تکنولوژیوبلاگ

سرور مجازی خارجی ارزان از کجا بخریم؟

در صورتی که وبسایت و یا خدماتی بر بستر اینترنت داشته باشید و یا اینکه بخواهید خدمات خود را از طریق اپلیکیشن و به صورت نرم‌افزار بر روی گوشی های هوشمند نظیر اندروید و iOS ارائه دهید، نیاز دارید که کاربران به محصولات و اطلاعات شما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در بستر اینترنت دسترسی داشته باشند که سرور های مجازی در این امر بهترین گزینه هستند. ما در این مقاله قصد داریم ضمن آشنا نمودن شما با تعریف سرور مجازی و شرح کاربرد های آن، یکی از بهترین ارائه دهنده های سرور مجازی را خدمت شما معرفی کنیم تا بدون نگرانی و با اطمینان کامل سرور مجازی مورد نیازتان را با قیمتی منصفانه و کیفیت بالا خریداری و استفاده نمایید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی که همچنین با نام VPS مخفف عبارت Virtual Private Server شناخته می‌شود، یک بستر آنلاین برای قرارگیری داده‌ها و اطلاعات وبسایت از هاست در شبکه اینترنت جهانی است که به صورت مجازی در اختیار وبسایت‌ها قرار می‌دهند. امروزه تمام کسب‌وکارها می‌توانند برای وبسایت خود سرور مجازی خریداری نموده و از آن برای میزبانی وبسایت خود استفاده نمایند. استفاده از یک سرور مجازی خوب برای شما برخی مزایا خواهد داشت که در ادامه به توضیحات بیشتری از این مزایا خواهیم پرداخت.

با انواع سرور مجازی آشنا شوید!

سرور های مجازی را می‌توان با توجه به نوع کاربری و همچنین موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر و سرور به انواع مختلفی طبقه بندی نمود. برای مثال چنانچه بخواهید از سرعت بالای اینترنت سرور های مجازی در بازار بورس و خرید و فروش اوراق بهادار استفاده نمایید بهترین گزینه شما استفاده از سرور مجازی با موقعیت جغرافیایی ایران می‌باشد که کمترین فاصله را با وبسایت های کارگزاری داشته و سرعت و کیفیت بالا را با قیمت مناسب برای کاربران عرضه می‌نماید.

چنانچه تریدر هستید و قصد انجام معاملات در بازار های مالی بین المللی را دارید و نیاز دارید که بدون واسطه به سایت هایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند، نظیر صرافی بایننس و فارکس دسترسی داشته باشید، طبعا دیگر استفاده از سرور مجازی ایران منطقی نمی‌باشد و باید موقعیت جغرافیایی سرور شما در خارج از کشور باشد.

در یک دسته بندی متفاوت‌تر می‌توان سرور های مجازی بر پایه لینوکس و سرور های مجازی ویندوز را معرفی نمود. گرچه در مجازی‌ساز مورد استفاده در این سرور ها تنظیمات برای نصب سیستم عامل ها در اکثر موارد مشابه هستند در بررسی تخصصی‌تر، این سیستم عامل ها کاربرد های متفاوتی را دارند که هر کدام با توجه به نیاز کاربران انتخاب می‌شوند.

معیار های مهم هنگام خرید سرور مجازی

سخت‌ افزار

برای خرید سرور مجازی، اطمینان حاصل نمایید که شرکت ارائه دهنده سرور، از جدیدترین و بهترین تجهیزات سخت‌افزاری استفاده می‌کند.

تامین امنیت

یکی از ویژگی های مهمی که ارائه دهنده های سرور مجازی باید داشته باشند، تأمین امنیت برای مشتریان است. خطر حمله به سرور از سوی افراد سودجو همیشه وجود داشته و زمانی که امنیت وجود نداشته باشد، هر لحظه امکان از دست رفتن اطلاعات سایت و سرور وجود دارد.

قیمت مناسب

قیمت مهم‌ترین عاملی است که همه ما هنگام خرید سرور مجازی در نظر می‌گیریم. میزان قیمت سرور به نیازی که از کسب و کارتان دارید مربوط می‌شود. مثلا اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید قطعا باید از یک سرور مجازی با فضای زیاد و پهنای باند بالا و امکانات پیشرفته استفاده نمایید و همچین سرویسی ارزان قیمت نخواهد بود، چرا که کیفیت را نمی‌توانید با هزینه کم به دست بیاورید.

شما می‌توانید سرور های مجازی را در انواع پلن ها مقایسه نمایید. تفاوت قیمت پلن ها به منابع سخت افزاری یعنی میزان RAM، CPU و فضای ذخیره سازی سرور مجازی شما و همچنین ترافیک، پهنای باند، موقعیت جغرافیایی VPS و خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده سرور مجازی وابسته می‌باشد.

سرور های مجازی قابلیت های مختلفی را برای شما فراهم می‌کنند که در حالت عادی و با تهیه هاست به این امکانات دسترسی نخواهید داشت. سرور های مجازی با توجه به دسترسی مستقیم شما به سیستم عامل و کلیه‌ی منابع ، امکانات متنوعی را برای شما مهیا می‌کنند که چشم پوشی از این موارد بسیار سخت خواهد بود. در ادامه به صورت خلاصه به مهم ترین این موارد می پردازیم:

  • امکان مدیریت از راه دور سرور مجازی بسته به سیسم عامل مورد استفاده
  • امکان نصب نرم افزار های متنوع در سرور برای بهبود خدمات دهی سایت
  • بهره مندی از آی پی ثابت و اختصاصی برای انجام امور
  • محدودیت خدمات دهی به تعداد زیادی کاربر و بازدید کننده در سرور های مجازی وجود ندارد
  • هزینه و سرعت مناسب تر سرور های مجازی

سرور مجازی خارجی ارزان از کجا بخریم؟

در حال حاضر شرکت های ارائه دهنده سرور مجازی بسیاری در حال فعالیت می‌باشند که امکانات و خدمات قابل قبولی را برای مشتریان خود فراهم نموده‌اند. در میان این شرکت ها، پیدا کردن یک ارائه دهنده قابل اعتماد و به با سابقه از موارد مهمی می‌باشد که میبایستی رعایت شود.

سرو دیتا یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده سرور مجازی می‌باشد که با سال ها سابقه‌ی فعالیت در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی توانسته به کسب و کارهای زیادی این سرویس را ارائه کند. سون هاست سرور مجازی را در بخش ها و پلن های متفاوت ارائه می‌نماید.

  • سرور مجازی آلمان، فنلاند، هلند، آمریکا، ایران
  • سرور مجازی پی پال
  • سرور مجازی بایننس
  • سرور مجازی فارکس
  • سرور مجازی بلو استکس وشبیه‌ساز اندروید

در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید VPS ارزان و باکیفیت را دارید سرو دیتا گزینه مناسبی می‌باشد.

مزایای خرید سرور مجازی از مجموعه سرو دیتا

  • دسترسی به پلن های بسیار متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و خیلی سریع برای رفع تمام چالش های موجود
  • امکان دسترسی به انواع سرورهای مجازی متناسب با نیاز کاربر
  • نصب و راه اندازی بسیار سریع در کمتر از ۱۵ دقیقه
  • نصب و تحویل اتوماتیک و خیلی سریع
  • امکان انتخاب سرور های مجازی برای کوتاه مدت با هدف تست شرایط سرور مجازی
  • ۴۸ ساعت تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از کیفیت سرور خریداری شده
  • کیفیت بالا و ارائه خدمات با آپ‌تایم بالا و با بهترین شرایط

سرور مجازی سرو دیتا در قالب توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس و ویندوز سرور ۲۰۱۶ ,۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند و شما هنگام خرید VPS می‌توانید انتخاب کنید که چه سیستم عاملی برای شما نصب شود.

حال که به طور کامل مفهوم سرور مجازی را متوجه شدید و با یکی از برترین شرکت‌های خدماتی سرور مجازی آشنا شدیم، قطعا به دنبال خرید سرور مجازی ارزان برای وبسایت خود خواهید بود. برای اطلاع از شرایط و انواع پلن های سرور مجازی در مجموعه سرو دیتا می توانید به سایت اینترنتی آنها به نشانی www.sarvdata.com مراجعه کرده و از شرایط و خدمات این مجموعه مطلع گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن