سئووبلاگ

تحلیل سئو سایت های مختلف

تحلیل سئو و بررسی نقاط قوت و ضعف وب سایت فرآیندی مهم برای حضور موثر در دنیای وب می باشد. شاید شما عالی ترین نوع محتوا و خدمات را در وب سایت خود ارائه دهید. ولی مطئمن باشید بدون ساختار دهی مناسب محتوا و عدم رعایت نکات سئو، موتورهای جستجو رتبه های خوبی را برای شما در نظر نخواهند گرفت و بازدهی مناسبی نخواهید داشت. سئو می تواند یک کسب و کار کوچک اینترنتی را شکوفا سازد و آن را به یک تجارت بزرگ تبدیل کند. سئو فرآیندی پیچیده با فاکتورهای مختلف می باشد که احتیاج به دانش تخصصی دارد، تیم حرفه ایی ” تحلیل سئو ” با چندین سال تجربه آماده کمک در جهت بهبود وضعیت سئو وب سایت شما می باشد.

تحلیل سئو الزام است، نه انتخاب!

امروزه اکثر صاحبان وب سایت ها به اهمیت سئو و پی برده اند و تلاش می کنند به بهترین نحو مؤلفه‌های سئو را رعایت کنند. رقابت سنگین برای کسب نتایج برتر در نتایج موتورهای جستجو ثابت کننده این مدعا می باشد. ترافیک حاصل از نتایج برتر موتورهای جستجو بقدری بالا می باشد که کسی نمی تواند از آن چشم پوشی نماید. %۹۰ کاربران بر روی وب سایت هایی که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل نمایش داده می شود کلیک می کنند و  جایگاه اول نیز ۳۷ درصد از از جستجوگران را میزبانی می کند. در واقع اگر شما وب سایت خود را برای موتورهای جستجتو بهینه کنید و نتایج برتر را کسب کنید، کلی ترافیک رایگان و هدفمند به وب سایت شما سرازیر می شود. ولی اگر چشم خود را بر روی سئو ببندید از وب سایت رقبای خود عقب خواهید افتاد و ممکن است باعث شکت کسب کار اینترنتی شما گردد.

تحلیل سئو سایت

سئو یا تبلیغات؟

برای بالا رفتن آمار بازدید وب سایت روش های گوناگونی مانند تبلیغات و سئو وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارند. تبلیغات آمار بازدید شما در کوتاه مدت بالا خواهد رفت ولی این نکته را نیز باید در خاطر داشته باشید که برای هر کلیک بر روی تبلیغ شما یا به عبارت دیگر برای هر بازدید کننده باید مبلغی را بپردازید که در اکثر در اوقات این کاربران به دنبال محتوای سایت شما نمی باشند و سریع وب سایت شما را ترک خواهند کرد. درست است که سئو در بلند مدت باعث افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما خواهد شد ولی هزینه آن نسبت به تبلیغات بسیار پایین تر می باشد همچنین چون کاربران با سرچ کلمه کلیدی در موتورهای جستجو به صفحه وب سایت شما رسیده اند، همان محتوایی را مشاهده خواهند کرد که به دنبال آن هستند. در کل برای بازدهی هرچه بیشتر وب سایت می توانید هر دو روش را پوشش دهید.

با وجود ابزار های رایگان تحلیل سئو، چه احتیاجی به متخصص سئو وجود دارد؟

داده هایی که ابزارهای رایگان سئو مانند گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل در اختیار کاربران قرار می دهد را می توان به داده های نوشته شد بر روی برگه آزمایش خون تشبیه کرد، همان گونه که آزمایش خون را باید پزشک متخصص ویزیت کند تا داروهای مورد نیاز مریض را تجویز نماید، تحلیل های ارائه شده توسط ابزار های سئو نیز باید توسط متخصص سئو بررسی شود تا بتواند راهی برای بهبود و حل مشکلات سئو یک وب سایت ارائه دهد. همچنبن برخی موارد سئو مانند بررسی کلی کدها و اسکیماها، آنالیز رقبا و… توسط ابزارهای سئو انجام نخواهد شد و فقط یک متخصص سئو می تواند آن ها را انجام دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *