رپورتاژ اگهی

نمایندگی تعمیرات لنوو

تکنولوژی با تمام مزایایی که دارد اما به مرور زمان و یا برخی عوامل غیر قابل پیش‌بینی دچار فرسودگی قطعات، از کار افتادگی و استهلاک می‌شود. در این بین گوشی‌ها، تبلت، لپ تاپ به دلیل اینکه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر دچار آسیب می‌شوند. از طرفی با توجه به رشد روزافزون قیمت این دست ابزار در کشورمان، جایگزین کردن نو با از کار افتاده مقرون به صرفه نخواهد بود؛ به همین دلیل بیشتر روی به تعمیر این ابزار آورده می‌شود.

در ارتباط با با تعمیر و تعویض قطعات وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، تبلت و …، قوانین و خدمات خاصی وجود دارد. اساساً، این قوانین به این  موضوع می‌پردازند که در زمان خراب شدن یک محصول الکترونیکی مانند تلفن و یا لپ‌تاپ چه اتفاقی می‌افتد؟ تعمیر این محصولات توسط چه کسانی صورت می‌گیرد؟ در پاسخ به این سؤالات این گونه پاسخ داده می‌شود که تنها انتخاب شما، مراجعه به نمایندگی‌های مجاز محصول مورد نظر است. بهترین اقدام در این مواقع مراجعه به نمایندگی‌های شرکت سازنده است، زیرا که اطلاعات این نمایندگی‌ها درباره محصول شرکت خود از سایر افراد متخصص در این زمینه بیشتر و کامل‌تر است. در ادامه قصد داریم با نمایندگی تعمیرات لنوو آشنا شویم و به معرفی  تمامی خدمات این نمایندگی‌ها بپردازیم.

تعمیرات لنوو

معرفی کمپانی لنوو

لنوو یک شرکت فن‌آوری چینی-آمریکایی  است که در زمینه طراحی، ساخت و بازاریابی لوازم الکترونیکی مصرفی،  رایانه‌های شخصی، نرم‌افزار، راه حل‌های تجاری و خدمات مرتبط محصولات تولید شده تخصص دارد. محصولات این شرکت شامل لپ‌تاپ، رایانه‌های لوحی، تلفن‌های هوشمند، سرورها، ابر رایانه‌ها، دستگاه‌های ذخیره‌سازی الکترونیکی، نرم افزار‌ها و تلویزیون‌های هوشمند است.

Lenovo در ۱ نوامبر ۱۹۸۴ به عنوان Legend توسط تیمی از مهندسان آکادمی‌علوم چین در پکن تأسیس شد. با سرمایه اولیه تنها ۲۰۰۰۰۰ یوان، (۲۵۰۰۰ دلار آمریکا)، رئیس مؤسسه لنوو، لیو چوانژی، به همراه ۱۰ هم فکر خود، شرکت لنوو را با بودجه آکادمی چین راه‌اندازی کرد. این شرکت که در ابتدا در زمینه تلویزیون تخصص داشت، به سمت تولید و بازاریابی کامپیوترهای شخصی  مهاجرت کرد.

لنوو در بیش از ۶۰ کشور فعالیت دارد و محصولات خود را در حدود ۱۸۰ کشور به فروش می‌رساند.  نمایندگی تعمیرات لنوو،  برای ارائه انواع خدمات این شرکت در سطح جهان وجود دارد. هدف اصلی  ایجاد نمایندگی تعمیرات لنوو علاوه‌بر تعمیر محصولات لنوو انجام امور مربوط به گارانتی نیز است. مقر جهانی شرکت لنوو در پکن چین واقع شده است و مقر عملیاتی آن در موریسویل، کارولینای شمالی، ایالات متحده است.

نمایندگی تعمیرات لنوو

همانطور که گفته شده نمایندگی تعمیرات لنوو به منظور ارائه انواع خدمات مرتبط با محصولات این کمپانی فعالیت می‌کند. نمایندگی لنوو در ایران نیز وجود دارد و  این مراکز در شهر‌های مختلف واقع شده است. به‌طور کلی نمایندگی تعمیرات لنوو در کلان شهر‌های کشور قرار گرفته است و برای استفاده از خدمات آن می‌توانید به شهر‌هایی از جمله تهران، کرج و اصفهان مراجعه کنید. خدمات مربوط به این نمایندگی‌ها تمامی محصولات شرکت لنوو را شامل می‌شود.

شرکت Lenovo مجموعه‌ای جامع از خدمات را  ارائه می‌دهد که از چرخه عمر کامل محصولات خریداری شده توسط شما پشتیبانی می‌کند. بخشی از خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو در ایران شامل، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات،  بررسی عیوب، تعویض قطعات و ارائه گارانتی و تمدید آن است. ارائه خدمات منحصربه‌فرد توسط افراد متخصص واقع در نمایندگی تعمیرات لنوو باعث بهره‌برداری بیشتر و کاهش هزینه‌های تعمیرمی‌گردد. دلیل اصلی بهره‌برداری بیشتر از طریق مراجعه به نمایندگی لنوو، شناخت کامل محصولات توسط متخصصین و استفاده از قطعات باکیفیت و درجه یک است. افراد حاضر در این نمایندگی‌ها به‌صورت همه روزه در حال ارائه خدمات و راهنمایی مشتریان هستند، به همین منظور بررسی و عیب‌یابی محصولات در مدت زمان کوتاه‌تری صورت می‌گیرد.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو

از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات لنوو شامل موارد زیر است:

  • تمدیدات گارانتی

بهترین کار  برای جلوگیری از هزینه‌های غیرمنتظره و مختل شدن بودجه، این است که گارانتی خود را هر چند وقت یکبار تمدید نمایید. تمدید گارانتی محصولات لنوو توسط نمایندگی تعمیرات لنوو صورت می‌گیرد. هدف از تمدید گارانتی محصولات الکترونیکی، بهره‌وری هزینه‌ها، افزایش سطح خدمات ارائه شده و در نهایت رضایت حداکثری کاربران است که توسط نمایندگی لنوو صورت گرفته است. به‌طور کلی گزینه‌های گارانتی لنوو با انعطاف زیادی طراحی گردیده است. به این صورت که موارد زیادی را شامل می‌شود و به‌عنوان یک گارانتی استاندارد شناخته شده است.

  • ارتقاء گارانتی

ارتقاء گارانتی مشتریان را قادر می‌سازد تا زمان پاسخگویی و سطح خدمات را برای مطابقت با نیازهای پشتیبانی ضروری تغییر دهند. دستیابی به حداکثر زمان و بهره‌وری جز موارد ارتقا گارانتی هستند. بسته به سخت افزار خود می‌توانید سرویس خدمت‌رسانی محصول خود را به تعمیر توسط مشتری و در محل ارتقا دهید.

تعمیر در محل و تعمیر سخت افزار مورد نظر توسط مشتری زمانی قابل انجام است که نمایندگی تعمیرات لنوو تشخیص دهد که محصول مورد نظر شما از طریق تلفن و با راهنمایی مشاوران و کارشناسان مجموعه قابل حل است. در غیر این صورت یک تکنسین برای انجام خدمات به محل اعزام می‌شود و خدمات مربوط به گارانتی توسط این تکنیسن انجام می‌گیرد.

  • گارانتی باتری

در لیست خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات لنوو، امکان تعویض باتری تا ۳ سال در صورت خرابی باتری نیز وجود دارد. برای سخت افزار‌هایی مانند لپ‌تاپ، تلفن، تبلت، نوت بوک و … عمر طولانی باتری فقط یک ویژگی نیست، بلکه یک ضرورت است که به شما کمک می‌کند در طول روز بتوانید از محصول خود استفاده نمایید.  به همین دلیل گارانتی باتری به‌صورت یک سرویس جداگانه در نظر گرفته شده است. با افزایش گارانتی یک ساله باتری به ۳ سال، از باتری رایانه‌های شخصی خود در برابر تخریب و خرابی‌های احتمالی محافظت کنید. به‌طور کلی محصولات لنوو از شرایط خوبی در این زمینه برخوردار هستند و گارانتی باتری یکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط این شرکت و نمایندگی لنوو است. تکنسین‌های دارای گواهی Lenovo بالاترین کیفیت تعمیر را برای رایانه شما تضمین می‌کنند و در صورتی که باتری پوشش داده شده حداقل استانداردهای عملکرد را برآورده نکند، باتری را تعویض می‌نمایند. تعویض باتری یکبار تحت عنوان گارانتی صورت می‌گیرد.

  • حفظ و نگهداری درایو

اگر هارد دیسک شما از کار بیفتد، لازم است قبل از تحویل کامپیوتر برای تعمیر به نمایندگی تعمیرات لنوو، درایو معیوب را نگه دارید. با سرویس Keep your Drive Lenovo، در صورت خرابی درایو، شرکت لنوو خدماتی را برای ردیابی اطلاعات آن انجام می‌دهد تا در نهایت اطلاعات حدف شده با رعایت تمام حقوق قانونی بازگردانده  شوند. کارکنان فناوری اطلاعات شرکت لنوو، مسئول انجام این قبیل فعالیت‌ها هستند.

 

نمایندگی خدمات لنوو در ایران

همانطور که گفته شده نمایندگی‌های شرکت  لنوو در سراسر کشور وجود دارند و برای استفاده از خدمات این نمایندگی‌ها می‌توانید به‌صورت حضوری و یا با برقراری تماس اقدام نمایید. خدمات نمایندگی تعمیرات لنوو در ایران نیز به‌صورت ۲۴ ساعته صورت می‌گیرد و برای انجام امور مربوط به گارانتی و تعمیر محصول مورد نظر خود می‌توانید در هر زمان به این نمایندگی‌ها مراجعه کنید. نمایندگی  لنوو تهران  به‌عنوان یکی از برترین نمایندگی‌های موجود در ایران شناخته می‌شود. تعمیرات انواع لپ‌تاپ، نوت بوک، تبلت و … در این نمایندگی صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از سایر خدمات این مجموعه می‌توانید با مشاوران و کارشناسان نمایندگی لنوو تهران تماس حاصل کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *