وبلاگسبک زندگی

مشکی با چه رنگی ست میشه؟

در این که مشکی یک رنگ فوق‌العاده شیک است شکی نیست و از آیتم‌های ضروری برای کمد لباس هر شخصی  است. زیرا که رنگ مشکی مکمل همه رنگ‌ها می‌باشد. این رنگ با توجه به تناژ رنگی که دارد می‌تواند هم در طیف سرد و هم گرم قرار گیرد. بهترین مکمل برای رنگ مشکی رنگ‌های متضاد با آن هستند مانند رنگ سفید و خاکستری روشن.

از دیگر نکاتی که در هنگام ست کردن با رنگ مشکی باید بدان توجه کنیم، ایجاد یک تعادل مناسب هنگام جفت کردن آن با رنگ‌های دیگر است. از جمله رنگ‌هایی که با مشکی بسیار زیبا می‌شوند می‌توان به سبز، سفید، قرمز، صورتی، زرد، کرم و غیره اشاره کرد. ما در ذیل به چند رنگ که با مشکی بسیار هم‌خوانی دارند اشاره کرده‌ایم.

 

مشکی و سفید: یک تضاد شدید

وقتی صحبت از بهترین رنگ‌های مکمل هم در میان باشد، یکی از انتخاب‌ها قطعا سیاه و سفید است. ترکیب سفید و سیاه یکی از ترکیب‌های رایج است که معمولا برای ست‌های رسمی استفاده می‌شود. با انتخاب این‌ دو رنگ کنار هم استایل بسیار شیکی را خلق خواهید کرد.

همانطور که می‌دانید رنگ سفید متضاد رنگ مشکی است،‌ترکیب این دو رنگ با هم تضاد خارق العاده‌ایی را به وجود می‌آورد و ظاهری شیک و رسمی به شما می‌دهد. حتی اگر سیاه و سفید بهترین رنگ برای شما نباشد، راه‌های زیادی برای ست کردن این دو وجود دارد که ظاهری منحصر به فرد برای شما به ارمغان خواهد آورد. با این ترکیب مانند الماس درخشان خواهید شد.

دختر لباس مشکی با کتاب در دست وسط جنگل

ترکیب مشکی با قهوه‌ای

مشکی و قهوه‌ای ترکیب دیگری است که بسیاری از افراد از آن اجتناب می‌کنند. اما، در واقع ست کردن آنها با هم بسیار آسان است. ترکیب این دو رنگ ظاهری شیک و برجسته را ایجاد می‌کند.

تنها نکته کلیدی برای داشتن ظاهری مناسب هنگام جفت کردن این دو رنگ با هم این است که لباس مشکی خود را با چه لباس قهوه‌ای می‌خواهید بپوشید. یک راه آسان برای داشتن ظاهری زیبا، پوشیدن یک کت یا ژاکت قهوه‌ای همراه با  شلوار جین مشکی است. رنگ‌های اصلی خود را مشکی و قهوه‌ای انتخاب کنید و اگر لازم بود سایه‌‌های خنثی و خاکی دیگری به آن اضافه کنید. همچنین شما می‌توانید کفش قهوه‌ای را با شلوار مشکی بپوشید.

ترکیب مشکی و زرد

در حالی که استفاده از رنگ زرد می‌تواند با رنگ‌های روشن، مانند آبی آسمانی کاملاً شگفت انگیز به نظر برسد، یک راه ساده‌تر برای ست کردن با زرد، استفاده از پالت خنثی است. مشکی، سرمه‌ای، برنزه و سفید همگی در برابر زرد عالی به نظر می‌رسند. رنگ زرد از رنگ‌های گرم است. ترکیب این رنگ با رنگ مشکی جزو ترکیبات شناخته شده است، اما معمولا سعی بر این است که در هنگام جفت کردن این دو رنگ با هم از رنگ زرد کمتر استفاده شود.

هنگام استفاده رنگ مشکی با رنگ زرد، رنگ زرد بیشتر نمایان خواهد شد. طلایی و نارنجی رنگی مشابه زرد دارند و می‌توانند به همان اندازه با مشکی خوب عمل کنند. از نکات کلیدی این نوع ظاهر این است که یا از زرد فوق‌العاده روشن استفاده شود و یا تنها یک آیتم، مثلا تنها شلوار یا کت را زرد انتخاب کنید و بقیه استایل شما مشکی باشد.

دختر با لباس مشکی کنار میز و نیمکت

تر کیب مشکی و خاکستری

خاکستری از رنگ‌هایی است که در ترکیب با مشکی بسیار عالی است، زیرا هر دو از یک دسته رنگ (زمستانی) هستند، بنابراین به خوبی در کنار هم می‌نشینند. اگر می‌خواهید استایل شیک‌تری داشته باشید، از خاکستری روشن استفاده کنید، چون با مشکی تضاد خوبی دارند.

همچنین رنگ خاکستری متوسط و ذغالی هم میتوانند به همان اندازه خوب باشند، اما در هنگام استفاده از این دو رنگ با مشکی باید یک تضاد در جای دیگر استفاده کنید مانند یک الگوی رنگارنگ روی پیراهن.  تمام این ترکیب‌ها جفت رنگ خارق‌العاده ای با مشکی می‌باشند. نمی‌توانم تعداد دفعاتی که مردانی را با شلوار جین مشکی و پیراهن خاکستری بیرون دیده ام، بشمارم. دلیل آن هم این است که این ترکیب بسیار خوب عمل می‌کند.

ترکیب مشکی و آبی

آبی زمانی که با مشکی پوشیده شود یک رنگ بحث برانگیز است، اما می‌تواند در عین حال به زیبایی هم ست شود. شاید برخی بگویند آبی و مشکی هرگز نباید با هم پوشیده شوند اما ما معتقدیم این دو رنگ ترکیبی برای استایل شما لازم است. آبی و مشکی زمانی بهترین عملکرد را دارند که بین این دو کمی تضاد وجود داشته باشد.

همچنین آبی روشن تا سرمه‌ای متوسط می‌تواند به خوبی با مشکی ست شود. یک مثال واضح از این جفت کردن این است که شما شلوار جین کمی تیره خود را با یک تی شرت یا ژاکت مشکی بپوشید. اما می‌تواند به روش‌های دیگری نیز این دو رنگ را ست کنید. به عنوان مثال، پوشیدن شلوار جین مشکی با یک کت جین آبی، یا ست کردن شلوار مشکی با پیراهن آبی روشن برای محل کارتان.

سلفی گرفتن دوتا دختر سیاه پوش با یه پسر کنار ماشین

ترکیب مشکی با سبز

یک راه آسان برای پوشیدن سبز، ست کردن این رنگ قوی با یک رنگ خنثی است. می‌توانید با شلوارهای سفید، مشکی یا سرمه‌ای کوتاه ست کنید یا یک شلوار سبز را با یک بلوز ملایم‌تر بپوشید. همانطور که قبل‌تر هم گفتیم رنگ مشکی با تمام رنگ‌ها ترکیب می‌شود و این رنگ را می‌توانیم به راحتی با سبز جفت کنیم. بسیاری از مردم از پوشیدن رنگ سبز اجتناب می‌کنند زیرا نمی‌دانند این رنگ را باید چطور ست کنند.

در ترکیب مشکی با سبز از پوشیدن رنگ‌های دیگر به جز رنگ‌هایی با سایه‌های سبز یا رنگ‌های خنثی مانند سفید خودداری کنید. نکته دیگر اینکه حتی‌الامکان رنگ سبز روشن باشد، زیرا ترکیب رنگ مشکی با رنگ‌های روشن استایل زیباتری را خلق می‌کند.

ترکیب رنگ مشکی با قرمز

رنگ قرمز در مقایسه با رنگ‌های قبلی هیجان انگیزتر است. این رنگ نشان دهنده زندگی، قدرت و آتش است. ترکیب رنگ مشکی با قرمز ذاتاً از نظر زیبایی‌شناختی ترکیبی قدرتمند است و می‌توان آن را بعد از رنگ سفید دومین رنگ زیبا برای ست کردن با مشکی در نظر گرفت.

اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که در ترکیب استایل قرمز با مشکی باید رنگ قرمز به نسبت مشکی کمتر باشد تا استایل برجسته ای داشته باشید. گاه در ترکیب این دو رنگ با هم کمی رنگ سفید هم اضافه می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان به کمربند یا کروات سفید یا حتی طرح هایی سفید بر روی تی شرت یا کروات اشاره کرد.

جمع بندی

همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم مشکی از رنگ‌های کلاسیک و جذاب است و به خوبی با رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شود. سبک و استایل مشکی هرگز از مد نمی‌افتد. همچنین از رنگ‌هایی است که ست کردن با آن بسیار راحت است.

و نکته آخر اینکه از زیور آلات در استایل مشکی خود غافل نشوید. رنگ مشکی برای ست کردن با انواع اکسسوری‌ها بسیار مناسب است. تنها استفاده از یک کمربند با سگک طلایی با لباس مشکی شما ظاهری بسیار جذاب به استایل شما خواهد داد. اکسسوری‌های طلایی، نقره‌ای سفید و صورتی با لباس مشکی کاملا مطابقت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *