وبلاگسبک زندگی

بهترين كتاب هاي انگيزشي

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که پر از آشوب و استرس است. در واقع اتفاقاتی که در اطراف ما پیش می‌آیند ممکن است اضطراب‌آور و سرسام‌آور باشند. به همین جهت برای جلوگیری از تاثیرات نامطلوبی که استرس و اضطراب، ترس و ناامیدی بر روی سیستم عصبی ما می‌‌گذارد، بهتر است از بهترین کتاب‌های انگیزشی کمک بگیریم.

واقعیت این است که  همه برای پیشرفت در زندگی و قبول شدن در آزمون‌ها و حتی برای ارتقاء شغلی نیاز به داشتن روح و روانی سالم دارند. چرا که اضطراب‌ها می‌توانند قوای جسمی و بدنی آدمی را تضعیف کنند. در این صورت هیچ انرژی و امیدی برای پیشرفت در زمینه تحصیلی، شغلی و زندگی وجود ندارد.

انگیزه می‌تواند موجب شود که حتی ضعیف‌ترین انسان‌ها بتوانند روزی به مراتب بالاتری برسند. به همین جهت کمک گرفتن از بهترین کتاب‌های انگیزشی به ما کمک می‌‌کند تا بتوانیم با انگیزه و توان بیشتری به زندگیمان در جهانی که پر از استرس و آشوب است ادامه دهیم و به هدف خود برسیم. کتاب‌های انگیزشی نقش بسیار پررنگی در این زمینه دارند، چرا که راه نجاتی برای رها شدن از سردرگمی هستند. سایت کمکدون، کمک کننده شما عزیزان برای انتخاب بهترین کتاب‌های انگیزشی است.

اطلاعاتی در مورد کتاب های انگیزشی

شاید همه‌ شما در حین انجام کاری که خسته‌تان کرده است و یا در یک روز خسته کننده که بسیار بیحال و بی‌حوصله هستید با شنیدن عبارت انگیزشی کمی به فکر فرو بروید و انگیزه بیشتر و بهتری برای انجام دادن کارهای روزمره خود داشته باشید. در واقع عبارات مثبت اندیشی و بهترین کتاب‌های انگیزشی به شما عزیزان کمک می‌‌کنند تا شما بتوانید استعدادهای درونی خود را کشف کنید و به سمت هدف‌های بی نهایت خود گام بردارید.

بهترین کتاب انگیزشی موجب می‌‌شود تا شناخت عمیقی نسبت به خودتان داشته باشید و ایجاد انگیزه زیاد در شما کمک کننده شما عزیزان برای این است که در راستای هدف خود بیشتر تلاش کنید. کتاب‌های انگیزشی به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در واقع بعضی از آنها حالت معنوی دارند به این صورت که کمک کننده خوانندگان برای داشتن زندگی بهتر و روان سالم‌تر و همچنین داشتن سبک زندگی خوب و مناسب است.

به همین جهت آن دسته از افرادی که در زندگی سردرگم شده‌اند می‌توانند با خواندن این کتاب‌های انگیزشی سردرگمی خود را از بین ببرند. گروهی دیگر از بهترین کتاب‌های انگیزشی برای آن دسته از کسانی که به دنبال پیشرفت در زندگی شخصی و یا پیشرفت تحصیلی و شغلی هستند گزینه مناسبی است چرا که این کتاب‌ها در دسته کتاب‌های رسیدن به موفقیت قرار دارند.

کتاب های انگیزشی معروف

کتاب انگیزشی گری جان بیشاب

در بعضی از مواقع که شرایط زندگی سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود متوجه می‌‌شویم که هیچ چیز به دلخواه  پیش نمی‌رود و یا هیچ چیزی سر جای خود نیست. در این صورت عصبی شده و به سرزنش خود می‌پردزیم. در واقع همین سرزنش کردن موجب می‌شود تا روح آدمی آسیب ببیند. کتاب‌های انگیزشی که وجود دارند، موجب می‌شوند تا در سخت‌ترین شرایط آدمی به خود بیاید و خودش را به فنا ندهد.

کتاب های زیادی در این زمینه نوشته شده است که یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی برای جلوگیری از سرزنش و تحقیر و جلوگیری از ناملایمات رفتاری، کتاب گری جان بیشاپ به نام خودت را به فنا نده است. در این کتاب خواننده متوجه می‌شود که به جای اینکه مدام به سرزنش خود بپردازد و نفس خود را تحقیر کند، بهتر است دست از ناملایمات‌ها و سرزنش کردن‌ها بردارد و از اضطراب خود را رها کند و با داشتن ذهنی باز به جنگیدن با سختی‌های زندگی برود.

در حقیقت سرزنش نفس، علاوه بر این که موجب بدتر شدن اوضاع می‌شود نا امیدی را در ذهن و جان آدمی بیشتر خواهد کرد. زمانی که از سرزنش و ناملایمات رفتاری رها شوید، مشاهده خواهید کرد که اضطراب‌های وجودی‌تان به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

کتاب انگیزشی هنر شفاف اندیشیدن

شناخت مهارت‌های شخصی و تقویت آن تاثیرات بسیار زیادی بر روی انگیزه آدمی دارد. بهترین کتاب‌های انگیزشی به خوانندگان کمک می‌کنند تا بتوانند خود را باور داشته باشند و به جای اتکا به دیگران به نفس خود اتکا کنند. یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی کتاب هنر شفاف اندیشیدن و آشنایی با خطاهای رایج ذهن است.

نویسنده این کتاب رولف دوبلی است که به مخاطبان گوشزد می‌کند که اشتباهات خود را بپذیرند و درک کنند و به جای تکرار مجدد این اشتباهات، از آنها فاصله بگیرند. در حقیقت اشتباهاتی که در زندگی روزمره توسط آدم‌ها اتفاق می‌افتد به جای اینکه موجب اضطراب استرس و سرزنش شود، باید درس عبرتی باشد که به آدمی اخطار دهد تا مجدد به سراغ آن نرود. اشتباهات رایج ذهن، کمک‌ کننده آدمی در رسیدن به موفقیت است.

هیچ قهرمانی بدون شکست پیروز نشده است و هیچ دانشمندی بدون اشتباه به این درجه علمی نرسیده است. رولف دوبلی نویسنده این کتاب انگیزشی فوق العاده مهم توانسته است با تغییر نگرش مخاطبان نسبت به خطاهایی که در ذهنشان پیش می‌آید این افراد را ترغیب کند تا بتوانند تصمیم گیری شفاف تری داشته باشند. اگر علاقه زیادی به بهترین کتاب‌های انگیزشی دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت کمکدون اطلاعات گسترده‌تری از این کتاب‌ها به دست آوردید.

کتاب انگیزشی هنر خوب زندگی کردن

کتاب انگیزشی هنر خوب زندگی کردن

خوب زندگی کردن و داشتن سبک زندگی سالم، بهترین راه برای داشتن بدنی سالم و اعصابی آرام و رسیدن به موفقیت است. امروزه بزرگترین سوالی که در ذهن همه انسانها حتی کسانی که درآمد زیادی دارند پیش می آید، این است که چگونه بهتر زندگی کنیم و یا چگونه شاد باشم. شاد بودن و بهتر زندگی کردن نیازمند داشتن اطلاعاتی در این زمینه است.

نویسنده این کتاب تکنیک‌هایی را آموزش داده است که با استفاده از آن مخاطبان می‌توانند سبک زندگی سالم‌تری داشته و عملکرد بهتری در زندگی داشته باشند. در واقع رولف دوبلی که نویسنده کتاب هنر خوب زندگی کردن است، ۵۲ نقطه طلایی را در مورد اصول مهم زندگی در این کتاب ارائه داده است. این نکات راهکارهای بسیار جالب و مهمی را برای داشتن زندگی شاد به مخاطبان می‌دهد.

در واقع زمانی که این کتاب را بخوانید، مشاهده خواهید کرد که برای شادتر زندگی کردن و خوب زندگی کردن، هیچ نسخه از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد. یعنی هیچ فرمولی وجود ندارد که شما با استفاده از این فرمول بتوانید شاد زندگی کنید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری راجع به بهترین کتاب‌های انگیزشی هستید، می‌توانید از سایت کمکدون استفاده کنید.

جمع بندی مقاله بهترين كتاب هاي انگيزشي

بسیاری در زندگی روزمره خود تصمیم‌هایی می‌گیرند که بخشی از آن درست و بخشی از آن اشتباه است. در ذهن ما دام‌هایی وجود دارند که ممکن است برای ما دردسر ساز باشند و ما را به سمت شکست سوق دهند. به همین جهت شناخت درست خطاهای رایج ذهن کمک کننده ما و راه نجاتی برای جلوگیری از افتادن در این تله و دام‌های ذهن است. در حقیقت در ابتدا باید خود را بپذیرید و به خود اتکا داشته باشید و زمانی که خود را باور کردید، بهترین راه‌ها و راهکارها را برای رسیدن به زندگی شاد و سبک زندگی موفق به کار بگیرید. واقعیت این است که یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به موفقیت خودباوری است.

در این مقاله به معرفی بهترین کتاب‌های انگیزشی از بهترین نویسنده‌ها پرداختیم. یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی کتاب خودت را به فنا نده و کتاب هنر خوب زندگی کردن از رولف دوبلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن