وبلاگسبک زندگی

مکمل رنگ قرمز در لباس چیست؟

لباس های شما هر چقدر هم که شیک و زیبا باشند، اگر ترکیب رنگی مناسبی نداشته باشد، استایلتان نامناسب خواهد شد. بنابراین، یکی از اصولی که در پوشیدن لباس ها باید به آن توجه کنید، مناسب بودن رنگ های لباس با یکدیگر است. از آنجایی هم که یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار در میان بانوان و آقایان رنگ قرمز است، ست کردن رنگ های دیگر با آن بسیار اهمیت خواهد داشت. به همین منظور، در این مقاله به مکمل رنگ قرمز در لباس پرداخته و شما را با ترکیب رنگ های مناسب برای آن آشنا خواهیم کرد.

رنگ قرمز با چه رنگی ست می شود؟

اگر سوال شما این است که رنگ قرمز با چه رنگی ست می شود و ست کردن رنگ قرمز در لباس به چه شکل است، در ادامه با ما همراه باشید. در ادامه مقاله به مکمل رنگ قرمز در لباس پرداخته و شما را با ترکیب رنگی های فوق العاده‌ برای این رنگ پرقدرت آشنا خواهیم کرد:

دختر با لباس قرمز و مشکی

رنگ مشکی

یکی از بهترین و شیک ترین استایل هایی که می توانید با رنگ قرمز داشته باشید، ترکیب رنگ مشکی و قرمز است. اگر بلوز یا مانتو قرمز دارید، از روسری و شلوار مشکی استفاده کرده و در کنار آن رنگ کیف و کفش خود را نیز مشکی انتخاب کنید. همچنین، می توانید مانتو و شلوار خود را مشکی انتخاب کرده و تنها روسری یا شال خود را قرمز انتخاب کنید. آقایان نیز، می توانند در کنار بلوز یا تیشرت قرمز، از شلوار و کفش مشکی استفاده کنند.

رنگ طوسی

رنگ طوسی از جمله رنگ های خنثی است و یکی از بهترین رنگ ها برای رنگ قرمز محسوب می‌شود. پیشنهاد می شود تا شما بانوان لباس ها از جمله کت و شلوار را طوسی انتخاب کرده و آن را با یک شال، کیف و کفش قرمز ست کنید. همچنین، می توانید در کنار این استایل از یک کمربند قرمز استفاده کرده و جذابیت استایل خود را دو چندان کنید.

رنگ سفید

اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید که لباس قرمز با چه رنگی ست میشه، باید بگوییم که رنگ سفید یکی از بهترین گزینه ها برای آن است. رنگ سفید خنثی بوده و جذابیت و قدرت رنگ قرمز را کاملا حفظ می کند. بهتر است خانوم ها کت و شلوار سفید را با کیف، کفش و روسری قرمز ست کنند. همچنین، اگر سوال شما این است که مانتو رنگ قرمز با چه رنگی ست میشه، باید بگوییم که برای این رنگ مانتو می توانید از شال و شلوار سفید کنید.

رنگ خاکی

رنگ خاکی از جمله رنگ های گرم محسوب می شود و انتخاب آن در کنار رنگ قرمز بسیار مناسب است. اگر بانویی شیک پوش هستید و می خواهید خاص و جذاب به نظر برسید، مانتویی خاکی رنگ را با شال، کیف و کفش قرمز ست کنید. اگر هم تمایل دارید تا استایلی شیک و مردانه داشته باشید، بلوز قرمز را با شلوار خاکی ست کنید.

دختر و پسر با لباس قرمز

رنگ خردلی

شاید در تصور اولیه انتخاب رنگ خردلی در کنار قرمز نامناسب به نظر برسد، اما این رنگ به جذابیت رنگ قرمز کمک کرده و استایل فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند. اگر می‌خواهید خانومی شیک و خوش سلیقه باشید، این دو ترکیب رنگ را حداقل یکبار امتحان کنید. برای مثال، شما بانوان می توانید بلوز قرمز با شلوار خردلی را برای استایل‌های دورهمی انتخاب کنید. برای استایل‌های روزمره و خارج از خانه نیز از شلوار مشکی، مانتو خردلی، کیف، کفش و شال قرمز استفاده کنید.

رنگ سبز پررنگ

اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید که رنگ قرمز با چه رنگی زیباست، ما رنگ سبز پررنگ را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ متضاد رنگ قرمز است و انتخاب آن در کنار قرمز بسیار هوشمندانه خواهد بود. برای استایل های مهمانی و دورهمی یک بلوز قرمز را با یک شلوار سبز ست کنید. همچنین، شما می توانید برای مانتو و شلوار سبز از شال، کیف و کفش قرمز استفاده کنید. آقایان نیز می توانند بلوز قرمز را با شلوار سبز ست کنند.

رنگ سفید و مشکی

اگر تمایل دارید از ۳ ترکیب رنگ استفاده کنید، رنگ قرمز، مشکی و سفید را انتخاب کنید. به عنوان مثال شما می توانید مانتو قرمز را با شلوارسفید و شال و روسری مشکی ست کنید. همچنین، شما می توانید از مانتو قرمز، شلوار مشکی و شال سفید استفاده کنید.

دختر با لباس چهار خونه قرمز

استایل جین

استایل جین از آن دسته از استایل هایی است که با هر رنگی ست می شود. از رنگ زرد و سفید گرفته تا قرمز و بنفش، همه و همه با استایل جین ست شده و یک تیپ فوق‌العاده را آماده می کنند. به همین منظور، پیشنهاد می کنیم اگر دورهمی و مهمانی زنانه ای در پیش دارید، از یک بلوز قرمز و شلوار لی استفاده کنید. برای خارج از خانه نیز از یک مانتو و شلوار لی با شال قرمز استفاده کنید. آقایان خوش سلیقه هم می توانند بلوز قرمز را با شلوار لی، یا بلوز و شلوار لی را با کفش و کمربند قرمز ست کنند. بنابراین، اگر لباس رنگ قرمز و جین در خانه دارید، بهترین استایل خود را با آن‌ها امتحان کنید.

برای لباس های قرمزتان بهترین رنگ را انتخاب کنید…

رنگ قرمز نماد قدرت است و لباس هایی با این رنگ به افزایش اعتماد به نفس در افراد کمک می کنند. اگر شما هم به رنگ قرمز علاقه داشته و می خواهید استایلی با قدرت و جذاب داشته باشید، باید با اصول ست کردن رنگ قرمز آشنا باشید. به همین منظور، ما در این مقاله به مکمل رنگ قرمز در لباس پرداخته و شما را با ترکیب رنگی های جذاب برای این رنگ آشنا کردیم. امیدواریم که مقاله تهیه شده موردتوجه شما قرار گرفته باشد و شما را در انتخاب یک استایل شیک راهنمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *