رپورتاژ اگهی

دوربین مداربسته هایک ویژن را از کجا بخریم؟

مدتهاست دوربین مداربسته به عنوان یک وسیله ضروری در زندگی مردم جای خود را باز کرده است و از آن برای حفظ امنیت محیط استفاده می شود. قطعا افرادی که در اینترنت دنبال خرید دوربین مداربسته هستند، به خوبی جست و جو کرده و دریافته اند که بهترین شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان، هایک ویژن است و نیاز تمام افراد را در هر محیطی برآورده می کند.

دوربین مداربسته یکی از وسایل امنیتی است که بعضا با قابلیتهای ویژه، دنیای ما را متحول کرده و طیف وسیعی از قابلیتها را شامل می شود. برای اینکه بتوانید دوربین مداربسته ای مطابق با نیازهای خود خریداری کنید، لازم است نکاتی را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید؛ چرا که قرار است به نکاتی اشاره کنیم که در خرید شما می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

 

معرفی دوربین مداربسته

دوربین مداربسته به طور کلی شامل یک وسیله تنها نیست و شما برای خرید آن به یک سری تجهیزات کامل نیاز دارید. افزون بر دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR هم نیاز دارید که دوربین به آن متصل شود. نحوه اتصال این ۲ با یکدیگر، کابل است که متناسب با تکنولوژی به کابل شبکه یا کابل برق و تصویر نیاز دارید.

کابل هم به واسطه سوکتهای مخصوص به هم وصل می شوند. هر دوربین نیاز به منبع تغذیه دارد تا برق را تامین کند. در پایان برای ذخیره وقایع هم به یک هارد نیاز دارید که به صورت داخلی، روی دستگاه نصب می شود.

هایک ویژن

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، برند هایک ویژن بهترین شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته است. فروشگاه کمیران به نشانی وبسایت www.camirancctv.com با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن، به کاربران خدمات می دهد. پس در صورتی که برایتان سوال پیش بیاید که دوربین مداربسته هایک ویژن را از کجا بخریم، ما به شما پاسخ می دهیم که این اقدام را از طریق فروشگاه کمیران انجام دهید.

هایک ویژن معتبرترین شرکت تولید دوربین مداربسته است که سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد و بیش از دو دهه است که در بازار دوربین مداربسته فعالیت می‌کند. خوب است بدانید، تولیدات این شرکت فقط منحصر به ساخت دوربین مداربسته نیست و این شرکت توانسته در سال ۲۰۱۸ در مسابقه ربات‌های هوشمند هم رتبه نخست را از آن خود کند؛ دقیقا همان رتبه‌ای که چندین سال است، از لحاظ کیفیت دوربین مداربسته در اختیار هایک ویژن قرار دارد.

دوربین مداربسته هایک ویژن

هزینه

هزینه دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار متفاوت است. هایک ویژن به عنوان یک برند معتبر و اصلی ترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان، هم محصولات اقتصادی و هم محصولات پروژه ای تولید می کند. واضح است که محصولات پروژه ای با قابلیتهای ویژه دارای هزینه بیشتری باشند. در حال حاضر بازه قیمتی دوربین مداربسته هایک ویژن از ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا بیش از ۱۰ میلیون تومان برای هر عدد هم بالا می رود.

قبل از خرید دوربین مداربسته هایک ویژن بهتر است بودجه‌‌ای که در اختیار دارید را مدنظر قرار دهید و تعیین بودجه به شما کمک می‌کند که در بازه قیمتی مشخصی به دنبال تجهیزات موردنظر خود بگردید. طبیعتا هر چقدر بودجه شما بیشتر باشد، تجهیزات بهتر با امکانات بیشتر و کیفیت بهتری می‌توانید تهیه کنید.

کالای با کیفیت چینی

شاید با شنیدن جنس چینی و کالای تولید کشور چین، حس خوبی به شونده منتقل نشود اما این بار، هایک ویژن ساخت چین از این قاعده مستثنی است و با شنیدن این برند، می‌توانید باکیفیت‌ترین و معتبرترین کالا را در ذهن خود تصور کنید. خاستگاه این برند، شهر هانگژو است و مهمترین صنعت این شهر محسوب می‌شود. بر اساس آخرین آمار ارائه شده، سود حاصل از تولید و فروش دوربین مداربسته هایک ویژن، معادل ۲۷ درصد از سهم کل بازار دوربین مداربسته در دنیاست.

به عبارت دیگر، بیش از یک چهارم فروش دوربین مداربسته در کل دنیا، متعلق به هایک ویژن است.در ادامه نکاتی در مورد قطعات مهم دوچرخه و تاثیرگذاری آن‌ها بیان می‌کنیم تا در هنگام تصمیم‌گیری، با دانش و اطلاعات کافی انتخاب خود را انجام دهید.

رد پای آمریکایی ها در تولیدات هایک ویژن

موفقیتی که طی سال‌های اخیر نصیب هایک ویژن شده، باعث شده تا فعالیت این شرکت در بازارهای مرتبط در زمینه امنیت گسترش پیدا کند. یکی از مواردی که می‌توان به عنوان موفقیت این برند از آن یاد کرد، بهره‌مندی از تراشه‌های الکترونیکی شرکت آمبرلا از کشور آمریکاست. از نکات مهم دیگر که می‌توان به آن اشاره کرد، تاکید این شرکت بر تولیدات خلاقانه و متنوع است. حتی می‌توان قیمت مناسب را هم از عوامل موفقیت این برند دانست؛ به طوری که برخلاف رتبه یک در کیفیت، قیمت دوربین مداربسته و دستگاه آن، گران‌ترین در بازار نیست و خیلی از دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌ها از دیگر برندها گران‌تر هم در بازار موجود است.

دوربین مداربسته هایک ویژن

فروش سراسری محصولات هایک ویژن در تمام دنیا

فرقی نمی‌کند که چه پروژه‌ای پیش رو دارید و فضای موردنظر شما، چقدر وسعت دارد. هایک ویژن، برندی است که در موارد گوناگون کاربرد دارد و مشتریان این برند، اگر قبلا از آن استفاده کرده باشند، حتما برای پروژه بعدی باز هم سراغ آن خواهند آمد. بر اساس آمار و ارقام، هایک ویژن در روز، ۲۶۰هزار دوربین مداربسته تولید می‌کند و در ۱۵۵ کشور دنیا، کالا عرضه می‌کند. ۲۶هزار کارمند و درآمد یک‌ونیم میلیارد دلار در سال، گواه از قدرتمندی این برند در عرصه جهانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *