وبلاگسبک زندگی

مکمل رنگ سفید در لباس

رنگ سفید در لباس

رنگ سفید! رنگی که حنثی است اما همه رنگ‌ها را در خود دارد. رنگ سفید تداعی کننده پاکی، معصومیت و شادی است. در صنعت مد، رنگ سفید در سبک‌های مختلف به کار می‌برد. کسانی که رنگ سفید را بیشتر در لباس‌های خود استفاده می‌کنند، معمولا شخصیتی رسمی، حرفه‌ای و دارای اعتمادبه‌نفس از خود به نمایش می‌گذارند. هر چند شاید به نظر برسد سفید از طیف رنگی برخوردار نیست اما رنگ‌های عاجی، وانیلی و استخوانی همه در طیف رنگی سفید قرار دارند. اگر می‌خواهید بدانید رنگ سفید با چه رنگی ست می شود تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

لباس سفید با چه رنگی ست میشه

ست کردن رنگ سفید در لباس و در استایل‌های مختلف کار سختی نیست. این رنگ خنثی قابلیت ست شدن با انواع رنگ‌ها را دارد. اصول ترکیب رنگ در طراحی لباس، به صورت جدول ست رنگ نشان داده می‌شود. براساس این جدول رنگ سفید به عنوان مکمل می‌تواند در کنار رنگ‌های گرم، سرد و خنثی دیگر قرار بگیرد.

رنگ سفید با چه رنگ لباسی ست می‌شود

برای پاسخ به این سوال که ترکیب رنگ سفید با چه رنگی زیباست ، می‌توانیم بگوییم لباس‌های رنگ سفید بسیار کاربردی هستند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی با دیگر لباس‌های خود ست کنید. همچنین در هر فصلی می‌توان از لباس‌های رنگ سفید در پوشش خود استفاده کنید، هرچند پیشنهاد می‌کنیم چند آیتم از لباس‌های جنس لینن سفید رنگ را حتما در کمد لباس خود برای روزهای گرم سال داشته باشید. در ادامه چند نمونه از نحوه ترکیب رنگ سفید در لباس را که به شکلی زیبا و خاص یا هم ست می‌شوند به شما پیشنهاد می‌کنیم.

طراحی و دوخت لباس

ست لباس مونوکروم سفید

اولین پیشنهاد جذاب ما به شما پوشیدن سرتاپا سفید است. شما می‌توانید در یک روز تابستان با یک تیشرت و شلوار سفید رنگ به همراه کتانی سفید به خیابان بروید و از استایل جذاب خیابانی خود لذت ببرید. همچنین ست مونوکروم سفید برای یک مهمانی هم بسیار زیباست. یک پیراهن سفید با کفش‌ پاشنه بلند سفید و اکسسوری مرواریدی ظاهر بسیار برازنده‌ای از شما به نمایش می‌گذارد. در پاییز و زمستان استفاده از بافت‌های متفاوت می‌تواند ست مونوکروم سفید را از یکنواختی در بیاورد. برای مثال پالتو، کت، ژاکت یا بلوز بافت سفید با شلوار جین سفید ترکیبی زیبا ایجاد می‌کنند.

ست لباس سیاه و سفید

این یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین ترکیب رنگ‌هاست. اگر به پوشیدن رنگ‌های خنثی تمایل دارید و از طرفی نمی‌خواهید ظاهرتان یکنواخت به نظر برسد و یا دوست دارید برخی قسمت‌های اندامتان را لاغرتر نشان دهید می‌توانید از ترکیب دو رنگ متضاد سفید و سیاه در کنار هم استفاده کنید.

ست لباس سفید و قرمز

قرار گرفتن رنگ گرمی مثل قرمز در کنار رنگ خنثی سفید، تضاد زیبایی ایجاد می‌کند. به خصوص این ترکیب برای مجالس و مهمانی‌ها انتخا هوشمندانه‌ای است زیرا از شما یک فرد شاد و پر انرژی به نمایش می‌گذارد.

لباس سفید

ست لباس سفید و آبی

در هماهنگی رنگ سفید و آبی هیچ تردیدی وجود ندارد. آبی رنگی سرد است که تمام تونالیته‌های آن با سفید به خوبی ست می‌شود. رنگ آبی را می‌توانید به عنوان شلوار جین آبی همراه با یک شومیز یا حتی یک تیشرت سفید رنگ بپوشید و در عین راحتی خوش‌پوش هم باشید. لباس‌های مجلسی با ترکیب آبی و سفید هم طرفداران خودش را چه در میان مردان و چه در میان بانوان دارد.

ست لباس سفید و کرمی

رنگ کرمی هم مانند سفید رنگی خنثی است و می‌توان این دو رنگ روشن را با هم ست کرد. اگه علاقه به پوشیدن رنگ‌های روشن و خنثی دارید اما نمی‌خواهید سرتاپا سفید باشید می‌توانید از رنگ کرم در کنار رنگ سفید در پوشش خود استفاده کنید. این ترکیب رنگ تبدیل به یکی از ترکیب رنگ‌های ترند در سال‌های اخیر به ویژه در فصول گرم سال شده است.

ست لباس سفید و رنگ‌های دیگر

رنگ سفید یک رنگ مکمل کاربردی برای دیگر رنگ‌هاست علاوه بر رنگ‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، رنگ سفید به خوبی در کنار، زرد، نارنجی، سبز، قرمز، طوسی، بنفش، قهوه‌ای و صورتی قرار می‌گیرد. حتی شما می‌توانید از دو رنگ مکمل در کنار رنگ سفید استفاده کنید. برای مثال اگر می‌خواهید رنگ سبز و نارنجی را ست کنید، رنگ سفید را می‌توانید به عنوان رنگ سوم در این ست به کار ببرید. ترکیب رنگ‌های دیگری مه به شما پیشنهاد می‌کنیم از امروز در پوشش خود به کار ببرید شامل این ترکیب‌هاست:

  • طوس/ صورتی/ سفید
  • قرمز/ آبی/ سفید
  • طوسی/ زرد/ سفید
  • آبی/ زرد/ سفید
  • سیز/ طوسی/ سفید
  • کرم/ نارنجی/ سفید
  • کرم/ قهوه‌ای/ سفید

رنگ سفید لباس

مانتو رنگ سفید با چه رنگی ست میشه

اگر مانتو سفیدی دارید، پیشنهاد می‌کنیم رنگ شال و شلوار خود را هماهنگ با هم انتخاب کنید. می‌توانید شال و شلوار سیز سدری یا یشمی را به خوبی با مانتو سفید ست کنید. همچنین شال و شلوارتان را می‌توانید از بین رنگ‌های خاکی یا طوسی، نارنجی، مشکی انتخاب کنید. رنگ‌های صورتی، سبز و آبی پاستیلی هم انتخاب مناسبی برای یک مانتو تابستانی سفید رنگ هستند. اگر تمایل دارید مانتو سفید خود را با رنگ آبی ست کنید و استایل اسپرت داشته باشید، بهترین انتخاب شلوار جین آبی است. کتانی و شال آبی این ترکیب را به خوبی کامل می‌کنند. اگر مانتوی شما مانتو کتی سفید رنگ است، می‌توانید آن را با یک شلوار بگ یا نیم بگ سفید رسمی و یک روسری کوچک، هماهنگ با رنگ بلوزی که زیر کت می‌پوشید ست کنید. برای مانتو کتی سفید شلوار جین جذب ذغالی هم انتخاب مناسبی است.

سخن آخر

هرگز در خریدن لباس سفید شک نکنید. این رنگ نماد پاکی و صداقت است و استفاده آن در پوششتان، از شما فردی قابل اعتماد و دوست داشتنی به نمایش می‌گذارد. علاوه بر آن برای ست کردن لباس سفید با دیگر لباس‌هایتان دچار دردسر نمی‌شوید. زیرا رنگ سفید قابلیت ست شدن با بیشتر رنگ‌ها را دارد. هرچند رنگ سفید، رنگی است که هرگز مد نشده و از مد نمی‌رود، اما همیشه طرفداران خاص خودش را داشته و دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن