهد.

۳. Zombie

یک بازی کارتی که تنها یک بازنده دارد و همگی برنده هستند. در انتهای بازی هر کی کارت زامبی را در دست داشته باشد، بازنده است.

۴. Big Two

بازی کارتی که قوانینی تقریبا شبیه به پوکر دارد. در این بازی باید بتوانید دست خود را از کارت‌ها خالی کنید. بازی‌های جدید، محبوب و به روز به مرور زمان به پلاتو اضافه خواهند شد. همه این بازی‌ها چند نفره هستند و ایجاد گروه‌هایی متشکل از ۱۰۰ نفر از دوستان، خانواده و افراد غریبه را برای چت و بازی آسان می‌کند.

نگاهی به آیتم ها و شاپ پلاتو

اگر به طور کامل با فضای بازی آشنا نیستید، ممکن است در مورد آیتم ‌های کمیاب پلاتو و شاپ پلاتو سوالی داشته باشید. شاپ اساسا بخش‌هایی شبیه به فروشگاه درون بازی است. همانطور که بارها گفته شده است، فضای نرم افزاری پلاتو دارای یک ارز مجازی رایج یا همان کوین است. این کوین اساسا به کاربران اجازه می‌دهد تا در پلتفرم پلاتو تعامل و تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشند.

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که کوین پلاتو ممکن می‌سازد؛ خرید اقلام، برخی ویژگی‌ها و برخی نمادهای جالب از بخش فروشگاه پلاتو است. پس منظور از آیتم‌های کمیاب پلاتو در اصل همان خرید از آن‌هاست. فروشگاه پلاتو از چندین بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش‌ها شامل بنرها، موارد جالب برای ارسال ویژه در محیط چت شما یا نشان‌ها می‌باشد.

بازی پلاتو

سکه پلاتو برای آیتم های کمیاب و شاپ پلاتو

اگر تعداد سکه‌های موجود در خزانه برای استفاده از آیتم‌های کمیاب پلاتو یا امکانات فروشگاه پلاتو کافی نیست، خرید سکه پلاتو را در دستور کار قرار دهید. بدین منظور می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و سکه پلاتو، دلخواه خود را خریداری کنید. برای این کار کافی است به یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب دسترسی داشته باشید و موجودی کارت کافی باشد.

پس از انتخاب گیفت کارت مورد نظر که حاوی مقدار مناسب سکه پلاتو است، آن مبلغ را پرداخت کرده و گیفت کارت را دریافت کنید. فرآیند انجام این کار بسیار سریع و آسان و در عین حال با وجود استفاده از درگاه بانکی معتبر کاملا امن است. سپس می‌توانید با خیال راحت از سکه‌های اضافه شده به موجودی خود بازی پلاتو استفاده کنید و اقلام و بسته‌های جذابی که در ذهن دارید را خریداری کنید.

سکه رایگان و بینهایت پلاتو

با هک سکه رایگان پلاتو می‌توانید درآمد کسب کنید. نحوه بازی پلاتو و شیوه جمع آوری سکه‌ها را به رقبای خود در این بازی نشان دهید. اگر از علاقه مندان به بازی‌های پلاتو یا به دنبال راهی برای تقلب در بازی‌های پلاتو هستید، می‌توانید از نسخه هک شده یا مود شده آن برای برآوردن خواسته‌های خود استفاده کنید.

بازی پلاتو دارای نسخه‌های مود یا هک شده بسیاری در سایت‌های مختلف است که توسط برخی هکرها منتشر شده‌اند. نسخه مود شده با نسخه اصلی متفاوت است. یکی از تفاوت‌های نسخه مود، وجود پلاتو سکه بینهایت است که کار را برای گیمرها آسان کرده، اما هیجان را کاهش می‌دهد.

نصب پلاتو در پلتفرم های متنوع

یکی از نکات کلیدی این بازی، نصب آن روی سیستم عامل‌های مختلف مانند ویندوز، اندروید و iOS می‌باشد. plato فقط بر روی گوشی‌های اندروید و iOS مانند اپل قابل نصب است و نسخه جدیدی از این بازی قابل اجرا بر روی ویندوز وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانید این بازی را مستقیما روی ویندوز مانند pc یا لپ تاپ نصب کنید.

الف. نصب بازی plato برای آیفون

فایل این نرم‌افزار برای آیفون یا iOS موجود است. سایت‌هایی که لینک این فایل را دارند؛ برای نصب آسان، لینک دانلود این نرم‌افزار را برای آیفون در کادری جداگانه قرار داده اند.

ب. نصب بازی plato برای ویندوز

همانطور که قبلا گفته شد این بازی جذاب بر روی ویندوز مانند کامپیوتر و لپ تاپ قابل نصب و اجرا نمی‌باشد و فقط بر روی سیستم عامل‌های موبایل به راحتی اجرا می‌شود. اما این به این معنی نیست که این بازی را برای ویندوز نمی‌توانید استفاده کنید.

برای اجرای بازی بر روی سیستم کامپیوتر و لپ تاپ، به شبیه ساز اندروید نیاز دارید. اما اجرای آن با استفاده از شبیه ساز ممکن است کمی سخت باشد. زیرا محیط طراحی شده برای این بازی فقط موبایل است.

ج) نصب بازی plato برای اندروید

پلاتو را می‌توانید مستقیما از برنامه‌های گوگل پلی، بازار یا سایر سایت‌ها دانلود کنید و از این بازی جذاب لذت ببرید.

سخن پایانی

خوشبختانه بازی پلاتو کاملا رایگان است و در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. مهم‌تر از همه، هیچ فیلترینگ یا تحریمی در این بازی وجود ندارد. سیستم درآمدزایی بازی از طریق تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای انجام می‌شود. خوشبختانه در حالت اول، این تبلیغات آزاردهنده نیستند و آیتم‌های پولی بازی به بنر، پروفایل، ویژگی‌های چت و در کل ویژگی‌های ظاهری محدود می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید با پرداخت مبلغ ثابتی از توپ‌های آتشین مخصوص در یک بازی بسکتبال استفاده کنید یا به جای چوب بیلیارد با شمشیر نوری استاروارز به توپ ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *