رپورتاژ اگهی

نصب دوربین مداربسته با فروشگاه ایران هایلوک

تجهیزات نظارتی در جهان در سه مرحله تقسیم می شود. اگر قصد تجهیز فضا را دارید، باید به ترتیب مراحل زیر عمل کنید:

فرق نمی کند محصولات کدام برند را تهیه می کنید، در فروشگاه ایران هایلوک، نمایندگی رسمی هایک ویژن محصولات برند و معتبر به فروش می رسد. محصولات برند و معتبر در ایران توسط شرکتهای معتبر گارانتی دهنده وارد می شود و به نمایندگی های رسمی آن برندها عرضه می شود. فروشگاه ایران هایلوک به نشانی وبسایت www.iranhilook.com  تمام محصولات را با گارانتی معتبر عرضه می کند و از همان گام نخست یعنی مشاوره و مرحله بعد فروش و در نهایت نصب دوربین مداربسته در کنار کاربران خواهد بود.

خوب است بدانید دو برند هایک ویژن و هایلوک در جهان به عنوان بهترین دوربین مداربسته شناخته می شوند.

هایلوک و هایک ویژن را از فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید و اطمینان داشته باشید این فروشگاه «جلب اعتماد مشتری»، «پاسخگویی سریع» و «تضمین اصالت کالا» را سه اصل اولیه کار خود می‌داند.

چرا ایران هایلوک؟

نصب دوربین مداربسته را از فروشگاه ایران هایلوک بخواهید. این عنوان مقاله ای است که شما را برای یک نصب بی نقص راهنمایی می کند و به شما مشاوره می دهد. اگر تا به حال هیچ اطلاعاتی در زمینه فعالسازی تجهیزات نظارتی ندارید، شاید تصور کنید با قرار دادن دوربین مداربسته در فضای موردنظر به تنهایی می توانید به تصویری که می خواهید برسید اما این فقط بخش کوچکی از کار است. راهنمای نصب وبسایت فروشگاه ایران هایلوک مشخص می کند شما برای فعالسازی یک تجهیزات نظارتی کامل باید مراحل زیر را طی کنید و بابت آنها هزینه بپردازید:

  • نصب دوربین مداربسته(تنظیم و جایگذاری)
  • نصب دستگاه(وصل کردن هارد، آغاز کار و آموزشهای مرتبط)
  • کابل کشی(به همراه داکت کشی و فلکسی کشی در صورت نیاز)
  • نصب سوئیچ(فقط برای تکنولوژی تحت شبکه و همراه با آن دسته دستگاه های بدون پی او ای)
  • جاگذاری رک و باکس(در صورت نیاز)
  • انتقال تصویر بر روی گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی(در صورت نیاز)

افزون بر دو برند هایک ویژن و هایلوک، فروشگاه ایران هایلوک واردکننده برند نگرون و نیکسون هم هست و یک فروشگاه فروش لوازم و تجهیزات امنیتی است که محصولات آن شامل دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های ضبط و پخش و تجهیزات نظارتی است. «ایران هایلوک» دارای بیش از یک دهه تجربه فروش در این زمینه است وحدود ۴ سال فعالیت خود را به صورتی اینترنتی انجام می دهد. «ایران هایلوک» گستره‌ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه  می کند.

تمام موارد ذکرشده در کنار هم جزو ملزومات نصب سیستم نظارتی است و هر کدام مکمل یکدیگرند.

بهترین نصب کدام است؟

به طور کلی در فروشگاه ایران هایلوک، با تجربه ترین و زبده ترین کارشناسان نصب همراه کاربران خواهند بود تا پس از خرید برای فعالسازی و راه اندازی این کار را بر عهده بگیرند و آن را به بهترین شکل اجرا کنند. شما می توانید برای مشاوره، خرید و دریافت خدمات نصب با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۶۶۷۳۵۵۴۴ یا شماره تلفن همراه ۰۹۹۰۱۲۲۰۰۳۰ تماس بگیرید. در نظر داشته باشید یک نصب خوب دارای ویژگی های زیر است:

تمیز بودن کار و کابلکشی با حداقل میزان متراژ مورد نیاز

اتصال مستحکم تا قطع شدن ارتباط به حداقل ممکن برسد

قرارگیری دوربین مداربسته در بهترین زاویه ممکن برای پوشش هرچه بهتر فضا

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که در زمینه تجهیزات نظارتی و دوربین مداربسته هیچ سررشته ای ندارید، قطعا باید این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید نصب خوب را از فروشگاه ایران هایلوک بخواهید.

فعالسازی تجهیزات به چه شکل است؟

شما از طریق «ایران هایلوک» به راحتی می‌توانید مشاوره بگیرید، دوربین و تجهیزات خریداری کنید و کار نصب را به کارشناسان این مجموعه بسپارید.

همچنین پس از تکمیل فرایند تهیه تجهیزات می‌توانید نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۹۰۱۲۲۰۰۳۰ با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک در میان بگذارید.

شماره تلفن ثابت ۰۲۱۶۶۷۳۵۵۴۴ نیز پاسخگوی شما کاربران خواهد بود.

 

مهمترین کار در فرایند نصب، قرار دادن دوربین مداربسته در جای موردنظر است که شامل تنظیم زاویه دید و جایگذاری می شود. دستگاه ها با قابلیت اتصال تعدادهای متفاوت هارد، مغز متفکر یک سیستم نظارتی محسوب می شود که کارشناس نصب موظف است کار راه اندازی و آموزشهای لازم را به کاربر تحویل دهد. همچنین نصب سوئیچ و قرار دادن آن در بین مسیر کابلکشی دوربین های مداربسته یکی از ارکان مهم در فرایند نصب محسوب می شود.

کابلکشی، داکت کشی و فلکسی کشی

برای راه اندازی سیستم نظارتی در فرایند نصب، کابل کشی یکی از ارکان مهم به شمار می رود اما داکت کشی و فلکسی کشی لزوم چندانی ندارد و بدون آنها هم کار راه اندازی و فعالسازی انجام خواهد شد. برای آنکه اتصالات مستحکم و بدون خرابی صورت بگیرد، باید فرایند کابل کشی و اتصالات به بهترین شکل صورت بگیرد. پس از آن برای افزایش طول عمر و حفظ زیبایی، کاربر می تواند درخواست داکت کشی و فلکسی کشی کند. درنظر داشته باشید، در فروشگاه ایران هایلوک می توانید هرکدام از موارد بالا را از برندهای زیر و تکنولوژی های نامبرده تهیه کنید:

کابل تصویر، برق یا ترکیبی برای تکنولوژی آنالوگ که نیاز به اتصالات و سیم آداپتوری هم دارد.

کابل شبکه از برند نگزنس یا هایک ویژن برای تکنولوژی تحت شبکه که نیاز به اتصال سوکت شبکه هم دارد.

آداپتور در میزان آمپرهای متفاوت بسته به تعداد دوربین مداربسته در تجهیزات نظارتی

داکت در سایزهای مختلف

فلکسی در سایزهای مختلف

جایگذاری رک

رک در ابعاد متفاوت وجود دارد و یک محفظه فلزی و شیشه ای است که معمولا در آن دستگاه و سوئیچ قرار می گیرد و در آن هم قفل می شود تا از دسترس همگان خارج شود. این مورد یکی از موارد غیرحیاتی در فرایند نصب به شمار می رود و در صورت درخواست کاربر خریداری شده و توسط کارشناس نصب نیز نصب خواهد شد.

انتقال تصویر

گاهی ممکن است کاربر بخواهد وقایعی را که توسط دوربین های مداربسته شکار می شود را در گوشی تلفن همراه خود یا رایانه شخصی اش ببیند. در این مواقع باید از کارشناس نصب درخواست کند تا این کار را برایش انجام دهد. باید کاربر در نظر داشته باشد نرم افزارهای مورد نیاز برای انجام این فرایند را بر روی موبایل یا کامپیوترش نصب داشته باشد. پس از آن مراحل تکمیلی توسط کارشناس نصب انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید برندهای متفاوت و دستگاه های مختلف نیازمند دانلود نرم افزار مخصوص به خودش است که به شرح زیر معرفی می شوند:

نرم افزار iVMS -4200 برای دسکتاپ مخصوص برندهای هایک ویژن و هایلوک

نرم افزار Hik-Connect برای موبایل مخصوص برندهای هایک ویژن و هایلوک

نرم افزار XMEye برای موبایل مخصوص برندهای نگرون و نیکسون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *